0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رها کن!
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب رها کن!

قدرت دانستن این که چه زمانی باید بی خیال شویم
نویسندگان:
انی دوک
،
نی دوک
ناشر:
میلکان
درباره رها کن!

کتاب رها کن! به ما آموزش می‌دهد که چه زمانی باید دست و پا زدن بیهوده را رها کرده و به سراغ هدف دیگری برویم. دائما همه جا این نکته ذکر می‌شود که با تکرار یک عادت یا ساعت‌‌ها تمرین می‌توان به موفقیت دست پیدا کرد اما این موضوع همیشه درست نیست. تعصب به ترک نکردن یک هدف باعث مشکلات زیادی شده و فرد را از اهداف بهتر دور می‌کند. آنی دوک تمام تلاش خود را کرده تا پس از مطالعه این کتاب یاد بگیرید چگونه باید چیزی را رها کرده و اهداف جدیدی مشخص کنید. اگر به خواندن کتاب‌های موفقیت علاقه دارید، حتما به دسته‌بندی کتاب‌های موفقیت و انگیزشی فیدیبو بزنید.

مدیران کسب و کار که برای تولید محصول یا خدمات خود میلیون‌ها دلار هزینه کرده‌اند، نمی‌توانند کار خود را رها کرده و محصولی جدید ایجاد کنند یا دولت‌هایی که جنگ‌های بزرگی را آغاز کرده‌اند، اغلب به خود اجازه عقب نشینی نداده و تصور می‌کنند با کمی صبر به موفقیت دست پیدا خواهند کرد. حتی ما هم در زندگی عادی خود دائما با این موضوعات سرو کار داریم. رها کردن شخص، کار یا احساسی که به ما آسیب می‌رساند، سخت است. آنی دوک معتقد است که اگر بتوانید در این لحظات تصمیم به رها کردن بگیرید، پیشرفت زیادی را تجربه خواهید کرد.

موضوع کتاب رها کن! چیست؟

کتاب رها کن! نوشته آنی دوک بر روی مهارت رها کردن تمرکز دارد. این کتاب داستان‌هایی از ورزشکاران حرفه‌ای، مدیران و افراد مشهور را بازگو می‌کند که با کمک آن‌ها می‌توان متوجه شد چرا رها کردن به موقع می‌تواند ابزاری برای موفقیت باشد. اگر در زمان درست چیزی را رها کنید، در زمان، انرژی و سرمایه خود صرفه جویی خواهید کرد. این کتاب نثر روانی داشته و در کنار انتقال تجارب ارزشمند سایر افراد، نکات زیادی را به ما می‌آموزد؛ در نتیجه چه به دنبال کسب مهارت‌های لازم برای زندگی شخصی باشید و چه بخواهید در کار خود پیشرفت کنید، این کتاب مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب گفته می‌شود مردم مدام به چیزهایی اصرار می‌ورزند که در آن‌ها موفق نمی‌شوند اما موفقیت واقعی در آن است که بتوان تشخیص داد چه زمانی باید آن را رها کرده و چه زمانی باید تلاش خود را ادامه داد. آنی راهکاری‌های واضح و کاربردی برای این موضوع ارائه می‌دهد که بدون شک برای همه افراد کاربرد دارد. در فصل اول دلایلی برای رهاکردن ارائه داده و در فصل دوم به احساسات منفی در مورد رها کردن چیزی می‌پردازد. فصل سوم به پاسخ سوال " باید بمانم یا بروم؟" اشاره داشته و در فصل‌های بعدی راهکارهای رهایی را آموزش می‌دهد.

خواندن کتاب رها کن! به چه کسانی توصیه می‌شود؟

کتاب رها کن! اثری ارزشمند است که مطالعه آن برای همه افراد مفید است. پس از خواندن این کتاب متوجه خواهید شد که چه زمانی باید بر اهداف و تلاش خود پافشاری کرده و چه زمانی باید آن را رها کنید. این مهارتی است که نه تنها در زندگی شخصی، بلکه در زندگی کاری هم اثر مثبت قابل توجهی دارد. اگر به کتاب‌های خودسازی علاقه داشته و می‌خواهید تبدیل به بهترین ورژن خود شوید، کتاب رها کن! انتخاب خوبی برای مطالعه خواهد بود.

درباره آنی دوک، نویسنده کتاب رها کن!

آنی دوک (Annie Duke) نویسنده و روانشناس شناخته شده‌ای است که آثار او مورد توجه خوانندگان زیادی قرار گرفته‌اند. آنی متولد 13 سپتامبر 1965 در نیوهمپشایر آمریکا است. او پدری نویسنده و زبان شناس داشت و مادرش مشغول به تدریس بود. آنی در دانشگاه شروع به تحصیل در دو رشته انگلیسی و روان‌شناسی کرد. در مقطع دکتری رشته روان‌شناسی را انتخاب کرد و به دلیل انجام تحقیقات متعدد در مورد نظریه‌ یادگیری زبان اول توسط کودکان، برنده یک جایزه علمی شد. پس از آن شروع به نوشتن کتاب در مورد موضوعات مختلف کرد که از جمله بهترین آن‌ها می‌توان به کتاب‌های رها کن و تفکر نامطمئن اشاره کرد.

در بخشی از کتاب رها کن! می‌خوانیم

اصولاً هر که در کاری موفق شده در آن تداوم داشته است. این گزاره عین حقیقت است و همواره در درک آدمی واقعیت دارد. اما این بدان معنا نیست که خلاف آن حقیقت دارد؛ یعنی اگر شما به چیزی اصرار ورزید، لزوماً در آن موفق نخواهید شد. اگر آینده نگرانه به آن نگاه کنیم نه حقیقت دارد و نه پند خوبی است. درحقیقت گاه مطلقاً مخرب است.

اگر خواننده بدی ،باشید اهمیتی ندارد چقدر بر خواندن پافشاری کنید، قرار نیست ادل شوید. اگر پنجاه سالتان باشد و تصمیم بگیرید ژیمناست المپیک شوید، هیچ اندازه پافشاری و ثبات قدم یا تلاش موفقیت شما را رقم نخواهد زد. هر تفکری خلاف این مهمل است؛ مثل این است که در مقالاتی که در مورد عادات میلیاردرها می‌نویسند بخوانیم. آن‌ها ساعت چهار صبح از خواب بیدار می‌شوند و خیال کنیم اگر ما هم چهار صبح بیدار شویم میلیاردر خواهیم شد.

نباید آینده نگری را با پیش بینی آینده اشتباه بگیریم؛ کاری که همین پندواندرزها انجام می‌دهند.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب رها کن!

اگر از مطالعه کتاب رها کن! لذت بردید، سه کتاب زیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم:

·      کتاب اثر مرکب نوشته دارن هاردی

·      کتاب بهترین سال زندگی تو اثر دارن هاردی

·      کتاب 9 مرد موفق، 90 رمز موفقیت اثر گروه نویسندگان


شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۲۲ مگابایت
تعداد صفحات
328 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۵۶:۰۰
نویسندهانی دوک
نویسنده دومنی دوک
مترجمکیمیا فضایی
ناشرمیلکان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Quit: The Power of Knowing When to Walk Away
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۲۲ مگابایت
۳۲۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

فوق‌العاده است

5
حال‌خوب‌کن ✨

خفنه

5
(3)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
59,000
٪50
29,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رها کن!
٪50
رها کن!
قدرت دانستن این که چه زمانی باید بی خیال شویم
میلکان
5
(3)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
59,000
٪50
29,500
تومان