0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تصرف عدوانی
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب تصرف عدوانی

داستانی درباره‌ ی عشق
نویسنده:
لنا آندرشون
درباره تصرف عدوانی

کتاب تصرف عدوانی حول محور داستان زندگی و احساسات شاعر و مقاله نویس استر نیلسون می‌چرخد. استر فردی منطقی است که بینش معقولی نسبت به زندگی و شریک زندگی خود دارد. همه چیز آرام است تا اینکه از او دعوت می‌شود یک سخنرانی در مورد هنرمند شناخته شده، هوگو رَسک انجام دهد. در طول این سخنرانی خود هوگو رَسک در میان مخاطبان حضور داشته و پس از سخنرانی برای اولین بار با استر ملاقات می‌کند. رابطه این دو در زمان کوتاهی به یک داستان عاشقانه تبدیل می‌شود که در آن استر بیشتر از هوگو درگیر است. اگر به خواندن داستان‌های عاشقانه علاقه‌مند هستید، به دسته کتاب‌های داستان و رمان عاشقانه خارجی فیدیبو سر بزنید.

موضوع کتاب تصرف عدوانی

کتاب تصرف عدوانی نوشته لنا اندرشون، کتابی در مورد عشق است. استر نیلسون 31 ساله است. او یک شاعر و مقاله نویس و فردی معقول بوده که رابطه خوبی دارد. پس از انجام سخنرانی در مورد هوگو رَسک، زندگی او تغییر می‌کند. استر از نامزد خود جدا شده و روز به روز بیشتر عاشق هوگو می‌شود. در این راه استر دچار توهمات زیادی در رابطه با عشق یک طرفه و شدید خود می‌شود. استر پس از مدتی متوجه می‌شود که درک او از عشق کاملا متفاوت از هوگو است. این کتاب از خود گذشتگی بیش از حد در یک رابطه عاشقانه را نشان می‌دهد که می‌تواند باعث خیانت فرد به خودش شود.

چرا باید کتاب تصرف عدوانی را بخوانیم؟

کتاب تصرف عدوانی لنا اندرسون، رمانی درخشان و خواندنی در مورد عشق است. او در کتاب خود نشان می‌دهد که چگونه به خودمان دروغ می‌گوییم. هزاران رمان مختلف در مورد عشق نوشته شده اما کتاب تصرف عدوانی یکی از بهترین رمان‌هایی است که هر شخص علاقه‌مند به این سبک می‌تواند بخواند. اگر عاشق شدید یا قصد دارید عاشق شوید، باید این کتاب را بخوانید. تصرف عدوانی به درک بهتر روابط عاشقانه کمک زیادی می‌کند.

درباره نویسنده کتاب تصرف عدوانی

کتاب تصرف عدوانی توسط لنا اندرشون، نویسنده و روزنامه نگار سوئدی نوشته شده است. لنا اندرشون 18 آپریل 1970 در استکهلم متولد شد. او در رشته‌های زبان آلمانی، علوم سیاسی و زبان انگلیسی تحصیل و در آن سال‌ها کار خود را به عنوان روزنامه نگار ورزشی آغاز کرد. سال 1999 اولین رمان او به نام «آن موقع خوب بود؟» منتشر شد اما عمده محبوبیت این نویسنده پس از انتشار «تصرف عدوانی» در سال 2013 بدست آمد. لنا با این کتاب برنده جایزه آگوست در بخش ادبیات داستانی شد. از جمله آثار دیگر لنا که به زبان فارسی برگردانده شده، می‌توان به 2 کتاب زیر اشاره کرد:

·      کتاب پسر اسوئا

·      کتاب فعل بی وفایی

در بخشی از کتاب تصرف عدوانی می‌خوانیم

هوا هنوز ملایم بود. استر عینک به چشم داشت و کُتِ نازکِ خاکستری‌رنگی پوشیده بود که قشنگ رویِ پاهایش می‌افتاد و ظاهری گران‌بها می‌یافت؛ هرچند کُت واقعاً گران‌بها بود، امّا او آن را در حراجی خریده بود. آویزانش کرد پشتِ صندلیِ کنارِ خود وقتی هوگو رسک واردِ سالن شد، آمد درست رویِ همان صندلی نشست؛ گرچه صندلی‌هایِ دیگر هم خالی بودند. نخست، کُتِ او را با انگشتانِ خود گرفت و به دستگیره‌ی پنجره آویزانش کرد. انگشتانش نرم دورِ کُت بسته شدند و آن را آرام جابه‌جا کردند. حرکتی که با آن، کُت را جابه‌جا کرد، حسّی‌ترین برخوردی بود که استر در پیوند با لمسِ یک شیء دیده بود. در نرمیِ حرکتِ او، نوعی محبّتِ مطلق و احتیاطِ بی‌کم‌وکاست با جسمی مادّی نهفته بود.

استر فکر کرد کسی که اشیاء و پارچه‌ها را به این شکل لمس می‌کند، باید طبعی فوق‌العاده لطیف و ملایم داشته باشد. هوگو رسک در طولِ سخنرانیِ استر، در ردیفِ اوّل نشسته بود و با دقّتِ تمام به حرف‌هایِ او گوش می‌داد. صد و پنجاه نفر حاضرانِ در سالن نیز که ورودیه پرداخته بودند، با توجّهِ کامل، سخنرانی را دنبال می‌کردند. پس از پایانِ سخنرانی، هوگو رسک رفت طرفِ استر. با چهره‌ی درخشان، هر دو دستِ او را در دستانش گرفت. با بوسیدنِ گونه‌هایش از او تشکّر کرد و گفت: «هرگز غریبه‌ای چنین عمیق و با دقّت مرا درک نکرده.» همهمه و تشویق حواسِ استر را پَرت کرده بود. نمی‌توانست آن‌چه را گفته می‌شد دنبال کند. اکنون، فقط به چهره‌ی قدردانِ هوگو رسک می‌اندیشید.

پیشنهادی برای علاقه‌مندان به کتاب تصرف عدوانی

اگر از مطالعه کتاب تصرف عدوانی لذت بردید، به شما مطالعه 5 کتاب زیر را پیشنهاد می‌دهیم:

·      کتاب مرشد و مارگاریتا نوشته میخائیل بولگاکف

·      کتاب رمان شب های روشن نوشته فئودور داستایفسکی

·      کتاب رمان بلندی های بادگیر نوشته امیلی برونته

·      کتاب رمان شرق بهشت نوشته جان اشتاین بک

·      کتاب رمان من پیش از تو نوشته جوجو مویز

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
981.۰۰ بایت
تعداد صفحات
176 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۵۲:۰۰
نویسندهلنا آندرشون
مترجمسعید مقدم
ناشرنشر مرکز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Egenmäktigt förfarande - en roman om kärlek, 2,013
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۳۰
قیمت ارزی
9 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹۸۱.۰۰ بایت
۱۷۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.8
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

لطفاً این کتاب و بقیه کتابهای نشر مرکز رو در فیدی پلاس قرار دهید

5
انگیزه‌بخش 🚀
خوش‌خوان 🪶
تلخ ☕️
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

عاااالی ، ترجمه عالی

5

عالی

4.3
(7)
خوش‌خوان 🪶 (1)
33,000
٪30
23,100
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تصرف عدوانی
٪30
تصرف عدوانی
داستانی درباره‌ ی عشق
نشر مرکز
4.3
(7)
خوش‌خوان 🪶 (1)
33,000
٪30
23,100
تومان