0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
راهی به سوی بهشت
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی راهی به سوی بهشت

نویسنده:
رولد دال
درباره راهی به سوی بهشت

داستان‌کوتاه «راهی به سوی بهشت» نوشته‌ رولد دال، یکی از بهترین آثاری است که در مبارزه با مردسالاری و استبداد، تاکنون به چاپ رسیده است. روایت زنی که حاضر نیست با شوهرش مخالفت کند و این امر را نوعی وفاداری قلمداد می‌کند، شوهری که گاهی عمدا کاری می‌کند تا زنش را اذیت کند، اما فرهنگ غالب جامعه به زن‌ها این اجازه را نمی‌دهد که از حقوق خود دفاع کنند و اصلا خود را محق بدانند.

خانم فاستر که شخصیت اصلی داستان است، به کوچک‌ترین بی‌برنامگی حساس است و کوچک‌ترین تاخیری از سوی دیگران منجر به شوک‌های عصبی شدیدی در او می‌شود، روایت «رولد دال» از شخصیت این زن به قدری دقیق و پرجزئیات است که وقتی شنیدن این داستان به پایان می‌رسد، گویی به اندازه یک رمان بلند راجع به شخصیت زن داستان، اطلاعات به دست آورده‌اید.


بخشی از داستان‌کوتاه راهی به سوی بهشت که با صدای «علیرضا ناصحی» می‌شنوید:

«به خوبی به زنش فهمانده بود که برای تاخیرش حق هیچ اعتراضی را ندارد و خانم فاستر هم جرات چنین کاری را نداشت، به هر‌حال باید او هم در نظر می‌گرفت که تاخیر بیش از حد معمولش می‌تواند همسرش را تا مرز جنون بکشاند. باید گفت، در سال‌های اخیر زندگی مشترکشان چند بار، آن هم در موقعیت‌های خاص، برای عذاب بیشتر آن زن بیچاره، سعی کرده بود عمدا قطار را از دست بدهد.»


این داستان کوتاه برای تمامی انسان‌های آزادی‌خواه، می‌تواند منبعی الهام‌بخش و روایتی بسیار همزادپندارانه باشد،‌ و با تمام کوتاه بودنش، تصاویری ماندگار از شخصیت یک زن مبارز، برای شنوندگانش ترسیم کند.


زنان، این نیمی از جمعیت جهان، که بسته به اینکه فرهنگ زمانه در چه اوضاعی به سر ببرد، احساس خوشبختی‌شان کم یا زیاد می‌شود، هر یک داستان‌هایی ناگفته در دل دارند که اگر عیان شود، چه خنده‌ها و گریه‌ها و فریادها و آوازها که شنیده نخواهد شد؛ نوین کتاب در قالب مجموعه‌ای به نام «روایت آواهای سوپرانو» صدای لطیف و گاه حزن‌انگیز و گاه سرخوشانه جمعی از زنان تاریخ ایران و جهان را منتشر کرده است که داستان پیش رو، یکی از آنهاست.

داستان «راهی به سوی بهشت» بخشی از مجموعه داستان‌های زنانه «روایت آواهای سوپرانو» است که هر یک به شکلی به موضوع زنان می‌پردازند. دبیری این مجموعه بر عهده حسین مسعودی آشتیانی است.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
30.۶۵ کیلوبایت
مدت زمان
۳۲:۱۲
نویسندهرولد دال
مترجمسوگند پورمولایی
راویعلیرضا ناصحی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۵/۳۱
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۰.۶۵ کیلوبایت
۳۲:۱۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
گیرا 🧲 (1)
اجرای روان 🎙️ (1)
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
100 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
4
(1)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
36,000
٪30
25,200
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
راهی به سوی بهشت
٪30
راهی به سوی بهشت
رولد دال
نوین کتاب
4
(1)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
36,000
٪30
25,200
تومان