0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
در سیدخندان کسی را نمی کشند
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب در سیدخندان کسی را نمی کشند

نویسنده:
مهام میقانی
ناشر:
نشر بان
درباره در سیدخندان کسی را نمی کشند
معلوم بود که گاوصندوق پر از کاغذ یا شاید اسکناس و برگۀ چک بوده. هیچ چیز دیگری در گاوصندوق سالم نمانده بود؛ جز جعبه‌ای فلزی که آب شده بود و نمی‌شد سرنخی از آن به دست آورد مگر اینکه آن را به متخصص بررسی صحنه جرم می‌سپردند تا آن را به آزمایشگاه ببرد. وقتی داشت از خاکسترهای هر طبقه در کیسه‌های پلاستیکی که گروهبان همراه خود داشت می‌ریخت، یادش افتاد که تا به حال سه بار وارد آسانسورهای ساختمان پلاسکو شده بود. هر سه بار فقط برای کنجکاوی به طبقات بالا رفته بود و گرچه بارها از پاساژ پلاسکو ماهی و لوازم آکواریوم خریده بود در طبقات ساختمان هیچ‌وقت کاری نداشت. یادش آمد که آسانسور آن ساختمان به اندازه جا دادن شش نفر بزرگ بوده، اما به اینکه امکان جا دادن یک گاوصندوق ۴۷۰ کیلوگرمی در آن بوده یا نه شک کرد. بعد فکر کرد چرا هیچ‌کس نباید دنبال چنین گاوصندوق بزرگ و احتمالاً مهمی نیامده باشد؛ آن هم گاوصندوقی که یک safe package کوچک یا همان جعبه فلزی نسوز رمزداری در آن بوده که دست قطع شدۀ زنی را در خود نگه می‌داشته. فکر کرد: «من برای همین این‌جا هستم. اول باید صاحب گاوصندوق را پیدا کنم. آن موقع بعید نیست خیلی زود بفهمم صاحب دست کیست و بعد باید دنبال زنده بودن یا نبودن آن باشم.» وقتی قیمت گاوصندوق را در وب‌سایت دید ته سیگارش را زمین انداخت. ۲۸ میلیون تومان. در حالی‌که گران‌ترین گاوصندوق آن وب‌سایت بعد از گاوصندوق بزرگ آلمانی شانزده میلیون تومان بود. حالا باید چند کار می‌کرد. اول از گروهبان، که تازه فهمید نامش عباس سرابی است، خواست با رعایت تمام قواعد یک پروندۀ محرمانه از ستوان یحیایی که متخصص بررسی صحنۀ جرم بود و نقیبی چندباری قبلاً با او کار کرده بود بخواهد اول خاکسترهایی را که او جمع کرده بود به آزمایشگاه ببرد و بعد سراغ گاوصندوق بیاید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۶۱ مگابایت
تعداد صفحات
296 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۵۲:۰۰
نویسندهمهام میقانی
ناشرنشر بان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۲/۱۵
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
25,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۶۱ مگابایت
۲۹۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 21 مخاطب
گیرا 🧲 (2)
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
14 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
0 ٪
13 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

در ایران نویسنده ها کمتر به ادبیات جنایی می‌پردازند.و تعداد داستان های پلیسی-جنایی ایرانی بسیار کم هستند.و این خوشحال کننده است که نویسنده ها تلاش میکنند تا وارد این نوع ادبیات شوند. داستان خوب شروع شد و تقریبا تا نیمه هیجان داشت و نویسنده برای خلق این هیجان، تلاش کرده بود معماهای بسیاری رو مطرح کند.ولی متاسفانه از اواسط کتاب، کمی هیجان داستان افت کرد و معما‌ها با سرعت زیادی حل شدند. بنظرم نویسنده قصد دارد داستان های پلیسی دیگری از این کاراگاه خلق کند.امیدوارم این کتاب تجربه خوبی برای آقای میقانی باشد‌.برای ایشون آرزوی موفقیت میکنم.

3

اول از همه به نویسنده ی خوب این کتاب بخاطر قلم زیبا و تواناشون تبریک میگم و امیدوارم درآینده کتابهای جذاب و قویتری از ایشون ببینیم. واما داستان....نمیشه گفت عالی بود اما بد هم نبود.از نظر انسجام و پیوستگی داستان ،توصیف شخصیتها وشکل گیری یک معما در فصلهای ابتدایی روند خیلی خوبی داشت اما تقریبا از نیمه ی کتاب به بعد از اون شکل جذابیتش کاسته شد . میشه گفت به همان جذابیتی که معما در ابتدای داستان مطرح میشود، کشف این راز بخوبی پیاده نشد و متاسفانه همه چیز به شکلی یهویی بسرعت کشف و حل وفصل شد.

3

کتاب خوبی بود، کشش لازم را برای پیگیری ماجرا تا انتها داشت ولی خالی از ایراد هم نبود. کتاب به یک ویرایش اساسی احتیاج دارد. انتهای داستان هم به اصطلاح باز بود و مبهم.

5

واقعا عجیب که چرا بعضی نویسنده های ایرانی دقت ندارن غیر از پی رنگ متن ایراد داره در مورد آناتومی توضیحات خوبی میده ولی در اوایل داستان بعد از گاز گرفتن پای کودک توسط سگ به اون امپول کزاز میزنن و پسر هشت ساله با مشت به دهن یک سگ میکوبه و سگ پرت میشه توی چاه فراتر از تخیل !!و ... آدم پشیمان میشه از خرید

4
گیرا 🧲

داستان جذاب و گیرا بود. در برخی قسمت ها نویسنده کمی زیاده گویی کرده بود اما کشش داستان به حدی بود که من را علاقمند کرد که داستان را بدون وقفه بخوانم. برخی قسمت های داستان به نظرم غیر منطقی بود اما در کل از خواندن این داستان لذت بردم و دوست دارم سایر اثار این نویسنده را مطالعه کنم.

5

شاخ و برگ داستان به حسب داستان‌های پلیسی_جنایی خوب بود اما متن بی‌اندازه بهم ریخته، پر از غلط‌های املایی و دستوری و ویراستاری نشده بود. داستان پر از توصیفات نامناسب بود که لحن نویسنده را تحقیرآمیز جلوه می‌داد. کلا قلم نویسنده خام و زننده بود.

5

درجه یک... داستان از تب و تاب نمیوفته. یه روایت فوق العاده زیبا و هیجان انگیز داره. هر بخش سرضرب و بجا تموم میشه. حتمن توصیه میکنم همه بخونن

5

خیلی محشره، متفاوت و جذاب

4

نویسنده قلم خوبی داره ولی آخراش بیشتر برای تولید هیجان نوشته شده بود و باورپذیر نبود. اما از خوندنش لذت بردم

5

اخرش چی شد ؟؟؟ کی تو اداره اگاهی خبر می داد ؟ خانم دکتر چرا قهر کرد؟

نمایش 3 نقد دیگر
4.5
(22)
گیرا 🧲 (2)
100,000
٪50
50,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
در سیدخندان کسی را نمی کشند
٪50
در سیدخندان کسی را نمی کشند
مهام میقانی
نشر بان
4.5
(22)
گیرا 🧲 (2)
100,000
٪50
50,000
تومان