0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خاطرات خفته
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب خاطرات خفته

درباره خاطرات خفته
اتریک مودیانو ۳۰ ژوئیه ۱۹۴۵ در حومه غربی پاریس به دنیا آمد. پدرش از یهودیان ایتالیا و مدیر یک شرکت خصوصی بود و مادر گرجستانی- بلژیکی‌اش بازیگر بود. آن‌ها به دلیل مشغله کاری، در دوران کودکی فرزندشان حضور کم‌رنگی داشتند. در نوجوانی او را در یک مدرسه شبانه‌روزی ثبت‌نام کردند که به خاطر قوانین سخت و نظامی‌واری که داشت مرتب از آنجا می‌گریخت. در جوانی برای فرار از خدمت سربازی در دانشکده ادبیات دانشگاه سوربن ثبت‌نام کرد و در هیچ کدام از کلاس‌ها حضور نیافت. رفت و آمد به کافه‌های بولوار سَن ژِرمن (boulevard Saint-Germain) که در آن زمان محفل گروه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مختلف بود، باعث شد با جنبش‌های فرهنگی رایج در دهه ۶۰ میلادی نزدیکی پیدا کند. آشنایی با پایه‌گذاران «جنبش پانیک» (جنبش هنری که در سال ۱۹۶۰ میلادی بر پایه توسعه کارآیی هنر به وجود آمد) در کافه معروف فلور نخستین دستنوشته‌هایش را تحت تاثیر قرار داد. در سال ۱۹۶۶ به لطف سفارش یکی از دوستانش، برای اولین بار نوشته‌ای از مودیانو در ویژه‌نامه مجله‌ی «کراپویی یو» (Crapouillot) به چاپ رسید. او با حمایت یکی از دوستان مادرش به نام رِمون کنو (Raymond Queneau) که نویسنده بود و در نوجوانی به او هندسه یاد می‌داد، به شکل جدی‌تری وارد دنیای ادبی شد و امکان حضور در مهمانی‌های رونمایی از کتاب‌های انتشارات معروف گالیمار برایش فراهم گردید.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
649.۵۸ کیلوبایت
تعداد صفحات
144 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۴۸:۰۰
نویسندهپاتریک مودیانو
مترجممهین کاظمی
ناشرانتشارات روزنه
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
souvenirs dormants
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۱۲/۰۲
قیمت ارزی
2.۵ دلار
قیمت چاپی
50,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶۴۹.۵۸ کیلوبایت
۱۴۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
5
ستاره
42 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
14 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
42 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

روایت های گسسته‌ای از گذشته‌ای گمشده در میان خیابانهای شهر پاریس. سبک نوشتاری مودیانو در این کتاب رو خیلی دوست داشتم. ترجمه هم روان و خوب بود به ویژه زیرنویس‌های مناسب برای معرفی بهتر اسامی شهری پاریس و حومه

3

آخرین کتاب پاتریک مادیانو، داستانی متفاوت که شما رو به خیابان های پاریس می برد. همچنین، ترجمه خوب و روان این رمان، خواننده را در حال و هوای این شهر می برد.

نمایش 1 نقد دیگر
3
(7)
25,000
٪50
12,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خاطرات خفته
٪50
خاطرات خفته
پاتریک مودیانو
انتشارات روزنه
3
(7)
25,000
٪50
12,500
تومان