0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زندگی دوم

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی زندگی دوم

نویسنده:
اس جی واتسون
درباره زندگی دوم
- قتلی مشکوک کتاب «زندگی دوم» در سی‌و‌دو فصل نوشته شده و داستان این اثر به بخش تاریک ذهن برمی‌گردد؛ آن‌جایی که خاستگاه آن ضمیر ناخودآگاه هر فرد است. «زندگی دوم» از زمان انتشار مورد توجه نشریات و مجلات قرار گرفت و از پرفروش‌های نیویورک تایمز و آمازون می‌باشد. جولیا زندگی خوبی دارد اما ناگهان همه‌چیز دست‌خوش تغییر می‌شود. علت این تغییر مرگ مشکوک خواهرش کیت است. جولیا که از روند اداری و قانونی خسته شده‌است خود اقدام به پیگیری این قتل می‌کند. جولیا تا آن‌جایی پیش می‌رود که متوجه می‌شود خواهرش کیت در سایت‌های آشنایی با افراد غریبه قرار ملاقات حضور داشته و... - اس. جی. واتسون اس. جی واتسون در سال ۱۹۷۱ در بریتانیا به دنیا آمد. در جوانی به تحصیل در رشته فیزیک پرداخت و مدتی به عنوان شنوایی‌سنج در بیمارستان کار کرد. اما بعد به نویسندگی روی آورد. این نویسنده، صاحب‌اثر دو رمان معروف به‌نام‌های «زندگی دوم» و «پیش از آنکه بخوابم» است و نسخه صوتی هر دو کتاب را نشر صوتی آوانامه تولید و منتشر کرده است. - آوانامه داستانی از قتلی مشکوک و مرموز خواهید شنید. نشر صوتی آوانامه با همکاری نشر آموت و با صدای مریم پاک‌ذات نسخه‌ی صوتی کتاب «زندگی دوم» را تولید و منتشر کرده است. - چند لحظه با داستان او مستقیم به من و درست به لنز دوربین نگاه می‌کند، و اگرچه حالت چهره‌اش عوض نمی‌شود، به‌نظر می‌آیدنوعی ارتباط برقرار می‌شود. انگار که او همزمان هم مرا می‌بیند و هم نمی‌بیند. من یک شبح هستم، که سوسو می‌زنم و نیمه شفاف هستم. کلید شاتر دوربین را فشار می‌دهم، بعد لحظه‌ای منتظر می‌شوم و دوباره آن را فشار می‌دهم، و سپس دوباره همین کار را انجام می‌دهم. او متوجه نمی‌شود و به جای دیگری نگاه می‌کند؛ گویی به پشت‌سر منو به پل برج می‌نگرد و در همان حال راه می‌رود.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
900.۷۱ مگابایت
مدت زمان
۱۶:۲۱:۲۵
نویسنده اس جی واتسون
مترجمشقایق قندهاری
راویمریم پاک‌ذات
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۹/۰۱
قیمت ارزی
8 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۹۰۰.۷۱ مگابایت
۱۶:۲۱:۲۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.6
از 5
براساس رأی 33 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
39 ٪
4
ستاره
24 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
9 ٪
1
ستاره
18 ٪
20 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

با کمال احترام می گویم که واقعا صدای خانم پاک ذات اصلا و ابداً مناسب داستان‌گویی نیست ، بعضی وقت ها انقدر صدا روی اعصاب بود بود که قصد داشتم از شنیدن کتاب دست بکشم.اما در مورد کتاب ،غیر قابل پیش بینی و غافلگیر کننده بود ولی به نظرم با فرهنگ ما هم خوانی نداره و چه بسا با فرهنگ خودشون.سراسر کتاب پر بود از دروغ و خیانت و بعد توجیه کردن آن .این که یک زن یا مرد متاهل به این راحتی خیانت کنه و بعدش بگه اشتباه کردم یا فقط یک بار بوده ،قابل قبول نیست.

5

راوی فوق العاده بود. صداش به شدت داستان رو جذاب تر کرده بود. اگر خودم‌ میخواستم بخونم احتمالا چند باری وسطش وقفه میوفتاد چون به نظرم یکم داستان زیادی طولانی بود. ولی آخر داستان واقعا متفاوت بود و به خاطر آخرشم که شده ارزش خوندن رو داره.

5

من کتابهایی که با صدای خانم درخشش و پاک ذات هستن رو با کمال میل و خوشحالی میخرم چون صداشون عالیه و اصلا آزار دهنده نیست بسیار روان دلنشین هست و آدم از کتابهاشون لذت می‌بره

5

کتاب فوق العاده جذابیه از یه جایی به بعد نمیشه یک لحظه کتاب رو رها کرد فوق العاده رازآلود بود مخصوصا آخرش که خیلییی غیر قابل پیش بینی بود ارزش خوندن رو ۱۰۰درصد داره و حتما اگر به رمان های هیجانی و رازآلود علاقه دارید پیشنهاد میکنم

1

حقیقتا راوی می تونه مدال طلای المپیک بدترین صدای ممکن رو کسب کنه! قحطی صداس آخه مگه؟ اصلا آدمو از شنیدن کتاب منصرف میشه!

3

تا ۴۳ درصد از کتاب و گوش دادم اما دیگه نتونستم این صدا رو تحمل کنم و راوی عزیز من و از شنیدنش منصرف کرد -___- البته تا همونجایی هم که گوش دادم داستان چندان جذاب نبود و حوصله مو سر میبرد.

3

کتاب خوبیه ولی واقعا راوی ضعیف بود، با ناله ها و ضجه های بیش از حدش اعصاب خرد کن بود. ادای بیشتر واژه های انگلیسی هم اشتباه بود.

1

اینقدر راوی ناله میکنه که واقعا از نصف به بعد کتاب رو نمیتونم گوش بدم ???

1

این کتاب واقعا واقعا قابل تحمل نیست هم صدا و‌نحوه خواندن کتاب توسط راوی محترم هم دستان که به شدت کسالت بار و کش دارهست

4

داستان جذاب و هیجان انگیز در ژانر جنایی و رازآلود. شنیدن این کتاب رو به دوستداران این ژانر توصیه میکنم

نمایش 10 نقد دیگر
3.6
(34)
آموزنده 🦉 (1)
116,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
زندگی دوم
زندگی دوم
اس جی واتسون

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زندگی دوم
زندگی دوم
اس جی واتسون
آوانامه
3.6
(34)
آموزنده 🦉 (1)
116,000
تومان