0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بهشت برین حقیقت دارد

معرفی، خرید و دانلود کتاب بهشت برین حقیقت دارد

سفر یک جراح مغز و اعصاب در زندگی پس از مرگ …
درباره بهشت برین حقیقت دارد

کتاب بهشت برین  حقیقت دارد Proof of Heaven سفر یک جراح مغز و اعصاب در زندگی پس از مرگ را روایت می‌کند. افراد زیادی در دنیا تجربیات نزدیک به مرگ‌ داشته‌اند و آن تجربیات را پس از مرگ انتقال داده‌اند. این در حالی است که بسیاری از دانشمندان چنین تجربیاتی را خیال‌پردازانه استدلال کرده و غیرممکن می‌دانند. کتاب بهشت برین حقیقت دارد نوشته دکتر ایبن الکساندر است که خود از سفری این‌چنینی بازگشته است.

دکتر الکساندر جراح و متخصص ماهری است که بر اثر یک بیماری نادر مدتی در کما بود و در این مدت دورانی عجیب را تجربه کرد. با این که درمان دکتر الکساندر یک معجزه پزشکی بود؛ معجزه واقعی داستان او در جای دیگری نهفته است. درحالی‌که بدن او در کما بود، وی به فراتر از این جهان سفر کرد و با موجودی فرازمینی روبرو شد که او را به عمیق‌ترین قلمروهای وجود فوق فیزیکی هدایت کرد. او در آنجا با منبع الهی خود هستی ملاقات کرد و با او ارتباط برقرار کرد. بعدازاین اتفاق دکتر الکساندر در سال 2012 کتاب بهشت برین را منتشر کرد که واکنش‌های بسیار زیادی در پی داشت. کتاب‌های دیگری از این نویسنده منتشر شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به دورنمای بهشت برین که توضیحاتی در خصوص دنیای پس از مرگ و حقیقت آن است.

درباره ایبن الکساندر، نویسنده کتاب

دکتر ایبن الکساندر «Eben Alexander» جراح مغز و اعصاب آمریکایی است که حدود 25 سال سابقه پزشکی در این زمینه دارد. وی سال‌های زیادی در بیمارستان‌های بریگام و زنان و کودکان و دانشکده پزشکی هاروارد در بوستون مشغول به کار بوده است. یکی از موضوعاتی که باعث شده بازخوردهای فراوانی پس از انتشار بگیرد نفی عقاید دنیای مدرن است. نویسنده با قراردادن علم و دین در کنار هم سلامت حقیقی را به دست می‌آورد. کتاب بهشت برین حقیقت دارد یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون و در لیست 10 کتاب برتر یو‌اس‌ای تودی  قرار گرفته است. این کتاب به نویسندگی ایبن الکساندر و ترجمه دکتر محمود دانایی توسط انتشارات کتاب‌سرای نیک چاپ شده و در دسته کتاب‌های داستان و رمان قرار داد. شما می‌توانید کتاب را از همین صفحه در فیدیبو دانلود و تهیه نمایید.

چرا باید کتاب بهشت برین حقیقت دارد را خواند؟

دنیای پس از مرگ برای هر شخصی کشف نشدنی و غیرقابل‌لمس است؛ اما افرادی در این دنیا تجربیاتی را نقل کرده‌اند که خواندن درباره این روایات بسیار مهم و تأثیرگذار است.

داستان دکتر الکساندر یک فانتزی نیست. او قبل از اینکه سفرش را انجام دهد، نمی‌توانست دانش خود را از علم اعصاب با هیچ اعتقادی به بهشت، خدا یا روح تطبیق دهد. امروزه اما دکتری است که معتقد است تنها زمانی می‌توان به‌سلامت واقعی دست‌یافت که بدانیم خدا و روح واقعی هستند و مرگ پایان وجود شخصی نیست، بلکه فقط یک انتقال است.

در بخشی از کتاب بهشت برین حقیقت دارد می‌خوانیم

به طور ناگهانی بیدار شدم، در تاريكي اتاق خوابمان به ساعتی كه روي ميز كوچك كنار تختخواب بود و عددهاي قرمز رنگش مي‌درخشيد خيره شدم؛ ساعت ۴:۳۰ صبح بود، يك ساعت قبل از موقعي كه معمولاً از خواب بيدار مي‌شدم تا بتوانم پس از هفتاد دقيقه رانندگي از منزلمان واقع در لینچ برگ ویرجینیا بدون تأخير به محل كارم در «بنياد جراحي‌اولتراسوند شهر شارلوتزويل» برسم. همسرم هالي هنوز در كنارم کاملاً خواب بود.

پس از تقريباً بيست سال زندگی و اشتغال به كار دانشگاهي و جراحي مغز و اعصاب در شهر بوستون، دو سال پیش، سال ۲۰۰۶، با هالي و افراد خانواده‌مان به مناطق كوهستاني ايالت ويرجينيا نقل‌مکان كرده بوديم. من و هالي در اكتبر ۱۹۷۷، حدود دو سال بعد از آنكه هر دو دوره‌ی لیسانس را تمام کرده بودیم، با هم آشنا شديم. هالی در آن زمان مشغول گذراندن دوره‌ فوق‌لیسانس در رشته‌ هنرهاي زيبا بود و من هم تازه تحصيل در دانشكده‌ پزشكي را شروع كرده بودم. در آن زمان هالي و ویک، هم‌اتاقی دوران دانشگاهم، به‌تازگی با هم آشنا شده بودند. يك روز ویک، هالي را به من معرفي کرد – شايد با این کار مي‌خواست او را به رُخم بكشد و پُز بدهد. موقع خداحافظي رو به هالي كردم و گفتم: هروقت دلت خواست مي‌تواني باز هم به ديدنم بيايي، راستي … مجبور نيستي كه ويك را هم با خودت بياوري!

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب

این داستان مهم نیست که برای چه کسی اتفاق بیفتد قابل‌توجه خواهد بود. اتفاقی که برای دکتر الکساندر اتفاق افتاد آن را انقلابی می‌کند. هیچ دانشمند یا مؤمنی نمی‌تواند آن را نادیده بگیرد. خواندن آن زندگی شما را تغییر می‌دهد.

 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۳۶ مگابایت
تعداد صفحات
212 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۰۴:۰۰
نویسندهایبن الکساندر
مترجممحمود دانایی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Proof of heaven
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۰۱
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۳۶ مگابایت
۲۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
آرامش‌بخش 🌱 (1)
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
50 ٪
3
ستاره
50 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3.5
(2)
خوش‌خوان 🪶 (1)
55,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
بهشت برین حقیقت دارد
بهشت برین حقیقت دارد
ایبن الکساندر

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بهشت برین حقیقت دارد
بهشت برین حقیقت دارد
سفر یک جراح مغز و اعصاب در زندگی پس از مرگ …
انتشارات کتاب‌سرای نیک
3.5
(2)
خوش‌خوان 🪶 (1)
55,000
تومان