0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
نیروی پنهان دوستی و رفاقت
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی نیروی پنهان دوستی و رفاقت

از دوستی چه عایدمان می شود؟
درباره نیروی پنهان دوستی و رفاقت

کتاب صوتی نیروی پنهان دوستی و رفاقت ( Friendship: The Evolution, Biology, and Extraordinary Power of Life's Fundamental Bond) به قلم لیدیا دنوورث، نویسنده‌ی نیویورکی و صدای شهره روحی است که توسط کتاب گویا در اختیار طرفداران کتاب های روانشناسی و روابط اجتماعی قرار گرفته است.

گروه‬ متفاوتی‬ از‬ دانشمندان‬ که‬ به‬ سلامتی، زیست‬‌شناسی‬ و‬ تکامل‬ می‬‌پردازند‬ به‬ پدیده‬ٔ‬ دوستی‬ علاقه ‬پیدا‬ کرده‬ و‬ با‬ دیدی ‬جدید‬ به‬ آن‬ می‬‌نگرند. ‬حالا ‬دیگر ‬می‌‬دانیم‬ که‬ دوستی، ‬بخش‬ بسیار ‬مهمی ‬از ‬رفتار ‬اجتماعی ‬است‬ که ‬مدت‌ها ‬پیش‬ چشممان‬ و در‬ عین‬ حال‬ از ‬دیده ‬پنهان ‬بوده‌‬است. ‬این ‬کتاب صوتی ‬به‬ مطالعه‬ٔ ‬جنبه‬‌های ‬پیدا ‬و ‬پنهان ‬دوستی ‬می‌‬پردازد؛ ‬پدیده‌‬ای ‬که ‬در طول ‬زندگی ‬و ‬بر‬اساس ‬توانایی‌‬ها ‬و ‬دسترسی ‬پذیری ‬افراد و ‬به‬ عبارت ‬دیگر ‬بسته ‬به ‬اینکه ‬تا ‬چه‬ اندازه‬ خود ‬را‬ در ‬معرض ‬امکانات‬ آن‬ قرار ‬می‌دهیم، تغییر شکل می‌دهد.

واقعیت این است که همه‌ٔ ما از لحاظ بیولوژیکی و برای دسترسی به سطح پایه‌ای از سلامت و بهزیستی به حداقلی از روابط نیازمندیم. هدف این کتاب دست‌یافتن به درکی عمیق‌تر از این است که چرا دوستی می‌تواند بر مسیر زندگیمان اثر بگذارد، پرسش فقط این نیست که چه کسانی به هم جذب می‌شوند، بلکه باید پرسید افرد از این رابطه چه چیزی به دست می‌آورند.

این کتاب با نمره ۴.۳ در سایت آمازون نمره ایده آلی را کسب کرده و توانسته توجه علاقمندان به کتاب های روانشناسی را به خود جلب کند و طرفداران خود را راضی نگه دارد.

لیدیا دنوورث را بیشتر بشناسیم

لیدیا دنوورث نویسنده و روانشناس و روانشناس آمریکایی متولد سال 1966 میلادی است. وی نویسنده‌ی کتاب‌های روانشناسی در حوزه‌ی روابط اجتماعی است.

او یکی از ویراستاران در ساینتیفیک امریکن است و آثارش همچنین در آتلانتیک، نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال، نیوزویک، تایم و بسیاری از نشریات دیگر ظاهر شده است. کار او توسط بنیاد آلفرد پی اسلون حمایت می شود. از آثار مهم دیگر وی می‌توان به می توانم زمزمه تو را بشنوم و حقیقت سمی اشاره داشت.

 

2 دلیل برای شنیدن کتاب صوتی نیروی پنهان دوستی و رفاقت

  • این کتاب راز ها و روش هایی را برای شما فاش می‌کند که تا به حال آن ها را در مورد دوستی و رفاقت نشنیده بودید.
  • همچنین در این کتاب فواید دوستی از منظری متفاوت و به صورت علمی بررسی شده است. کسانی که علاقه‌مند هستند تأثیر دوستی را از لحاظ فواید زیستی و تکاملی در انسان بررسی کنند، پیشنهاد می‌کنیم این کتاب را مطالعه کنند.

در بخشی از کتاب نیروی پنهان دوستی و رفاقت می‌شنویم

زمانی که از پورتوریکو به خانه مان در بروکلین برگشتم، پسر هفده ساله ام جیکوب و بهترین دوستش کریستین مشغول بازی کامپیوتری بسکتبال NBA2K بودند. کنار هم روی کاناپه ولو شده، پاها را روی میز گذاشته و زل زده بودند به تلویزیون. کاغذهای بسته بندی ساندویچ و پاکت های خالی آب میوه نشان می داد که سری هم به اغذیه فروشی محل زده اند. صحنهٔ آشنایی بود. به نظر می رسید در طول یک هفته غیبت من، از جایشان تکان نخورده اند. تازه از دبیرستان فارغ التحصیل شده بودند و گذشته از یکی دو باری که با پسر کوچک ترم برای بازی با توپ بسکتبال واقعی به حیاط رفته بودند، بیشتر زمانشان را به همین شکل سپری می کردند. هر روز صبح به محض اینکه چشم هایشان را باز می کردند و حتی قبل از آنکه از جایشان بلند شوند از زیر ملافه ها یکی برای دیگری پیامک می فرستاد: «بیداری؟» و معاشرتشان شروع می شد. با هم سر چهارراه قرار می گذاشتند تا برای صبحانه ساندویچ بخرند و بعد هم خودشان را به کاناپه می رساندند. این شیوهٔ زندگی شان دیوانه ام می کرد. جایی ته دلم می دانستم که انصاف نیست.

پیشنهاد های برای دوستداران کتاب صوتی نیروی پنهان دوستی و رفاقت

از ابتدای کودکی تا بزرگسالی این که ما بتوانیم نیروی پنهانی را در خود تقویت کنیم همیشه برای ما مهم بوده و هست. اینکه بتوانیم برای ادامه راه در زندگی خود دوست و همراه انتخاب کنیم بسیار حائز اهمیت است. کتاب های زیر می‌تواند راه را برای شما هموار تر کنند تا هم دوستان خوبی برای خود انتخاب کنید و همچنین همراه خوبی برای خودتان باشید.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
639.۸۶ مگابایت
مدت زمان
۱۴:۴۱:۰۰
نویسندهلیدیا دنوورث
مترجم بنفشه شریفی خو
راویشهره روحی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۳۹.۸۶ مگابایت
۱۴:۴۱:۰۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 29 مخاطب
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
3 ٪
3
ستاره
13 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
3 ٪
16 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

نتایج تحقیقات و مقالاتی که در موردش صحبت می‌شود بسیار مفید و قابل تامل است. این کتاب رو حتما پیشنهاد می‌دهم و محتوای آن تنها منحصر به رابطه‌ی دوستی نیست و در تمام جنبه‌های تعاملات اجتماعی حرفی برای گفتن دارد.

5

مررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی که آوردینننننننننننننننننننن

1

من که اصلا خوشم نیومد. کلی توضیحات تحقیقات علمی و در نهایت ثابت میکنه دوستی خوبه. اینقدری که توی توضیح دادن آزمایش‌ها با حزئیات انرژی صرف شده، دیتای مفیدی نداده. من نتونستم تا آخر گوش بدم واقعا

5

عالیییییییییییییی بودددددددددخوشمممممممم اومدددددددد عالییییییییی مرسییییییییییی♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️❤️❤️❤️❤️❤️

4

خب کتاب خیلی علمیه اگه به مباحث و تحقیقات و مقالات خیلی علمی و پزشکی و روانپزشکی علاقه دارید مطالعه کنید

5

کمتر کتابی با این ساختار علمی عالی ، دقیق و جامع در خصوص یک موضوع میشه پیدا کرد ، مخصوصاً در موضوع دوستی

3

طرح اختصاص کتاب رایگان بسیار عالیه منم این کتابو انتخاب کردم

5

مطالب جالبی در مورد فواید دوستی و تاثیرش در زندگی داره

5

خیلی خوشم نیومد. کاملا علمی و مبسوط به موضوع پرداخته.

5

کتاب خوبیه پیشنهاد میکنم

نمایش 6 نقد دیگر
4.4
(29)
96,500
٪40
57,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
نیروی پنهان دوستی و رفاقت
نیروی پنهان دوستی و رفاقت
از دوستی چه عایدمان می شود؟

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
نیروی پنهان دوستی و رفاقت
٪40
نیروی پنهان دوستی و رفاقت
از دوستی چه عایدمان می شود؟
انتشارات کتاب‌سرای نیک
4.4
(29)
96,500
٪40
57,900
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر