0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رازهای نوع دوستی
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی رازهای نوع دوستی

درباره رازهای نوع دوستی

محمود دانایی در کتاب صوتی نوع دوستی از اهمیت تقویت بعد معنوی زندگی گفته است و به شما کمک می‌کند تا با تمرین‌های روزانه، صفات اخلاقی خود را تقویت کنید.

کتاب صوتی نوع دوستی یکی از کتاب‌های موفق در ژانر روانشناسی است. این کتاب شامل یک تمرین سی روزه برای بهبود رابطه شما با زندگی است و به شما کمک می‌کند تا با تقویت بعد معنوی، به آسایش و آرامش بیشتری دست پیدا کنید. از آن‌جایی که انسان موجودی دو بعدی است، به اندازه‌ای که به جسم خود اهمیت می‌دهد، باید به روان و بعد معنوی خود نیز بها بدهد و آن را تقویت کند. شما برای رسیدگی به بعد مادی خود، به لباس‌هایی که می‌پوشید یا غذایی که می‌خورید توجه می‌کنید. روح شما نیز به تغذیه مناسب نیاز دارد و آن را می‌توانید با عمل به اخلاقیات حقیقی و اصیل، سیراب سازید.

اخلاقیات بعد معنوی وجود شما را تقویت کرده و ضامن بقای آن هستند. شما می‌توانید با عمل به اخلاقیات، علاوه‌بر تغذیه بخش معنوی زندگی خود، زندگی لذت‌بخش‌تری را نیز تجربه کنید. این کتاب با تمرکز روی پرورش و گسترش صفت فروتنی و به‌صورت یک تمرین سی روزه نوشته شده است. تمرکز روی صفات مثبت دیگران، یکی از نمونه‌های بارز اخلاقیات و تقویت بعد معنوی زندگی است که کتاب آن را به شما یاد می‌دهد. کتاب روی نوع‌دوستی تاکید می‌کند و به شما یاد می‌دهد که چگونه از راه فروتنی، به نوع‌دوستی برسید.

گوینده کتاب صوتی نوع دوستی«شهره روحی» بوده و انتشارات کتاب‌سرای نیک آن را در سال ۱۳۹۸ منتشر کرده است.

درباره محمود دانایی، نویسنده کتاب

محمود دانایی یکی از مترجمان موفق ایرانی است که علاوه‌بر ترجمه، به نویسندگی نیز مشغول است و چندین کتاب دیگر مثل «رازهای فروتنی» و «رازهای قضاوت نکردن» را به رشته تحریر درآورده است. از جمله کتاب‌هایی که او تاکنون ترجمه کرده می‌توان به «بهشت برین حقیقت دارد»،‌ «سفر روح» و «رمزگشایی پیام‌های معنوی در زندگانی روزمره» اشاره کرد.

۴ دلیل برای شنیدن کتاب رازهای نوع دوستی

در زندگی مدرن بخشی مهمی از انسان که همان بعد معنوی او است، نادیده گرفته شده. با تمرکز بیشتر روی جسم و ابعاد مادی، تقویت معنویت و اخلاقیات به حاشیه کشیده شده و شاید به‌همین خاطر است که انسان امروزه، بیشتر از هر زمان دیگری درگیر اضطراب و افسردگی است. تکیه بر نوع‌دوستی و معنویات برای ساختن زندگی سالم، شاداب و انگیزه‌بخش، اهمیت زیادی دارد. این کتاب شما را به سمت زندگی معنوی و تقویت آن هدایت می‌کند. شما می‌توانید با شنیدن این کتاب:

  • خوراک مناسبی برای بعد معنوی زندگی‌تان پیدا کنید
  • با تمرکز روی اخلاقیات، از اضطراب و استرس‌ها دور شوید
  • نوع‌دوستی را تقویت و با دیگران ارتباط بهتری برقرار کنید
  • زندگی شادتر و آرامش‌بخش‌تری را برای خود و دیگران بسازید

در بخشی از کتاب می‌شنویم

هروقت از رفتار کسی آزرده و ناراحت شدیم و دیدیم افکار منفی تمام ذهن‌مان را اشغال کرده است، این گفتار استاد الهی را که هیچ موجودی از لحاظ خلقت بد نیست، اعمال شخص بد است، نه خود شخص. این را به خود تلقین کنید.

این جمله را به خود یادآوری کنید: همان‌طور که خدا مرا دوست دارد، دیگران را هم دوست دارد و هر انسانی حامل ذره‌ای از خداست. همه را با این طرز فکر نگاه کنیم.

نوع‌دوستی از خیرخواهی فراتر می‌رود. خیرخواهی احساس درونیِ نوع‌دوستی است و به نیت و فکر بستگی دارد. ولی نوع‌دوستی وجه عملیِ خیرخواهی است و می‌تواند به هزاران صورت از جمله عمل یا فکر توام با خیرخواهی، کمک مالی، پشتیبانی از افراد، دل‌داری، سنگ صبور بودن یا حتی دفاع از حقوق دیگران و... بروز کند.

با عمل به نوع‌دوستی متوجه خواهیم شد که این کار بیشتر از همه برای خودمان مفید است. درست است که نوع‌دوستی به معنای عمل بدون توقع است و باید با نیت خیرخواهی انجام شود، اما برای ایجاد انگیزه در خود، خوب است آن را هر روز تمرین کنیم و در برنامه روزانه‌مان قرار دهیم، حتی اگر نیت قلبی‌مان فقط خیرخواهی نباشد.

نوع‌دوستی احساس خوبی در انسان ایجاد می‌کند. این حرف از بدیهیات است. با این حال خوب است دوباره آن را با جدیت در نظر بگیریم و به خود یادآوری کنیم که زندگی در اجتماع برپایه نوع‌دوستی، بهتر از زندگی در اجتماع براساس فردگرایی است.

نوع‌دوستی و توجه و محبت به دیگران، ما را شادتر می‌کند؛ زیرا به ما امکان می‌دهد توجه‌مان را از خود برداریم و به‌طور کلی مثبت باشیم. احساس نشاط و شادی درونی، ناشی از برآورده کردن خواسته‌های عمیق روح است و احساس شادی حقیقی را در ما ایجاد می‌کند.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران این کتاب

اگر از طرفداران کتاب‌های خودشناسی و خودسازی هستید و برای تقویت اخلاقیات، رسیدن به آرامش، برقراری ارتباط موثر با دیگران و همچنین با خودتان به دنبال‌ مطالعه بیشتر هستید، کتاب‌های زیر را در لیست مطالعه خود قرار دهید:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
42.۱۰ مگابایت
مدت زمان
۳۶:۰۴
نویسندهمحمود دانایی
راویشهره روحی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۱۰/۲۴
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
19,500 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۲.۱۰ مگابایت
۳۶:۰۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
28,500
٪40
17,100
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رازهای نوع دوستی
٪40
رازهای نوع دوستی
محمود دانایی
انتشارات کتاب‌سرای نیک
5
(1)
28,500
٪40
17,100
تومان