0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سفر به سرزمین سرخ
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی سفر به سرزمین سرخ

نویسنده:
مرآت بهنام
درباره سفر به سرزمین سرخ
کتاب سفر به سرزمین سرخ، زندگی دختری را به نگارش درآورده است که در زمان قاجار و در بحبوحه‌های آن زمان تصمیم سفر به پاریس می‌گیرد که در هنگام سفر از شهرهای مسکو وسن پترزبورگ نیزمی گذرد. گلپر شخصیت اصلی داستان در کتاب صوتی سفر به سرزمین سرخ است که مرآت بهنام سعی کرده شخصیت گلپر را آن‌چنان مهم و تأثیرگذار در داستان جلوه دهد که مخاطبان پس از پایان کتاب صوتی نام او را به‌ندرت فراموش خواهند کرد. گلپر، یک دختر مستقل است که به هنگام سفر به شوروی کمونیستی تصمیم می‌گیرد که زندگی خانواده و خود را به‌گونه‌ای دیگر رقم بزند. اما آنچه در کتاب صوتی شنونده را مجاب به گوش دادن می‌کند آن است که گلپر در هرکجا که توقف می‌کند در هنگام سفر برای معشوقه خود نامه‌ای می‌نویسد و درواقع کتاب حول همین محور شکل می‌گیرد. مرآت بهنام سعی کرده از گلپر کمک بگیرد تا در خلال نامه‌ها قهرمان اصلی داستان را به مخاطب معرفی نماید.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
22.۶۱ مگابایت
مدت زمان
۲۹:۳۲
نویسندهمرآت بهنام
راویمرآت بهنام
ناشرراوی گنبد کبود
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۱/۱۸
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۲.۶۱ مگابایت
۲۹:۳۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 16 مخاطب
5
ستاره
81 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
18 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
11 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

کتاب جالبی بود ولی از وسطاش جالب تر شد اولاش بخاطر لحن گوینده نمیفهمی شخصیت داستان زنه یا مرد باید قبلش توضیحاتو بخونی تا بفهمی زنه میتونست بیشتر ادامش بده جالب تر میشد ولی خوب تونسته بود حس و حال زنای ایرانی و شرقی اون زمانو ب تصویر بکشه یکمم چاپلوسی کرده بود درمورد حجاب اونم بخاطر این بود که بذارن بقیه مطالب چاپ بشه.

5

با اینکه خیلی کوتاه بود تونسته بود خیلی قشنگ و واقعی فضا و جامعه ی روسیه رو فضاسازی کنه. تفاوتها و شباهتها رو بدون اغراق بیان کنه و چیزا و احساساتی که شاید خیلی گل‌درشت مشخص نیس رو با لطافت خاصی بیان کنه. خوانش هم خیلی با متن متناسب بود. برای مرآت بهنام آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم کارای دیگری هم ازشون بخونیم و بشنویم.

3

شنیدن کتاب های صوتی در طول زمان رانندگی و کار در کارگاه برام لذت بخشه ، هرچند شاید با ذائقه ام جور نباشه ولی از زحمتی که برای تولیدشون کشیده شده سپاس گذارم پیشنهاد من : از فرصت هایی که دارید درست استفاده کنید مطالعه چیزی رو از شما کم نمیکنه مطمئن باشید

5

جالب و شنیدنی بود اما حیف که کوتاه بود

5

بیشتر از ۱۰ با گوش کردم ، خیلی خوووووبه

5

چرا کامل نیست چهار بخش تکه تکه است؟

5

بسیار عالی گوش کردنی لذت بخش

5

عالی هست خ خوب

3

بدنبود

5

عالی

نمایش 1 نقد دیگر
4.6
(16)
2,000
٪50
1,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سفر به سرزمین سرخ
٪50
سفر به سرزمین سرخ
مرآت بهنام
راوی گنبد کبود
4.6
(16)
2,000
٪50
1,000
تومان