0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معرفی، خرید و دانلود کتاب آرزوهای تحقق یافته

معرفی، خرید و دانلود کتاب آرزوهای تحقق یافته

کتاب متنی
نویسنده:
درباره آرزوهای تحقق یافته

همه‌ی افراد دوست دارند زندگی‌شان پر از آرزوهای تحقق‌یافته باشد. آرزوهایی که برای زندگی‌مان داریم مهم هستند و اگر درست در راستایشان گام برداریم می‌توانند به اهداف و خواسته‌ها و در نهایت واقعیت تبدیل شوند. وین دایر نویسنده‌ی مشهور آمریکایی در کتاب آرزوهای تحقق‌یافته در این باره صحبت می‌کند. این کتاب با عنوان  اصلی «whishes fulfilled: mastering the art of manifesting» اولین‌بار در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و نظرات مختلفی را به خود جلب کرد. نویسنده در این کتاب از این حرف می‌زند که شما این هنر را دارید که به تمام خواسته‌هایتان مسلط شوید. او از این حرف می‌زند که قوه تخیل یکی از مهم‌ترین هدیه‌هایی است که به انسان داده شده است و باید از آن برای تحقق خواسته‌ها و آرزوها استفاده کرد. این کتاب پر از خاطرات نویسنده است و طوری نوشته شده است که انگار در یک سفر پرفرازونشیب هستید. هنگامی که خواندن این کتاب را شروع کنید، پایین گذاشتن آن سخت خواهد بود. دایر تلاش می‌کند در این کتاب ۸ فصلی باورهای افراد را تغییر دهد و این شجاعت را ایجاد کند که هویت بالاتر و برتر خودتان را بشناسید و با آن ارتباط برقرار کنید

کتاب آرزوهای تحقق‌یافته به چندین زبان مختلف برگردانده شده است و ترجمه‌های فارسی متعددی هم از آن وجود دارد. یکی از ترجمه‌های خوب این کتاب ترجمه‌ی علی علی‌پناهی است که انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است. می‌توانید نسخه الکترونیک این کتاب را در دسته‌بندی روانشناسی از همین صفحه فیدیبو دانلود کنید.

وین دایر کیست؟

وین والتر دایر (wayne walter dyer) یکی از شناخته‌شده‌ترین معلمان انگیزشی آمریکایی بود که در سال ۱۹۴۰ در آمریکا به دنیا آمد و در سال ۲۰۱۵ پس از مدتی درگیری با سرطان خون درگذشت. او کودکی سخت و عجیبی داشت و دوران جوانی‌اش با مواد مخدر همراه بود؛ اما سرانجام توانست تمام این‌ها را پشت سر بگذارد و زندگی تازه‌ای برای خودش بسازد. این نویسنده انگیزشی انسانی معناگرا بود و به خوانندگانش توصیه می‌کرد سعی کنند این ارتباط را پیدا کنند. او در طی سال‌های فعالیتش کتاب‌های زیادی نوشت که بسیاری از آن‌ها به‌طورجدی با استقبال مواجه شدند. برای مثال کتاب قلمروی اشتباهات شما از این نویسنده در سال ۱۹۷۶ حدود ۳۰ میلیون نسخه فروش داشته است. او کتاب‌های دیگری هم نوشته است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

چند دلیل برای خواندن کتاب آرزوهای تحقق یافته

  • جرئت آرزوکردن پیدا کنید. بسیاری از افراد با بالارفتن سن یا درگیرشدن در زندگی روزمره قدرت آرزوکردن را از دست می‌دهند و فراموش می‌کنند که خواسته‌های بزرگتری هم داشته‌اند. این کتاب به شما کمک می‌کند دوباره باور کنید که می‌توانید آرزو داشته باشید.
  • با توانمندی‌های خود آشنا شوید و آن‌ها را در مسیر درست به کار بگیرید. کاری که دایر در این کتاب انجام می‌دهد این است که به شما نشان می‌دهد چگونه باید پتانسیل خود را در راستای رسیدن به آرزوهایتان به کار بگیرید و موفقیت را لمس کنید.

در بخشی از کتاب آرزوهای تحقق یافته می‌خوانیم

بعد از آنکه یک نسخه از کتاب مزبور را به هر یک از هشت فرزند خودم داد، هر یک از آن‌ها به‌نوعی این‌گونه اظهار داشتند: «پدر من باورهای او را می‎‌پسندم، اما باید هر پاراگراف را چند بار بخوانم و برای هر پاراگراف مدتی فکر کنم. من می‌دانم که حق با اوست و نکات مهمی را مطرح می‌کند؛ اما این مطالب شرح بیشتری نیاز دارد تا آن‌ها را درک کنم و به کار ببندم.» یادداشت‌های آن‌ها موجب شد تا ایده‌های نویل را با شما در میان بگذارم تا باتوجه‌به اینکه بسیاری از آن‌ها با باورهای خود من هماهنگ هستند، ترکیبی حاصل شود که در نهایت قدرت شما را برای تحقق آرزوهایتان در قرن بیست و یکم بیان کند.

مایل هستم احساس خود را از تأثیر ایده‌های این معلم بزرگ برای شما بگویم. همان تأثیری که برای خود من داشته است. یقین دارم از نظر نویل این کار اشکالی ندارد؛ زیرا او اجازه می‌داد شاگردان و کسانی که در پای سخنرانی‌های او حضور داشتند سخنان او را بدون پرداخت هرگونه وجهی ضبط کنند. نوارهایش امروز پیام او را به طور غیررسمی منتشر می‌کنند و من قبل از نوشتن این کتاب به آن‌ها گوش داده‌ام.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب آرزوهای تحقق‌یافته

آرزوهای تحقق یافته از آن دسته کتاب‌هایی است که در مسیر پیش رفتن در زندگی می‌توانند کمک‌کننده باشند. کتاب‌های  انگیزشی دیگری هم هستند که می‌توانید به سراغشان بروید. در ادامه تعدادی از این کتاب‌ها را معرفی می‎کنیم:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۳۵ مگابایت
تعداد صفحات
200 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۴۰:۰۰
نویسندهوین دایر
مترجم علی علی پناهی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Wishes fulfilled
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۲۸
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۳۵ مگابایت
۲۰۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
0 ٪
4
100 ٪
3
0 ٪
2
0 ٪
1
0 ٪
4
(1)
69,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آرزوهای تحقق یافته
وین دایر
انتشارات نسل نواندیش
4
(1)
69,900
تومان