0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فرانکشتاین

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی فرانکشتاین

نویسنده:
مری شلی
درباره فرانکشتاین
فرانکشتاین معروف‌ترین اثر مری شلی، درباره‌ی دانشمند جوان و جاه طلبی است که با استفاده از کنار هم قرار دادن تکه‌های بدن مردگان و اعمال نیروی الکتریکی، جانوری زنده به شکل یک انسان و با ابعاد اندکی بزرگ‌تر از یک انسان معمولی می‌سازد. موجودی با صورتی مخوف و ترسناک که بر همه جای بدنش رد بخیه‌های ناشی از دوختن به چشم می‌خورد. این موجود تا بدان حد وحشتناک است که همگان، حتی خالقش از دست شرارت‌های او فرار می‌کنند. هیولایی که که خالقش نیز نمی‌تواند آن را کنترل کند و خود مقهور آن می‌شود. این کتاب صوتی خلاصه‌ی رمان ف‍ران‍ک‍ش‍ت‍ای‍ن‌ (Frankenstein) است که داستانی ترسناک و تخیلی دارد و تأثیر داستان آن به حدی بود که این کلمه به صورت مدخلی در فرهنگ لغات درآمده‌ است. در داستان، فرانکنشتاین سازنده‌ی موجود است و مخلوق یک هیولا است. هیولا فقط هیولا است و هیچ اسمی ندارد، اما به مرور زمان آن هیولا به نام خالق خویش به فرانکنشتاین معروف شده‌ است. مخلوق ویرانگری که از اختیار آفریننده‌ی خویش نیز خارج شود و حتی خالقش قادر به مهار نیروی مخرب او نباشد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
182.۰۵ مگابایت
مدت زمان
۰۴:۲۵:۰۸
نویسندهمری شلی
مترجمگروه مترجمان
راویابوذر عزیزی
ناشرراوی گنبد کبود
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۱/۱۸
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۸۲.۰۵ مگابایت
۰۴:۲۵:۰۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 31 مخاطب
5
ستاره
48 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
9 ٪
27 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

من تازه این کتاب رو شروع کردم و طبق چیزی که تا الان گوش دادم متوجه شدم که دوتا مشکل اساسی(از نظر من) وجود داره یکی اینکه فایل ها تدوین نشدند و دوم (که درواقع تو همون اولی میگنجه) اینکه فصل ها توی فایل های جدا از هم قرار نگرفتند.ولی فعلا که داستان جالبی بوده برام و جذبم کرده تا ببینم در ادامه چی میشه..

2

خلاصه کردن کتاب ضعیف انجام شده. قسمتهای مهم حذف شدن و حالت جسته و گریخته و بدون عمق پیدا کرده. تدوین روی فایلها انجام نشده و همون فایل خروجی میکروفون رو اینجا آپلود کردن. نه فصلها مشخص شده و نه قسمتهای اضافی حذف شده. به نظر من ارزش خرید نداره. برید اصل کتاب رو بخونید بهتره

5

کتابی سمبلیک و جالب..شاید هیولا رو بشه سمبل شیطان و پلیدی در نظر گرفت، بخصوص اینکه خودمان مولدش هستیم و از طرفی توان علبه بر ان را نداریم. جاهایی هم مثل فرانکشتاین، دچار دوگانگی در برابر نابود کردن یا حفظش میشیم.

1

کتاب بدی نیست ولی گوینده افتضاح و بسیار بد و مصنوعی کتاب رو روایت میکند.ایشون بنظرم بجای روایت کتاب بهتره هنرش رو جای دیگه خرج کند چون هرکتابی با صدای ایشون شنیدم واقعا مسخره و بد میخونند کتابها رو...

4

خیلی معروف هست فرانکشتاین ولی تا به حال اصل داستانشو نخونده بودم و فقط تو فیلمها شخصیتش بود.کاش به جای خلاصه کتاب کاملش بود .من خیلی خوشم امد از کتاب و دوست داشتم با جزئیاتش بشنوم.

4

خود کتاب خیلی باورپذیر و جذاب نیست. بارها از خودم میپرسیدم خب چرا فلان شخصیت اینکارو نکرد. راوی قابل قبول اجرا کرد. ولی کلا از کتاب خوشم نیومد.

2

موزیک بسیار آزار دهنده و یکنواختی در تمام طول داستان روی اعصاب شنونده رژه میره ولی متن داستان خوب و خوانش داستان متوسطه

5

خلاصه خوندن این کتاب از کیفیتش کم نمیکنه؟ خیلی جملات خوبی داره که احساس میکنم توی خلاصه حتما از تعدادشون کم شده درسته؟

4

بسیار غم انگیز و اموزنده یکی از بهترین های سبک گوتیکه میشه گفت این کتاب مادر تمام کتاب های گوتیک تو این سبکه

5

لحن گوینده قشنگ و متناسب بود . خوب احساس رو منتقل کرد. داستان هم واقعاً زیبا و غم انگیز بود

نمایش 17 نقد دیگر
4
(31)
2,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فرانکشتاین
فرانکشتاین
مری شلی
راوی گنبد کبود
4
(31)
2,000
تومان