0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بهشت برین حقیقت دارد

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی بهشت برین حقیقت دارد

درباره بهشت برین حقیقت دارد

به نظر نمی‌رسد، انسان با این همه پیچیدگی‌های روحی فقط برای زندگی در مدت محدود آفریده شده‌باشد. روح آدمی فقط مدتی مهمان جسم است، بعد از این مدت به جایی که به آن تعلق دارد بازگشته و زندگی جاودان خود را ادامه می‌دهد.

نقد و بررسی کتاب صوتی بهشت برین حقیقت دارد

کتاب صوتی بهشت برین حقیقت دارد Proof Of Heaven توسط دکتر ایبن الکساندرEben Alexander نوشته شده‌است. این کتاب در سال 2012 در آمریکا به چاپ رسید. داستان بهشت برین حقیقت دارد، نه یک داستان تخیلی بلکه یک داستان حقیقی و باور نکردنی است.

شاید در اصطلاحات پزشکی عبارت تجربه نزدیک مرگ Near death Experience یا NDE را شنیده باشید. تجربه نزدیک به مرگ برای افراد کمی در سراسر دنیا رخ می‌دهد. به عقیده بسیاری از پزشکان تجربه نزدیک به مرگ و زنده ماندن پس از آن، یک معجزه است. این بازگشت، از لحظاتی است که هیچ پزشکی نمی‌تواند در آن دخالتی داشته باشد. به گفته افرادی که بازگشت از مرگ را تجربه کرده‌اند، در اندک زمان چند اتفاق برای آنها رخ داده‌است. اول به چشم خود دیده‌اند که روحشان از جسمشان جدا شده‌است. سپس روح در هوا شناور بوده و به سمت تونلی از نور می‌رود. به علاوه به مدت 1 دقیقه تمام افراد و خاطرات زندگی‌شان را دیده‌اند. سپس روح دوباره به بدن بازگشته است. لحظه تجربه نزدیک به مرگ در زمان ایست قلبی، سکته، خفگی، خونریزی مغزی، خونریزی هنگام عمل جراحی و زمانی که علائم حیاتی بسیار کاهش یافته، رخ می‌دهد.

کتاب صوتی بهشت برین حقیقت دارد، تجربه دکتر ایبن الکساندر از لحظه تجربه نزدیک به مرگ او است. الکساندر دچار بیماری نادری می‌شود. این بیماری در یک لحظه علائم حیاتی وی را به شدت کاهش می‌دهد و اکساندر به کما می‌رود. تجربه نزدیک به مرگ او در 7 روز کما اتفاق می‌افتد. زمانی که دیگر هیچ امیدی به زنده ماندن او نیست، دکتر به هوش می‌آید. بعد از بهبودی تصمیم به تحقیق درمورد عوالم فرا دنیا می‌گیرد. دکتر الکساندر هیچ‌گاه اعتقادی به دنیای غیرمادی نداشته‌است. اما تجربه مرگ و بازگشت برای او، شک ایجاد می‌کند. شکی که او را به سراسر نقاط دنیا می‌کشاند. او به تحقیق در مورد ادیان مختلف می‌پردازد. با دیگر افرادی که تجربه مشابه او را داشته‌اند، صحبت می‌کند. دکتر الکساندر در کتاب بهشت برین حقیقت دارد، اثبات می‌کند که روح انسان به بدن وابسته نیست.

 هنگام مرگ فقط جسم انسان می‌میرد ولی روح نامیرا است. روح باید به دنیای جاودان دیگری برود. دکتر الکساندر با این کتاب به نفی عقاید دنیای مدرن می‌پردازد. عقیده‌ای که جهان را آخرین جایگاه انسان می‌پندارد و بهشت و جهان غیرمادی را نفی می‌کند. در این کتاب علم و دین در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. دکتر الکساندر در این کتاب دین و علم را در کنار یکدیگر کافی و جامع می‌داند. الکساندر کسی بود که به دین و عوالم پس از مرگ هیچ اعتقادی نداشت. اما با تجربه این سفر، اکنون به مردم می‌آموزد که از طریق اعتقاد به دین، روح و زندگی پس از مرگ است که می‌توان به سلامت واقعی دست یافت. الکساندر پس از انتشار این کتاب با بازخوردهای بسیاری روبرو می‌شود. این باز خوردها به او انگیزه نوشتن کتاب دیگری از تجربیات مردم سراسر جهان به نام "دورنمای بهشت برین" را می‌دهد. کتاب بهشت برین حقیقت دارد به مدت 97 هفته پرفروش‌ترین کتاب مجله نیویورک تایمز بود. به علاوه در لیست 10 کتاب برتر یو‌اس‌ای تودی USA Today، پرفروش‌ترین کتاب آمازون، پرفروش‌ترین کتاب نیویورک قرار گرفت. کتاب بهشت برین حقیقت دارد و دورنمای بهشت برین به صورت کتاب صوتی نیز در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

ترجمه کتاب صوتی بهشت برین حقیقت دارد به زبان فارسی

کتاب صوتی بهشت برین حقیقت دارد، توسط مترجم خوب کشورمان محمود دانایی ترجمه شده‌است. این کتاب در سال 1398 توسط انتشارات کتاب‌سرای نیک به چاپ رسید. محمود دانایی یکی از مترجمان پر کار کشورمان است. از آثار ترجمه شده توسط این مترجم باید از کی ز مردن کم شدم، سفر روح، سه‌شنبه‌‌ها با موری، سرنوشت روح، رمز گشایی پیام‌های معنوی در زندگانی روزمره، صد روز صد قدم و ... نام برد. به علاوه محمود دانایی مترجم هر دو جلد کتاب‌های ایبن الکساندر به نام‌های بهشت برین حقیقت دارد و دورنمای بهشت برین بوده‌است. سبک ترجمه محمود دانایی مخصوص به خودش است. گوینده کتاب پیش‌روی شما کامبیز خلیلی است. کامبیز خلیلی با صدای دلنشین خود این کتاب را به بهترین شکل ممکن روایت کرده‌است. شما می‌توانید کتاب الکترونیکی بهشت برین حقیقت دارد به قلم ایبن الکساندر و ترجمه محمود دانایی و انتشارات کتاب‌سرای نیک را از همین صفحه در فیدیبو دانلود و تهیه نمایید.

درباره‌ی نویسنده کتاب بهشت برین حقیقت دارد، ایبن الکساندر

ایبن الکساندر Eben Alexander  در 11 دسامبر سال 1953 چشم به جهان گشود. الکساندر زاده کارولینای شمالی در آمریکا است. او در آکادمی فیلیپس اکستر، دانشگاه کارولینای شمالی و دانشکده پزشکی دوک تحصیل کرده‌است. پس از اتمام تحصیل در دانشکده پزشکی هاروارد، دانشکده پزشکی ماساچوست، بیمارستان کودکان بوستون و ... به تدریس پرداخته است. او فرای از تدریس یکی از حاذق‌ترین جراحان مغز و اعصاب در آمریکا است. الکساندر هیچگاه تصور نمی‌کرد زمانی نویسنده شود. علاقه وی به جراحی و طبابت بوده‌است. اما پس از تجربه عجیب لحظه مرگ تصمیم به نوشتن اتفاقات آن هفت روز کمای خود گرفت. الکساندر در نویسندگی نیز موفق بود. کتاب اول او در سال 2012 منتشر شد. این کتاب سرو صدای بسیاری در دنیا به پا کرد. سپس کتاب دوم را از مصاحبه با افرادی که تجربه لحظه مرگ را داشتند، منتشر کرد. ایبن الکساندر تا کنون چهار کتاب منتشر کرده‌است. کتاب بهشت برین حقیقت دارد، دورنمای بهشت برین، انتقاد و واکنش به اثبات Criticism and reaction to proof، زندگی در یک جهان با ذهن آگاه Living in a Mindful Universe آثار دکتر الکساندر هستند. اما در کشورمان فقط دو کتاب اول به ترجمه رسیده است.

بخشی از کتاب بهشت برین حقیقت دارد

من در 28 نوامبر 2008 دو روز قبل از روز شکرگذاری، به منزلمان که سرشار از شکرگذاری بود برگشتم. ایبن چهارم تمام شب قبل را رانندگی کرده بود تا به موقع به خانه برسد و من را غافلگیر کند. آخرین باری که مرا دیده بود در کما بودم و هنوز هم از اینکه زنده بودم در حیرت بود. او از شدت هیجان آنقدر با سرعت، رانندگی می‌کرده که توسط پلیس در جاده شمال شهر لینچبرگ جریمه شده بود.

چند ساعتی بود که بیدار شده بودم و روی صندلی راحتی کنار آتش نشسته بودم و به اتفاقاتی که افتاده بود فکر می‌کردم. کمی از ساعت 6 صبح گذشته بود، که ایبن وارد خانه شد. من از جایم بلند شدم و او را محکم در بغل گرفتم. آخرین باری که در بیمارستان از طریق اسکایپ مرا دیده بود حتی نمی‌توانستم یک جمله را بدون اشکال بیان کنم. حالا به جز اینکه کمی ضعیف بودم و سِرُم درون وریدی به بازویم وصل بود، به نقش مورد علاقه زندگی‌ام، یعنی پدر ایبن و باند برگشته بودم. ایبن متوجه شد چیزی در من تغییر کرده‌است.

بعدها به من گفت:« که، آن روز با دیدنم بلافاصله متوجه شده بود که چقدر حاضر بودم». سپس ادامه داد:« آنقدر با تمرکز ذهن و روشنی با من برخورد کردی، که گویی چراغی در درونت روشن شده بود و می‌درخشید.» من هم بلافاصله افکارم را با او در میان گذاشتم.

_ «پسرم نمی‌دانی که چقدر علاقه دارم، که درباره تجربه‌ام مطالعه کنم. »

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
435.۸۷ مگابایت
مدت زمان
۰۶:۴۵:۰۱
نویسندهایبن الکساندر
مترجممحمود دانایی
راویکامبیز خلیلی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۵/۲۱
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
46,800 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۳۵.۸۷ مگابایت
۰۶:۴۵:۰۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
5
ستاره
57 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
14 ٪
2
ستاره
14 ٪
1
ستاره
0 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

سلام ،من فرم تایپی کتاب رو خوندم،خیلی جالب ،تاثیرگذار و زیبا بود،برای دوستان و اطرافیانم هم تعریف کروم.

4

رخدادهای کتاب جالب بود برام، نحوه نگارش و صدای گوینده را نپسندیدم.

2

چندان جذاب نبود برام

3

کتاب خوبی بود

4.1
(7)
68,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
بهشت برین حقیقت دارد
بهشت برین حقیقت دارد
سفر یک جراح مغز و اعصاب در زندگی پس از مرگ …

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بهشت برین حقیقت دارد
بهشت برین حقیقت دارد
ایبن الکساندر
انتشارات کتاب‌سرای نیک
4.1
(7)
68,000
تومان