0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بهترین سال زندگی تو
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو

روشی اثبات شده برای رسیدن به اهداف بزرگ
نویسنده:
دارن هاردی
درباره بهترین سال زندگی تو

مهم نیست این کتاب چه زمانی به دست شما می‌رسد. شک نکنید که 365 روز بعد از آن روز، بهترین سال زندگی شما ساخته خواهد شد. آن‌هم به کمک و همت خودتان. کتاب بهترین سال زندگی تو نوشته‌ی دارن هاردی کتابی معجزه‌آسا است؛ کتابی که می‌تواند زندگی شما را برای همیشه تغییر دهد.

‌درباره‌ی کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو اثر دارن هاردی

کتاب بهترین سال زندگی تو نوشته‌‌ی دارن هاردی برای نخستین بار در سال 2011 منتشر شد. این کتاب یکی از بهترین کتابهای نوشته شده در حوزه‌ی موفقیت و روانشناسی و روشی اثبات شده برای رسیدن به اهداف زندگیتان  است. میلیون‌ها نسخه‌ی فیزیکی، صوتی و الکترونیکی از این کتاب در سراسر دنیا به فروش رفته‌ است و به بیش از بیست زبان دنیا ترجمه‌ شده است. این دو امر، خود به اعتبار کتاب می‌افزایند. دارن هاردی نویسنده‌ی کتاب بهترین سال زندگی تو، درباره‌ی این کتاب می‌نویسد: « در این کتاب، نشان‌تان می‌دهم که چگونه در چند ماه به چیزی برسید که بقیه در کل زندگی به آن می‌رسند. اگر انگیزه و شور فراوان برای دوباره طراحی‌کردن آینده‌تان دارید، این بهترین برنامه ریزی زندگی برای شماست. هر وقت از من درباره‌ی مهارت شماره‌ی یک برای رسیدن به موفقیت می‌پرسند، فوری جواب می‌دهم: توانایی برای مشخص‌کردن، پی‌گیری‌کردن و رسیدن به هدف‌های بزرگ. اصول تعیین هدف را وقتی فقط ۱۸ سال داشتم، یاد گرفتم. یک هدف دست‌نیافتنی برای رسیدن به درآمدی شش رقمی قبل از روز تولد ۱۹سالگی‌ام در نظر گرفتم (وقتی هنوز دانشگاه می‌رفتم). به آن هدف رسیدم. بعد، یک هدف برای رسیدن به درآمد یک میلیون دلار در سال تا پنج سال بعد مشخص کردم. به آن هم رسیدم. بعد، یک هدف تعیین کردم که فقط تا سه سال بعد (۲۷ سالگی) چندین میلیون دلار ثروت داشته باشم و در شرکت خودم سالی ۵۰ میلیون دلار درآمدم باشد. به این هدف هم رسیدم! گفتن ندارد که یکی از بزرگ‌ترین معتقدان به هدف‌گذاری‌ در تئوری و عمل هستم.

یک دلیل وجود دارد که چرا هدف‌گذاری برای اغلب مردم، خیلی جواب نمی‌دهد. رسیدن به هدف، فقط نوشتن لیست آرزوها نیست. مثل نوشتن لیست کریسمس نیست که امیدوار باشید وقتی فردایش از خواب بیدار می‌شوید، بابانوئل آن‌ها را آورده باشد. این‌طوری کار نمی‌کند. یک فرآیند تخصصی برای فهمیدن چیزی که واقعا می‌خواهید و چیزی که برای‌تان مهم است، وجود دارد؛ ولی علاوه بر آن، طراحی یک برنامه‌ی عملی هم احتیاج است تا شما را برای مدت زمان کافی، باانگیزه و مسوولیت‌پذیر نگه دارد تا به ثمر رسیدن رویاها و اهداف‌تان را ببینید. در بیست سال از زندگی‌ام حریصانه مطالعه کردم، تمرین کردم و فرآیند طراحی را هر سال بهینه کردم تا از سال قبل‌اش بهتر شود و بشود بهترین برنامه‌ی سالیانه. می‌دانم که کار می‌کند و حالا با شما به اشتراک می‌گذارم‌اش. حالا این فرمول را در دستان‌تان نگه داشته‌اید؛ بهترین چیزی که تا حالا یادگرفته‌ام و ثابت شده که برای رسیدن به هدف‌های بزرگ، دور از ذهن و جاه‌طلبانه جواب می‌دهد.»

مروری بر فصل‌های کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو

یکی از نکات جالبی که دربار‌ه‌ی کتاب بهترین سال زندگی تو وجود دارد، نوع فصل‌بندی آن است. دارن هاردی این کتاب را در چهار فصل اصلی و تعدادی قدم نوشته است.

قدم اول: «چرا» مهمتر از «چگونه» است

قدم دوم: سالی که گذشت

قدم سوم: پایه‌های موفقیت

قدم چهارم: برگه‌ی تعادل شما

قدم پنجم: طراحی بزرگ

قدم ششم: عامل جادویی برای رسیدن به اهداف

قدم هفتم: طرح عملی شما

قدم هشتم: دست به کار شوید!

فصل اول: کاربرگ

قدم اول: تعهدنامه

قدم دوم: شناخت تعهد

قدم سوم: شکرگزاری

قدم چهارم: ارزیابی زندگی

قدم پنجم: طراحی بزرگ

قدم ششم: عامل جادویی

قدم هفتم: طرح عملی من

قدم هشتم: دست به کار شوید

فصل دوم: سیستم مدیریت دستاورد‌ها

فصل سوم: مدیریت دستاورد ماهانه

فصل چهارم: مدیریت دستاورد فصلی

‌درباره‌ی دارن هاردی نویسنده‌ی کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو

دارن هاردی نویسنده، سخنران، مشاور و مربی آمریکایی متولد 26 فوریه 1971 است. او اولین تجارت خود را در زمانی که تنها هجده سال داشت آغاز کرد و در سال 2007 ناشر مجله موفقیت شد، مجله‌ای که به‌صورت خاص و اختصاصی برای رشد کارآفرینی و توسعه شخصی و حرفه‌ای آن طراحی‌شده است. در سال 2010 او کتاب «اثر مرکب» را نوشت، کتاب پرفروشی که در مورد تأثیر تصمیم‌گیری‌های روزمره بر موفقیت افراد است و شامل یک دوره راهنمای کاربردی برای رسیدن و تحقق اهداف هست. دیگر کتاب پرفروش او «ترن هوایی کارآفرینی» بود که در سال 2015 منتشر شد، در این کتاب به تشریح چالش‌ها و مشکلات مالکیت کسب‌وکار برای کارآفرینان پرداخته است. در سال 2016 از طرف انجمن ملی آمریکا سخنران برتر سال لقب گرفت.

او اکنون یکی از برجسته‌ترین و بهترین مربیان حوزه موفقیت است و بیش از بیست سال است که سرگروه کسب‌وکار مرکزی در رشد شخصی و صنعت است. او سه شبکه تلویزیونی را با موفقیت رهبری و مدیریت کرده که این سه شبکه زیر نظر او بیش از 1000 برنامه تلویزیونی در حوزه موفقیت تولید کرده‌اند. این برنامه‌ها به معرفی برجسته‌ترین رهبران و تأثیرگذارترین افراد حال حاضر اختصاص داشت. افرادی مانند استیو جابز، جف بزوس، الون ماسک، مارک زاکربرگ، ریچارد برنسون، هاوارد شالتز، جک ولچ، استیو وین و تعدادی بسیاری از افراد موفق و برجسته دیگر. با این مصاحبه‌ها و دسترسی به افراد دارن هاردی توانست راه و روش‌هایی که به موفق‌ترین افراد دنیا در رسیدن به اهدافشان کمک کند را آشکار کند و اکنون توسط کتاب‌هایش این رمز و راز را در اختیار سایر مردم جهان قرار می‌دهد.

ترجمه‌ی کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو به فارسی

کتاب بهترین سال زندگی تو یکی از بهترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های دارن هاردی بوده است. این کتاب تاکنون به بیش از بیست زبان دنیا ترجمه شده است؛ در ایران نیز این کتاب با ترجمه‌ی افراد مختلفی مانند محمد میرزایی، گیتی شهدی و آناهیتا پاشایی راد منتشر شده است. نسخه‌ای که در حال بررسی آن هستیم توسط انتشارات راوی گنبد کبود و با ترجمه‌ی آناهیتا پاشایی راد ترجمه شده است. نخستین اصلی که باید در ترجمه کتاب‌های موفقیت و روانشناسی رعایت شود، ساده‌گویی و خوش‌خوان بودن متن است و خوشبختانه در مترجم در این نسخه‌ی مطالب را به سادگی برای مخاطب بیان کرده است و بدون پیچیده‌گویی اصل مطالب را در اختیار خوانندگان قرار داده است.

  • کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو در دسته‌ی کتاب‌های موفقیت قرار دارد.
  • کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو مناسب برای گروه سنی بزرگسال است.
  • خوانش کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو را ژوبین دارابیان برعهده داشته است.
  • تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 272 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 13 روز بخوانید.

‌در بخشی از کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو می‌شنویم

تاریخ تکرار می‌شود. چرایی ترک کردن اولین رژیم غذایی‌تان، بدون شک روی چرایی ترک کردن رژیم‌های بعدی‌تان هم اثر دارد. یا ناموفق بودن در ارتباط متقابل با همسرتان در ازدواج اول، روی ازدواج بعدی هم اثر خواهد داشت. ولی نسئله‌ی مهم این است که از چگونه اتفاق افتادن دوباره‌ی یک مشکل جلوگیری کنید؟ بله درست حدس زدید؛ با درس گرفتن از موفقیت‌ها و شکست‌هایی که در گذشته اتفاق افتاده است.

جرج سانتیانا می‌گوید: «کسانی که از گذشته‌شان درس نمی‌گیرند، محکوم به تکرارش خواهند شد.»

حالا می‌خواهم پنج دلیل اصلی را که چرا آدم‌ها موفق نمی‌شوند به اهدافشان برسند، با شما در میان بگذارم که شامل این موارد است:

1. لیست آرزو‌ها

2.روشنی از دل‌تیرگی

3. حرف حرف حرف

4. مشکل داریم، کمک لطفا

5. کمبود نیروی کمکی

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو اثر دارن هاردی بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی موفقیت می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید. دبی فورد نویسنده‌ی انگیزشی مشهور آمریکایی نیز کتابی با عنوان «بهترین سال زندگی شما» دارد که آن را هم می‌توانید در فیدیبو ببینید

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
38.۴۸ مگابایت
مدت زمان
۵۶:۰۳
نویسندهدارن هاردی
مترجم آناهیتا پاشایی راد
راویژوبین دارابیان
ناشرراوی گنبد کبود
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۸/۱۹
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۸.۴۸ مگابایت
۵۶:۰۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 78 مخاطب
آرامش‌بخش 🌱 (2)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
5
ستاره
43 ٪
4
ستاره
35 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
8 ٪
51 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

کتاب های دارن هاردی اثار قویی هست ولی تنها چیزی مه میتونم بگم اینه که ای کاش حالا که مشتری داره هزینه میکنه و نسخه کامل رو مییره حداقل دیگه نبینه که بعضی قسمت ها هرچند بی اهمیت حذف شده فیدیبو لطفا کتابهای بعدی اینجوری نباشه و ایکه لطفا مدت زمان کتابهارو داخل اطلاعات کتاب بنویسید این حق خریدار که بدونه با این پرداخت بهتره که کدوم نسخه رو خریداری کنه سپاس

5

این کتاب عالیه البته تو این نسخه یه قسمتایی از کتاب خلاصه یا حذف شده . کاش فیدیبو تو سرعت خواندن ، کندکردن خوانش هم قرار میداد.

1

كتاب خوبيه ولي راوي فاجعست. بلند و تند حرف ميزنه مثل اينكه تو برنامه صبح جمعه با شما قراره خواب ملت رو بپرونه! الكي داد ميزنه و آب. هن قورت ميده. كاش با يه راوي ديگه گوش ميدادم. حيف كتاب

1

خریدم ولی فقط فایل اول کتاب موجوده. بقیه‌اش وجود نداره!!! جایی هم ذکر نشده بود که این نسخه ناقصه. شاید هم در این کتاب صوتی مشکل فنی وجود داره و فقط یک فایل اول نمایش داده میشه.

5

من این کتاب و نخوندم ولی متنیش که ۳۵ تومن هست رو هشت تومن میفروشن این کتاب حتما باید خلاصه باشه که با وجود صوتی بودن شش تومن!!

4

کتاب خیلی خوبی بخصوص اگه تمرینهاش انجام بشه که میتونید برای انجام تمرینها کتاب آن را از فیدیبو خریداری کنید?

4

کتاب خیلی خوبیه. فقط راوی خیلی تند میخونه باید چندبار گوش کنی تا متوجه موضوع بشی

5

کتاب خوبیه، حرفهای اثربخش مثبتی داره. بنظرم گوش دادن یا خوندن مطالب این چنینی برای هر کسی لازمه.

1

گوینده با هیجان اضافه ای متن رو میخونه باعث میشه ادم نتونه با ارامش ب متن کتاب فکر کنه

4

کتاب عالی و مفیدی هست،به شرطی که به تمرینهاش بلافاصله بعد از خوندن کتاب عمل کنید

نمایش 41 نقد دیگر
4
(79)
آرامش‌بخش 🌱 (2)
6,000
٪50
3,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بهترین سال زندگی تو
٪50
بهترین سال زندگی تو
روشی اثبات شده برای رسیدن به اهداف بزرگ
راوی گنبد کبود
4
(79)
آرامش‌بخش 🌱 (2)
6,000
٪50
3,000
تومان