0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سرنوشت روح

معرفی، خرید و دانلود کتاب سرنوشت روح

نویسنده:
مایکل نیوتن
درباره سرنوشت روح

سرنوشت روح، تناسخ و تجربه زندگی‌های مختلف همیشه یکی از بزرگترین سؤالات بشری بوده است. اینکه آیا روح ما تنها یک‌بار در این جسم قرار گرفته و یا تجربه‌های مختلفی را از سر گذرانده است؟ کتاب سرنوشت روح به قلم مایکل نیوتن این ماجرای سربه‌مهر را برای ما روشن می‌کند و به‌تفصیل توضیح می‌­دهد که آیا این نظریه واقعی است یا خیر.

کتاب سرنوشت روح با عنوان اصلی Destiny of Souls در سال 2000 به زبان انگلیسی چاپ و منتشر شد. نویسنده در ادامه کتاب دیگر خود به نام سفر روح این جلد را ادامه می­‌دهد که با استفاده از تجربیات خود در خصوص هیپنوتیزم کردن مراجعان می‌گوید که چگونه دریچه­‌ای جدید از روح را برای مردم جهان بازکرده است. این روان‌درمانگر آمریکایی طبق تجربیات پنجاه‌ساله خود در این کتاب بیان می‌کند که تفاوتی ندارد مسلمان باشید یا مسیحی و یا بدون هیچ نوع اعتقاد دینی؛ همگی دارای روحی هستید که تجربه زیسته را قبل از به‌دنیاآمدن شما داشته­ است. او با این کتاب تصویری از روح و سرنوشت آن بیان کرده که برای مردم جهان بسیار جالب و تعجب‌آور است. این کتاب با ترجمه محمود دانایی توسط انتشارات کتاب­سرای نیک به فارسی ترجمه و چاپ شده است. نسخه الکترونیک آن را می‌توانید در دسته بندی دین و عرفان از فیدیبو دانلود کنید.

مایکل نیوتن کیست؟

مایکل نیوتن (Michael Newton) هیپنوتراپیست و روان­درمانگر آمریکایی در سال 1931 در کالیفرنیا به دنیا آمد. او دارای مدرک دکترای تخصصی در حوزه مشاوره و فوق‌لیسانس هیپنوتیزم است. مایکل نیوتن با استفاده از روش‌های جدید و خاص هیپنوتیزم خود تلاش می‌کند تا به تجربه‌های معنادار روح در میان زندگی‌های مختلف بپردازد. او با بیش از نیم‌قرن تجربه در این حوزه به پرده‌برداری از اسرار روح و زندگی پس از مرگ پرداخته است که نتایج تحقیقات خود را در قالب دو کتاب منتشر کرده است. تحقیقات دکتر نیوتن آن‌قدر ارزشمند بود که چندین مؤسسه روان‌درمانی به نام او ثبت شده است. در سال 2016 سفر زمینی این روان‌درمانگر به پایان رسید. در حال حاضر کتاب‌های مختلفی از این متخصص آمریکایی به فارسی ترجمه شده است:

چرا باید کتاب سرنوشت روح را بخوانیم؟

کتاب سرنوشت روح برای ما از پدیده‌ای صحبت می‌کند که در انواع مذاهب آسمانی صحبت زیادی از آن به میان نیامده است. ما می­دانیم که روح پس از مرگ به زندگی ادامه می­‌دهد؛ اما اینکه چگونه و به چه صورت، همیشه سؤالی پر از ابهام است. در جوامع غربی شاید زندگی پس از مرگ آن‌چنان که برای ما ملموس است، برای آن‌ها تعریف نشده باشد. به همین دلیل دانستن و خواندن در این حوزه تجربه خاصی را به ما می­‌دهد. کتاب سرنوشت روح از رازی سخن می‌گوید که شاید ما به آن فکر نمی­‌کنیم و آن تجربه‌های زیستی مختلف روح است. با خواندن این کتاب بسیاری از سؤال‌های ذهن ما درباره روح و زندگی پس از مرگ برطرف می­‌شود.

در بخشی از کتاب سرنوشت روح می‌خوانیم

در لحظه مرگ، روح از جسم میزبان خود خارج می­‌شود و صعود می‌­کند. اگر روح پیرتر باشد و در زندگی‌های  قبلی تجربیاتی کسب کرده باشد، بلافاصله می‌­فهمد که آزاد شده است و به مبداش برمی‌گردد. روح های پیشرفته نیازی ندارند کسی به استقبالشان بیاید.

روح یک انرژی نورانی هوشمند است. عملکرد این انرژی ظاهراً مانند امواج ارتعاشی نیروی الکترومغناطیس است با این تفاوت که محدودیت ذرات باردار ماده را ندارد. هر روحی مانند اثر انگشت هویتی منحصربه‌فرد در شکل‌گرفتن، ترکیب و توزیع ارتعاشاتش دارد.

در دوران موجودیت روح، زمانی فرامی‌رسد که او آماده است از همتاهای روحی خود جدا شود و به سطح بالاتری ارتقا یابد. سوژه­‌ی بعدی من روحی است که اخیراً پس از هزاران سال زندگی زمینی، به سطح سوم از پیشرفت رسیده­‌است. این زن از یادآوری واقعه­‌هایی که اخیراً در دنیای روح برایش پیش‌آمده است بسیار هیجان­‌زده به نظر می­رسید.

محل انتخاب جسم برای زندگی بعد، محوطه دایره شکلی است مملو از میدان‌های انرژی درخشان منسجم و متمرکز. محل انتخاب زندگی بعد «حلقه سرنوشت» نامیده می‌­شود. در این محل روح برای اولین‌بار با جسم بعدش آشنا می‌­شود.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب سرنوشت روح

دانستن ماجرای زندگی پس از مرگ و این مسئله که آیا بعد از مرگ، دوباره در قالب دیگری به زندگی جسمانی برمی‌­گردیم یا خیر بسیار جالب و قابل‌تأمل است و هر انسانی حداقل یک‌بار به این موضوع فکر کرده است. اگر از کتاب سرنوشت روح لذت برده‌‌اید، پیشنهاد می‌کنیم تا به عناوین زیر نیز سر بزنید:

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
3.۴۵ مگابایت
تعداد صفحات
469 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۵:۳۸:۰۰
نویسندهمایکل نیوتن
مترجممحمود دانایی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Destiny of souls
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۱۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۳.۴۵ مگابایت
۴۶۹ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 18 مخاطب
پربار 🌳 (2)
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
77 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
11 ٪
1
ستاره
0 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

خیلی تاثیر گذار بود. کتاب قبلی سفر روح رو هم خوندم. به خیلی از سوالاتم جواب داد هر چند هنوز سوال بی جواب خیلی دار⁦م:-)⁩

5
خوش‌خوان 🪶

سلام وقت بخیر من این کتابو از این سایت سفارش دادم ومبلغ هم پرداخت شد با درگاه بانکی فقط یه شماره تلفن ثبت کردم چطور به دستم میرسه؟؟؟

5

خیلی خوب وتاثیر گزار بود ممنون

3

بد نبود

4.1
(25)
پربار 🌳 (2)
59,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
سرنوشت روح
سرنوشت روح
مایکل نیوتن

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سرنوشت روح
سرنوشت روح
مایکل نیوتن
انتشارات کتاب‌سرای نیک
4.1
(25)
پربار 🌳 (2)
59,000
تومان