0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی افسانه کاریزما

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی افسانه کاریزما

کتاب صوتی
درباره افسانه کاریزما

کاریزما چیست؟ رفتارهای کاریزماتیک چه رفتارهایی هستند؟ موانع مهم بر سر راه رسیدن به شخصیتی کاریزماتیک کدام‌ها هستند؟ چطور باید برای رسیدن به شخصیتی کاریزماتیک آماده شوید؟ سبک‌های مختلف کاریزما کدام‌اند؟ زبان بدنتان باید چگونه باشد؟ و به صورت کلی باید چه سبک زندگی‌ای را در راستای رسیدن به کاریزما پی بگیرید؟

برای بررسی اهمیت کتاب افسانه کاریزما بهتر است قبل از هرچیزی مروری بر مفهوم کاریزما داشته باشیم. حتماً برای شما هم پیش آمده است که در مقابل بعضی از افراد حس بهتری دارید و ناخودآگاه به آن‌ها اشتیاق بیشتری نشان می‌دهید. بعضی از آدم‌ها بدون اینکه خودتان بخواهید یا حتی آگاه باشید، به قلبتان نفوذ می‌کنند و احساساتتان را قلقلک می‌دهد. اسم این ویژگی کاریزما است. کاریزما به عبارت ساده به معنای اثرگذاری است؛ در واقع افراد کاریزماتیک افرادی هستند که با شکل صحبت کردن، نگاه کردن و ریزترین رفتارها، روی دیگران تاثیر می‌گذارند و آن‌ها را به خود جذب می‌کنند.

کتاب صوتی «افسانه کاریزما» قرار است به چنین سوالاتی پاسخ بدهد و علم و هنر جذب دیگران را در اختیار شما قرار دهد. شما با شنیدن این کتاب صوتی متوجه می‌شوید که کاریزما تا چه اندازه مهم است و چطور بعد از فراگیری این مهارت‌ها مردم به سازتان می‌رقصند. این‌ها را در حالتی در نظر بگیرید که همین ویژگی‌های کاریزماتیک در کسب‌وکار اهمیتشان دو چندان می‌شود.

براساس پژوهش‌های سال‌های اخیر، کاریزما نتیجه رفتارهای غیرکلامی خاص است، نه ویژگی ذاتی یا جادویی. این یکی از دلایل نوسان میزان کاریزماست؛ میزان حضور آن به بروز این رفتارهای شخص وابسته است.

در اصل کاریزماتیک شدن نیازمند تلاش است؛ تلاشی گاه سخت، ناراحت‌کننده و حتی مخاطره‌آمیز که البته برای ارتباط با خود و دیگران بسیار سودمند است. لازمه این کار مدیریت سازوکارهای ذهنی، توجه و فهم نیازهای خود و شناخت رفتارهایی است که شما را در چشم دیگران کاریزماتیک می‌کند. سرانجام نیز باید چگونگی بازتاب این رفتارها را بیاموزید و کتاب صوتی «افسانه کاریزما» این کار را برای شما می‌کند.


کتاب صوتی «افسانه کایزما»، نوشته اولیویا فاکس کابان، ترجمه سعید یاراحمدی، را می‌توانید با صدای گیرا و کاریزماتیک متین بختی بشنوید که به خوبی این کتاب آموزنده را برای شما روایت می‌کند.

اولیویا فاکس کابان، نویسند‌ه و سخنران موفق فرانسوی آمریکایی، در سال ۱۹۷۹ در پاریس به دنیا آمد. کابان یکی از بهترین سخنران‌ها و راهنمایی موفق است که با تجربیات فراوان و مطالعات گسترده‌اش، به آدم‌های زیادی برای کاریزماتیک شدن کمک کرده است. او دوره‌های بسیار پرطرفداری در دانشگاه‌های معتبری مثل هاروارد برگزار کرده است و مطالبش در ستون‌های مهم نشریات برتر دنیا به انتشار رسیده‌اند. مهم‌ترین نقطه‌ قوت کابان این است که او به حرف‌هایش ایمان دارد و این ایمان باعث می‌شود شنونده در دل سخنرانی‌های کابان غرق شود. در واقع می‌شود گفت او درس‌های کاریزما را اول روی خودش پیاده کرده، چون شخص بسیار کاریزماتیکی است که حرف‌هایش شنونده‌های بسیاری دارند و مخاطبان را از سراسر دنیا به جلساتش می‌کشانند.


در جایی از این کتاب تاثیرگذار با صدای متین بختی می‌شنوید:

«قدرتمند ظاهر شدن به معنای تاثیرگذاری بر جهان پیرامون است؛ خواه با کنترل بر دیگران، خواه با داشتن پول بسیار، تخصص، هوش، قدرت بدنی، خواه با جایگاه اجتماعی خیلی خوب. نشانه‌های قدرتمندی در ظاهر شخص، واکنش دیگران به او و اغلب در زبان بدنش نمایان می‌شود.

منظور از صمیمیت، به بیان ساده، داشتن حسن نیت در قبال دیگران است. صمیمیت نشان می‌دهد آیا شخص می‌خواهد از تمام قدرتش به نفع ما بهره بگیرد یا خیر. صمیمی ظاهر شدن به معنای تصور وجود این ویژگی‌ها در ماست؛ خیرخواهی، دل‌سوزی یا تمایل به تاثیرگذاری مثبت بر جهان. صمیمیت را کم و بیش با زبان و رفتار ارزیابی می‌کنند و برعکس قدرتمند ظاهر شدن عوامل دیگر چندان روی آن تاثیر ندارد.»


ست گادین درباره کاریزما می‌گوید:

«کاریزما یک هدیه‌ی الهی نیست، یک ابزار است.»


رابرت بی سیالدینی درباره کتاب صوتی «افسانه کاریزما» می‌گوید:

«کابان نقش کاریزما را در رهبری به‌خوبی توضیح داده است.»


کتاب صوتی «افسانه کاریزما» در سیزده فصل به گوش شما می‌رسد که چند فصل اول آن عبارتند از:

فصل اول: ابهام‌زدایی از کاریزما

فصل دوم: رفتارهای کاریزماتیک

فصل سوم: موانع موجود بر سر راه حضور، قدرت و صمیمیت

فصل چهارم: غلبه بر موانع

فصل پنجم: آمادگی ذهنی کاریزماتیک

...

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
647.۶۹ کیلوبایت
مدت زمان
۱۱:۲۹:۵۰
نویسنده اولیویا فاکس کابان
مترجمسعید یاراحمدی
راویمتین بختی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۵/۱۶
قیمت ارزی
8 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۴۷.۶۹ کیلوبایت
۱۱:۲۹:۵۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
منتظر امتیاز
198,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
افسانه کاریزما
اولیویا فاکس کابان
نوین کتاب
منتظر امتیاز
198,000
تومان