0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رهبری آسانِ افراد سخت

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی رهبری آسانِ افراد سخت

چگونه افراد خودمدار، بدبین، خودشیفته و سخت را مدیریت کنیم؟
نویسنده:
آلن ویلت
درباره رهبری آسانِ افراد سخت

  

هر مدیری ناگزیر است که کارمندان سخت خود را نیز رهبری کند. در کتاب رهبری آسان افراد سخت نویسنده توصیه‌هایی را برای مدیران ارائه می‌دهد. از آنجایی که وجه تمایز مدیران خوب از دیگران مدیران توانایی آن‌ها برای تبدیل کارمندان سخت خود به کارمندان کارآمد است، خواندن این کتاب می‌تواند برای هر مدیری موثر باشد. رهبری کارمندان خودمدار، بدبین و خودشیفته امری چالش برانگیز است اما این کتاب این کار به ظاهر دشوار را به یک فرآیند مستقیم تبدیل می‌کند، فرآیندی که به آرامی و در عین حال به طور موثر رفتارها را بهبود می‌بخشد.

آلن ویلت در کتاب رهبری آسان افراد سخت توضیح می‌دهد که چگونه با تسلط و آرامش در یک جلسه بازخورد خود به کارمندانتان را ارائه دهید، از آن‌ها تعهد بگیرید که تغییر کنند و فرآیند توسعه‌ی آن‌ها را دنبال کنید زیرا آگاهی از موقعیت برای شناسایی مشکلات آینده قبل از وقوع لازم است. اگر می‌خواهید یک مدیر عالی باشید، با کارمندان سخت خود کنار نیایید، این کار را هر مدیری می‌تواند انجام دهد، در عوض آن‌ها را به افراد یک تیم فوق‌العاده تبدیل کنید که همه می‌خواهند عضوی از آن باشند.

این کتاب که در سال 2016 میلادی به چاپ رسیده و از کاربران وبسایت آمازون امتیاز 4.4 از 5 را گرفته است.

درباره آلن ویلت

آلن ویلت یک مشاور، سخنران و متخصص حوزه توانمندسازی مدیران، گروه‌ها و سازمان‌هاست. او مراجعینی از سراسر جهان دارد؛ از انگلستان گرفته تا ترکیه و آفریقای جنوبی و سراسر آمریکا و دیگر نقاط جهان. ویلت به شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگی همچون مایکروسافت، ناسا، HP و بسیاری دیگر مشاوره داده است. این نویسنده کتاب‌های دیگری هم در همین حوزه مدیریت و رهبری نوشته است، از جمله کتاب Lead with Speed.

3 دلیل برای شنیدن کتاب‌ رهبری آسان افراد سخت

  • کارآمدی کارمندان یک شرکت علاوه بر کفایت خود آن‌ها در گرو راهبردها و روش‌هایی است که مدیر آن مجموعه اتخاذ می‌کند. این کتاب راهنمای خوبی برای مدیران و رهبران است که به کار بستن توصیه‌های آن می‌تواند کیفیت بهره وری سازمان‌شان را افزایش دهد.
  • اگر مدیر یک مجموعه هستید، احتمالا ساعات زیادی از روز را درگیر کار و مشغله‌های مدیریتی خود هستید. در این صورت گوش دادن به نسخه صوتی این کتاب می‌تواند از مطالعه نسخه الکترونیک یا فیزیکی آن برای شما راحت‌تر باشد.
  • اگر به مطالعه کتاب‌هایی در حوزه مدیریت، بازاریابی و فروش علاقه دارید و به ویژه می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره چند و چون مدیریت و رهبری کارآمد کسب کنید، مطالعه این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کتاب صوتی رهبری آسان افراد سخت، چگونه افراد خودمدار، بدبین، خودشیفته و سخت را مدیریت کنیم؟ با ترجمه منصوره حکمی و صدای افشین اعتماد در دسته مدیریت، بازاریابی و فروش اپلیکیشن فیدیبو در دسترس است. نسخه صوتی این کتاب از روی کتابی که انتشارات کتاب‌سرای نیک در تابستان 1401 به چاپ رسانده، تهیه شده است.

در بخشی از کتاب صوتی رهبری آسان افراد سخت می‎شنویم

معیارهای موفقیت رهبری استثنایی

اولین تفاوت در مورد رهبران استثنایی این است که آن‌ها مأموریتی بسیار شخصی و پرشور دارند که فراتر از آن نتایج ساده (و البته مهم) است. بنابراین، معیارهای موفقیت آن‌ها نیز از سطح بسیار بالاتری برخوردار است. این رهبران معروف را در نظر بگیرید و از خود بپرسید که آیا آن‌ها به سادگی از نتایجی که در بخش قبل گفته شد رضایت دارند؟

• استیو جابز که گفت: «ما اینجا هستیم تا تغییری در جهان ایجاد کنیم وگرنه، اصلا چرا اینجا هستیم؟

• سوزان بی آنتونی که ده‌ها سال با خستگی ناپذیری در حمایت از حق رأی زنان تلاش کرد، او اغلب مورد تحقیر قرار می‌گرفت و حتی دستگیر شد. حق رأی برای زنان چهار سال پس از درگذشت وی تصویب شد.   • جان اف کندی که مبتکر مأموریت سفر به ماه بود گفت: «ما تصمیم می‌گیریم در این دهه به ماه برویم و کارهای دیگری را انجام دهیم، نه به دليل آسان بودن آن‌ها، بلکه به دلیل سخت بودنشان.»

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صوتی‌ رهبری آسان افراد سخت

یکی از دیگر کتاب‌هایی که خواندن آن برای رهبران در زمینه مدیریت کارمندان می‌تواند مفید باشد کتاب مدیریت افراد شامل 10 مقاله از هاروارد است. کتاب‌های زیر هم پیشنهادهای دیگر من به شما هستند و نگاهی جامع از موضوع به شما می‌دهند

 

 

 

 

  

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
246.۶۹ مگابایت
مدت زمان
۰۸:۵۱:۱۸
نویسندهآلن ویلت
مترجممنصوره حکمی
راویافشین اعتماد
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۲۸
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۴۶.۶۹ مگابایت
۰۸:۵۱:۱۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
33 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

ممنون از فیدیبو که بالاخره شروع کرد به ارائه ی نمونه های بهتر از کتاب ها. مسلما با شنیدن حداقل یک بخش از کتاب راحت تر میشه نسبت به محتوای اون کتاب شناخت پیدا کرد و برای خرید و زمان گذاشتن براش تصمیم گرفت. شما هم اگر با بنده هم نظر هستید و با بهبود نمونه ها و بعدا ان شااله توضیحات کتب موافق هستید، لایک رو بکوبید تا خواسته مون دیده بشه و در راستاش تلاش کنند.

3

برای آشنایی با چگونگی رهبری کتاب بدی نیست اما اون انتظاراتی که باید رو براورده نمیکنه.

5

خیلی کتاب کارآمدی هست

4.2
(6)
73,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
‫رهبری آسان افراد سخت
‫رهبری آسان افراد سخت
چگونه افراد خودمدار، بدبین، خودشیفته و سخت را مدیریت کنیم

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رهبری آسانِ افراد سخت
رهبری آسانِ افراد سخت
چگونه افراد خودمدار، بدبین، خودشیفته و سخت را مدیریت کنیم؟
انتشارات کتاب‌سرای نیک
4.2
(6)
73,500
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر