0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زیبای گمشده

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی زیبای گمشده

نویسنده:
می هارمن
درباره زیبای گمشده
- درباره‌ی امی هارمن، نویسنده‌ی کتاب: «امی هارمن» نویسنده‌ی آمریکایی و متولد ۱۹۶۸ است که هشت رمان در ژانرهای عاشقانه، تاریخی و فانتزی نوشته است. برخی از رمان‌های او به صدر آثار پرفروش وال‌استریت ژورنال، یواِس‌اِی تودی و نیویورک تایمز هم راه یافته‌اند و علاوه بر این، به چندین زبان ترجمه شده‌اند. «آن‌چه باد می‌داند»، «زیبای گمشده»، «از شن و خاکستر»، «آن‌جا که گمشده سرگردان است»، «پرنده و شمشیر»، «قانون موسی»، «یک آبی متفاوت»، «نخستین دختربچه» و «پابرهنه دویدن» آثار هارمن هستند که تاکنون منتشر شده‌اند و از این میان، تنها «زیبای گمشده» به زبان فارسی ترجمه شده است. - داستان زیبای گمشده: زیبای گمشده روایت‌گر داستان دختری به‌نام فرن ریچل است که در شهری کوچک زندگی می‌کند و هوادار پروپاقرص رمان‌های عاشقانه است. پنج مرد جوان از این شهر به جنگ می‌روند و تنها یکی از آن‌ها زنده برمی‌گردد. پس از آن، داستان رنگ دیگری به خود می‌گیرد. عشقی میان دختر دوست‌داشتنی داستان و پسر جنگجوی ناامید شکل می‌گیرد. عشقی که تداومش شجاعت بسیار می‌طلبد و این دو نفر باید دل‌شکستگی‌های بسیاری را پشت سر بگذارند. با همه‌ی این اوصاف، زیبای گمشده پا را از عاشقانه‌های معمول فراتر می‌گذارد و به عمق می‌رود. جایی که بتواند درون قلب مخاطب نفوذ و او را متأثر کند. - چند خطی از زیبای گمشده: شاید هدفی والاتر وجود داشته باشد، تصویر خیلی بزرگ‌تری که ما فقط در قسمت کوچکی از آن نقش داریم. می‌دانی، شبیه به آن پازل‌های هزارتکه. امکان ندارد فقط به یک تکه از پازل نگاه کنی و متوجه شوی که در انتها پازل چه‌شکلی خواهد شد. تازه، ما تصویر بیرون جعبه‌ی پازل را هم نداریم که راهنمایی‌مان کند. شاید یکی از ما نماینده‌ی قسمتی از پازل باشیم. همه درهم جفت‌وجور می‌شویم تا تجربه‌ای بیافرینیم که به آن زندگی می‌گوییم. هریک از ما نقشی بازی می‌کنیم که آن را نمی‌بینیم یا نتیجه‌اش را نمی‌دانیم. شاید معجزه‌هایی که ما می‌بینیم، فقط قسمت کوچکی از ماجرا باشد و شاید ما متوجه موهبت‌هایی نمی‌شویم که به دنبال اتفاقات ناگوار زندگی نصیبمان می‌شود. - کتاب صوتی زیبای گمشده: نظر صوتی آوانامه با همکاری «نشر آموت» نسخه‌ی صوتی کتاب «زیبای گمشده» اثر «امی هارمن» را با ترجمه‌ی «آتنا رحمتی» و اجرای «سحر بیرانوند» تولید و منتشر کرده است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
763.۹۹ مگابایت
مدت زمان
۱۳:۵۴:۰۸
نویسندهمی هارمن
مترجمآتنا رحمتی
راویسحر بیرانوند
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۷/۰۴
قیمت ارزی
8 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۷۶۳.۹۹ مگابایت
۱۳:۵۴:۰۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 29 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (1)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
5
ستاره
58 ٪
4
ستاره
13 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
13 ٪
1
ستاره
3 ٪
20 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

داستان از نظر سناریوی عاشقانه خوب بود ولی کاش نویسنده قبل از اینکه بخواد درباره ایران نظر بده یکم تحقیق میکرد (جان اسمیت کشتی گیری از ایران) اخه کدوم ایرانی اسمش جان اسمیته یا اینکه کُردها و شیعه ها رو اینا رو قاطی کرده بود بنظرم یه نویسنده باید قبل از نوشتن اطلاعات عمومیشو در اون زمینه ببره بالا و چرت و پرت تحویل نده

5

یک عاشقانه ی بسیار زیبا،با صدایی دلنشین،داستان در مورد چند تا بچه اس که از کودکی تا پایان دبیرستان با هم هستن و بعد از دبیرستان اتفاقاتی که براشون میفته ،داستانی بسیار آمورنده و عالی با قلمی توانا،حتما گوش کردنش رو توصیه میکنم،واقعا لذت بردم،ممنون.

5

من به شخصه عاشق صداي خانم بيرانوند هستم و به خاطر صداي دلنشين ايشون كتاب رو خريدم اما متن واقعا روون، پر از حس خوب، قابل درك و دوست داشتني بود، يه لحظه دوست نداشتم صداي كتاب رو قطع كنم و با وجود مشغله تو سه روز كتاب رو تموم كردم.

5
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️

مثل همیشه راوی بسیار عالی و روان به جای تک تک شخصیت ها اجرا کرد و جذابیت داستان رو چندین برابر کرده بود و داستان هم بسیار زیبا و دل نشین بود

5

هم کتاب عالی بود هم صدای فوق العاده گوینده ، امیدوارم کتاب‌های بیشتری رو با صدای ایشون گوش بدم

5

يه حس غريبي داشت و پيشنهاد ميكنم به كسايي كه دنبال كتاب هاي صوتي اروم و عاشقانه هستن البته با كمي غم

5

واقعا قشنگ بود. هم خود داستان و هم خوانشش. فقط ای کاش برای موسیقیش، کمی تنوع بخرج میدادن. یه کم خسته کننده میشد یه جاهایی.

2

كاش كتابها بر اساس سن طبقه بندي مي شدند اين رمان بسيار قشنگ بود ولي به درد يك نوجوان ميخًرد ممنون از راوي

5

بسیار کتاب قشنگ و زیبایی بود من از شنیدنش لذت بردم به خصوص که صدای راوی هم بینظیر بود

5

کتاب جذاب و شنیدنی است و لی برای طیف سنی زیر ۲۵ سال توصیه می‌شود.

نمایش 10 نقد دیگر
4.1
(29)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
101,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
زیبای گمشده
زیبای گمشده
(رمان)

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زیبای گمشده
زیبای گمشده
می هارمن
آوانامه
4.1
(29)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
101,000
تومان