0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زنان توانمند

معرفی، خرید و دانلود کتاب زنان توانمند

راهنمای همه زنان به سوی زندگی موفق
نویسنده:
لوئیز هی
درباره زنان توانمند

از نظر شما زنان توانمند چه ویژگی‌هایی دارند؟ آیا شما به عنوان یک زن جایگاه و توانمندی‌های خود را به خوبی می‌شناسید؟ مساله این است که وقتی زن‌ها موفق باشند، همه‌ی ما موفق خواهیم بود زیرا عزت نفس و حفظ جایگاه اجتماعی زنان بسیار مهم است.

کتاب زنان توانمند با عنوان اصلی Empowering woman: every woman’s guide to successful living در سال ۱۹۹7 برای اولین بار منتشر شد. لوئیز ال هی در این کتاب با زبانی شیوا بیان می‌کند که توانمند کردن زنان بهترین‌کاری است که می‌توانیم انجام دهیم زیرا بخش بزرگی از موفقیت ما به زنان زندگیمان بستگی دارد. تفاوتی ندارد شما زن باشید یا مرد. موفقیت زنان اطرافتان بر روی شما هم تاثیرگذار است. او بیان می‌کند که به دلیل وجود سرکوب‌ها و سرخوردگی‌هایی که زنان از سنین کودکی تجربه می‌کنند، آن‌ها باید عزت نفس و احساس لیاقت را در خود تقویت کرده تا از تسلط و سلطه‌جویی دیگران در زندگی خود جلوگیری کنند. این کتاب با ترجمه مهدی قراچه داغی توسط انتشارات نسل نواندیش به فارسی ترجمه و منتشر شده است. شما می‌توانید با مراجعه به دسته‌بندی روانشناسی، از خواندن عناوین دیگر در فیدیبو، لذت ببرید.

با لوئیز ال هی بیشتر آشنا شویم

لوئیز ال هی Louise Lynn Hay در سال 1926 در یک خانواده فقیر در شهر لس آنجلس آمریکا به دنیا آمد. او در طول زندگی خود سختی‌های زیادی را مانند تجاوز و بارداری ناخواسته در نوجوانی و ... را متحمل شده است. او بعد از اینکه از همسرش جدا شد، در جلسات کلیسا شروع به سخنرانی کرد و با گذتش زمان تبدیل به یکی از موفق‌ترین زنان این حوزه تبدیل شد. لوئیز ال هی چند دهه فعالیت خود را در زمینه سخنوری و نویسندگی ادامه داد تا اینکه در سال 2017 در سن 90 سالگی چشم از جهان فرو بست. از او آثار مختلفی به جا مانده است که به فارسی نیز ترجمه شده اند:

پنج دلیل برای اینکه چرا باید کتاب زنان توانمند را بخوانیم

زنان قدرتمند باید در زندگی خود تغییر ایجاد کنند تا به جایگاه واقعی خود در زندگی برسند. همانطور که زندگی همیشه در حال رشد و تغییر است، زنان نیز باید با این تغییر همراه شوند تا به این نتیجه برسند که هیچ‌چیز نمی‌تواند جلوی موفقیت و پیروزی آن‌ها را بگیرد. خواندن کتاب زنان قدرتمند این امکان را به ما می‌دهد که:

  • در یازده فصل به توانایی‌های خود پی ببریم.
  • به عنوان یک زن، رابطه خود را با خودمان بهتر کنیم.
  • باورهای مثبت را در خود تقویت کنیم.
  • دیگر ترسی از پیری و آینده‌ی مالی خود نداشته باشیم.
  • از زنان دیگر نیز مانند خودمان، حمایت کنیم.

در بخشی از کتاب زنان قدرتمند می‌خوانیم

لطفا نپذیرید که اگر زنی فرزند نداشته باشد ناموفق است. جامعه اصرار دارد که همه زنان صاحب فرزند شوند چون اقدام مناسبی است برای اینکه زنان در جای خود قرار بگیرند. در این دنیا شمار کثیری کودک رها شده وجود دارد. اگر می‌خواهید غریزه مادری خود را برآورده سازید، یکی از این کودکان ترک شده را به فرزندی قبول کنید.

یائسه شدن قرآیندی طبیعی در زندگی است. یائسه شدن بیماری نیست اما اگر مدام مانند زنان آمریکایی روزانه بیست درصد قند و سی و هفت درصد چربی مصرف کنیم، در بدنمان تولید سم می‌کنیم و این سم بیش از حدی است که بدن بتواند آن را دفع کند.

بسیاری از زنان می‌پرسند چگونه می‌توانم بدون همسر به رضایت خاطر برسم؟ این می‌تواند برای بسیاری از زنان مفهومی هول‌برانگیز باشد. باید ترسمان را تصدیق کنیم و با آن مواجه شویم. فهرستی از همه پرسش‌های خود تهیه کنید و به دقت به این فهرست نگاه کنید.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب زنان قدرتمند

عزت نفس عامل بسیار مهمی در موفقیت است. فرقی نمی‌کند شما به عنوان یک زن خانه‌دار مخاطب این کتاب هستید و یا یک زن شاغل و یا مادری تنها. مهم این است که برای موفقیت و تغییر یک قدم به جلو بردارید و عزت نفس از دست‌رفته را به خود برگردانید. اگر به خودشناسی و موفقیت زنان علاقه دارید به عناوین زیر سر بزنید:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۲۹ مگابایت
تعداد صفحات
120 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۰۰:۰۰
نویسندهلوئیز هی
مترجم مهدی قراچه داغی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Empowering women : every woman's guide to successful living, c۱۹۹۷‭.‬
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۱۳
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۲۹ مگابایت
۱۲۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
59,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
زنان توانمند
زنان توانمند
راهنمای همه زنان به سوی زندگی موفق

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زنان توانمند
زنان توانمند
راهنمای همه زنان به سوی زندگی موفق
انتشارات نسل نواندیش
5
(1)
59,900
تومان