0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مخلوقات یک روز
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی مخلوقات یک روز

درباره مخلوقات یک روز
در این مجموعه داستانی که مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدیم، اروین د،یالوم روانشناس مشهور، درگیری‌های بیمارانش و همچنین درگیری‌های خودش ـ را در مواجهه با دو چالش بزرگ وجودی توصیف می‌کند. این دو چالش عبارتند از:چگونه زندگی معنا‌داری داشته باشیم و چگونه با پایان اجتناب‌ناپذیر آن کنار بیاییم. در این داستان‌ها ما با افراد مختلفی ملاقات می‌کنیم: پرستانی زنی که در مرداب بدبختی عصبانی و سرگردان است؛ تاجر موفقی که پس از یک خودکشی از یک خودکشی از شکاف‌ها و رمز و رازهایی که هر رابطه‌ای آلوده می‌کند، نومید شده است؛ روانشناس تازه‌کاری که مطالعاتش درباره‌ی وضعیتی انسانی، خاطرات خوبش از دوستی از دست داده را خراب کرده‌اند؛ و مردی که عدم پذیرشش حتی خود اروین یالوم را با بحران اعتمادبه نفس درگیر می‌کند و...

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
246.۶۱ مگابایت
مدت زمان
۰۸:۲۰:۴۲
نویسنده اروین د یالوم
مترجم حسین کاظمی یزدی
راویفرهاد اتقیایی
راوی دومافشین اعتماد
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۳/۰۳
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
55,500 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۴۶.۶۱ مگابایت
۰۸:۲۰:۴۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 54 مخاطب
آموزنده 🦉 (2)
پربار 🌳 (2)
5
ستاره
44 ٪
4
ستاره
31 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
11 ٪
36 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

اینقدر فصلها و بخشها سر خود و نامرتب پخش میشن که عصبی و سردگم شده‌ام. بارها ایمیل زدم به پشتیبانی که حداقل در اپ «ای او اس» ترتیب تمام بخشها و فصلها اشتباه است. هم در این کتاب و هم خیلی کتابهای صوتی دیگر،و نهایت پاسخ این بوده که از سایت کتاب رو‌کوش بدم که اونهم بی‌فایده بوده. تمام فصلهایی که بخش بندی هستند بخش دو و یک جابه‌جا هستند . این کتاب که چند بخشی هستند فصول قابل تشخیص نیستند. کاش حداقل اعلام بشه بخش چند که خودمون بفهمیم چی به چیه. اپ جدید این مشکل رو داره. کلی صبر کردم که شاید رفع نقص کنید. هنوز بعد چند ماه هیچی به هیچی.

4

کتاب بسیار خوبی بود مثل بقیه کتاب‌های یالوم علی الخصوص به مفاهیمی مثل مرگ و تنهایی شجاعانه پرداخته بود البته همانطور که خودش هم در انتها میگه یک کتاب خوب واسه روان درمانگر های آماتور هست ولی چون ساده گفته شده بنظرم به درد همه میخوره، صدای راوی هم جز در برخی موارد که شنونده رو درباره اینکه کی داره صحبت میکنه گیج می‌کرد، خوب بود.

4

اگر چه در «یادداشت نویسنده» به این اشاره میشود که ،نویسنده برای راهنمایی همکارانش دست به قلم شده،اما من از تمام داستانها به نفع خودشناسی بهره بردم اصولاً اروین یالوم نویسنده توانایی است که برای انسان امروز مینویسد. کتاب مثل داستان کوتاه بود از داستانی به داستان دیگر و از خودشناسی در یک مقوله به مقوله دیگر .

2

بااینکه کتابیست که انسان را مجبور به تفکر میگند اما بنظرم بیشتر برای کسانیکه به حوزه روانشناسی علاقه دارند جذاب باشه ضمن اینکه راوی باداشتن صدای خوب اما گاها متوجه نمیشوید که درمانگردارد صحبت میکند یا بیمار و همش باید حواستون باشه الان کیه داره حرف میزنه خیلی جاهاکاملا خطی روایت شده

5

ده داستان واقعی از تجربه‌های روان‌درمانی خود آقای یالوم با محوریت غلبه بر مرگ (البته داستان اصلی موضوعش متفاوت بود). تجربه‌ی جالبی بود این کتاب چون بعضی مشکلات و در خودم دیدم و حس کردم من هم تو جلسات روان‌درمانی می‌تونم جای بیمار بشینم و خودم و به چالش بکشم

4

اولین بار نسخه‌ی چاپی این کتاب رو از انتشارات آوای مکتوب و با ترجمه‌ی دیگه‌ای خوندم که باید بگم اون ترجمه رو بیشتر دوس داشتم. این نسخه‌ی صوتی هم بسیار باکیفیت و جذاب بود و گوش دادنش رو توصیه میکنم.

1

بسیار کتاب غمگین و خسته کننده ای هست در مورد مصاحبه با عده ای که عزیزانشون رو از دست دادن یا مشکلات غم بار دیکه ای دارن برای این روزای یک ایرانی اصلا پیشنهاد نمیشه درسی هم نداشت برای یادگیری !

3

کتاب های یالوم در واقع یه جور آموزش به روانکاو هاست ولی برای کسی که با نگرش اگزیستانسیال آشنا باشه کتاب هاش یه نوع کلاس درس میتونه باشه . بسیار لذت بردم از این کتاب و بقیه آثار دکتر .

5

به نظر من لگه همراه با پادکست رواق که اقای فرزین رنجبر گوینده توانا کتاب روانشناسی اگزیستانسیال نوشته یالوم گوش داده بشود حتما مفاهیم قابل درکه ??

4

کتاب خوب بود، کمتر مثل بقیه آتار یالوم داستانی است، بیشتر درمانی است. اما خوب است. ممنون از راوی، بدون غلط و توپوق، روان و خوش صدا، لذت کتاب را بیشتر کردند.

نمایش 26 نقد دیگر
3.9
(55)
پربار 🌳 (2)
73,500
٪40
44,100
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
مخلوقات یک روز
مخلوقات یک روز
روین د یالوم

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مخلوقات یک روز
٪40
مخلوقات یک روز
اروین د یالوم
انتشارات کتاب‌سرای نیک
3.9
(55)
پربار 🌳 (2)
73,500
٪40
44,100
تومان