0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ضد اضطراب

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی ضد اضطراب

چگونه افکارتان را کنترل و مدیریت کنید، از تفکر بیش‌ازحد دست بردارید و عادت‌های ذهنی‌تان را تغییر دهید
نویسنده:
نیک ترنتون
درباره ضد اضطراب

کتاب ضد اضطراب توسط یکی از برجسته‌ترین نویسندگان حوزه روانشناسی و توسعه فردی نوشته شده است و مدت کوتاهی پس از انتشار در ایران و همچنین درسایت‌های معتبری مانند آمازون و نیویورک‌تایمز به یک کتاب پرفروش تبدیل شده است. اگر اضطراب دارید، این کتاب با متنی ساده و روان به شما کمک خواهد کرد براین مشکل غلبه کنید.


ترنتون درباره کتابش می‌گوید: اگر این کتاب را انتخاب کرده‌اید، به احتمال زیاد متوجه شده‌اید که افکار درونی‌تان آن چیزی که باید نیستند. تفکر منفیِ فراگیر مشکلی است که در ابتدا به نظر می‌رسد چندان هم مهم نیست. این نوع تفکر مانند این است که قابلمه‌ای سمی در آشپزخانه‌تان داشته باشید، به‌این‌صورت هر چیزی که در آن قابلمه طبخ می‌کنید نیز مسموم می‌شود. در این هنگام فکر می‌کنید که مشکل از خودتان است زیرا به نظر هر چیزی که می‌خورید باعث می‌شود تا بیمار شوید! اما مشکل جای دیگری است و شما غافل از آن، به استفاده از قابلمه‌ای سمی ادامه می‌دهید.


بخشی از کتاب

شما از قبل این را می‌دانید که طرز فکرتان بر نحوه نگریستن شما به خودتان، دنیا و افرادی که پیرامونتان هستند، تأثیر می‌گذارد؛ اما داستان فراتر از این‌هاست. طرز فکر شما فقط بر زندگی‌تان تأثیر نمی‌گذارد، بلکه خودِ زندگی شماست. اگر ذهن وسیله‌ای است که به وسیله آن روایت‌های زندگی‌مان را بیان می‌کنیم، آن روایت‌ها را تفسیر کرده و به تجربیاتمان معنا می‌دهیم، پس ذهن کم‌وبیش مسئول تمام آن‌ها است. طرز فکرمان تعیین می‌کند که چه چیزی ممکن است، چگونه مشکلات را حل کنیم، انتظار چه چیزی را در آینده داشته باشیم، چگونه برای آن برنامه‌ریزی کنیم و بنابراین چگونه دست به اقدامی بزنیم.

طرز فکرمان به ما می‌گوید که چرا چیزهایی که تجربه کرده‌ایم، رخ داده‌اند، آن تجربیات چه معنایی دارند و ما در آن ماجراها چقدر مفید و ارزشمند عمل کرده‌ایم. این طرز فکرمان است که برخی اتفاقات را برایمان بسیار مهم جلوه می‌دهد و باعث می‌شود تا سایر آن‌ها را از یاد ببریم. ما تمایل داریم تا نه به چیزهایی که درست‌تر و واقعی‌تر هستند بلکه به چیزهایی که بیشتر با فرضیاتمان جور در می‌آیند توجه کنیم. طرز فکرمان حتی تعیین می‌کند که در وهله اول چه چیزی به آگاهی‌مان وارد شود و هرگز متوجه بسیاری از چیزها در این دنیای بزرگ و پهناور نشویم.

بنابراین اگر طرز فکرتان شدیداً به سمت افکار منفی منحرف شده است با مشکلی جدی روبرو هستید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
377.۶۳ کیلوبایت
مدت زمان
۰۶:۴۲:۴۸
نویسندهنیک ترنتون
مترجمسمیرا آزادپیما
مترجم دوماحمد لطیفیان
راویپیمان شیخی
ناشراندیشه آگاه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۷۷.۶۳ کیلوبایت
۰۶:۴۲:۴۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
49,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ضد اضطراب
ضد اضطراب
چگونه افکارتان را کنترل و مدیریت کنید، از تفکر بیش‌ازحد دست بردارید و عادت‌های ذهنی‌تان را تغییر دهید
اندیشه آگاه
0
(بدون نظر)
49,900
تومان