0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
روان شناسی پول

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی روان شناسی پول

چگونه خوش بینانه در قسط و قرض غرق می شویم؟
درباره روان شناسی پول

چگونگی مدیریت کردن پول و هزینه‌های زندگی یکی از مسائلی است که همیشه ذهن انسان‌ها را درگیر می‌کند. کتاب صوتی روانشناسی پول به خوبی به این سوال پاسخ می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا تصمیم‌های مالی درست‌تری بگیرید و برای پول خود برنامه‌ریزی کنید.

این کتاب نحوه برخورد شما با پول و چگونگی تصمیم‌گیری درباره آن را شفاف می‌سازد تا بتوانید دیدگاه واقع‌بینانه‌تری درباره آن به‌دست آورید. درک مسائل مالی اهمیت بسیار زیادی دارد و روی کیفیت زندگی شما تاثیرگذار است. با شنیدن این کتاب، علاوه‌بر به‌دست آوردن دانش کافی درباره پول، دیدگاه‌تان نیز تغییر می‌کند. کتاب روانشناسی پول به نویسندگی مورگان هازل یکی از بهترین کتاب‌ها در زمینه مدیریت مالی است که برای خوانندگان مختلف با هر سطح دانشی که نسبت به پول دارند، نوشته شده است.

این کتاب بیشتر از آن‌که روی آموزش دانش پول تمرکز داشته باشد، روی نحوه رفتار شما با پول تمرکز دارد. درست است که بخشی از مسائل مالی به داده‌ها و فرمول‌ها برمی‌گرددد، اما در دنیای واقعی و برای تصمیم‌گیری درباره پولی که دارید، این فرمول‌ها به تنهایی کافی نیستند و شما باید نگرش درستی نسبت به این مسئله کسب کنید.

نویسنده کتاب با مطرح کردن ۱۹ داستان کوتاه جالب، نحوه برخورد مردم مختلف با پول را بررسی می‌کند و به این ترتیب کاستی‌ها و اشتباهاتی که این افراد در برخورد با پول دارند را زیر ذره‌بین می‌گذارد.  شاید فکر کنید درک مسائل مالی و مدیریت هزینه‌ها، یک مبحث تخصصی است که فقط حسابدارها، آماردان‌ها یا ریاضی‌دان‌ها از آن سر در می‌آورند. اما وقتی بحث زندگی مطرح می‌شود، هرکسی باید بداند با پولش چه کند و در موقعیت‌های مختلف، چه تصمیماتی بگیرد.

درباره مورگان هازل

هازل یکی از نویسندگان مطرح در حوزه مالی است. او که تاکنون موفق به کسب جوایز مختلف از جمله جایزه سیدنی نیویورک‌تایمز شده‌است، با مطرح کردن ایده‌های ناب در زمینه مدیریت پول، مورد تقدیر افراد مختلف قرار گرفته. هازل قبلا در نشریه وال‌استریت نویسنده بوده است و دو بار فینالیست جایزه جرالد لوب برای روزنامه‌نگاری ممکتاز تجاری و مالی شده است.

شنیدن این کتاب چگونه به شما کمک می‌کند؟

اگر به کتاب‌های حوزه توسعه فردی و مدیریت مالی علاقه‌مند هستید، از شنیدن این کتاب لذت خواهید برد. کتاب صوتی روانشناسی پول برای افرادی که مایل هستند آینده مالی بهتری داشته باشند نیز مناسب است. شما می‌توانید با شنیدن این کتاب که جزو آثار انگیزشی و موفقیت است، دیدگاه مناسبی درباره پول به‌دست آورید و در زندگی مالی شخصی خود، فرق موفقی باشید. این اثر به مهم‌ترین پرسش‌های شما درباره مسائل مالی پاسخ می‌دهد و با شنیدن آن یاد می‌گیرید چگونه در خرج‌های خود صرفه‌جویی کنید، چگونه درآمد و هزینه‌تان را مدیریت کنید، دیدگاه واقع‌بینانه‌ای نسبت به پول به‌دست آورید و بین دخل و خرج خود یک تعادل ایجاد کنید.

شما می‌توانید کتاب روانشناسی پول را از وب‌سایت و اپلیکیشن فیدیبو خریداری کنید.

در بخشی از این کتاب می‌شنویم

سود سرمایه‌گذاری شما رو پولدارتر می‌کنه، اما هیچ قطعیتی در خوب عمل کردن استراتژی سرمایه‌گذاری، مدت زمان عملکرد استراتژی و همراهی بازار با شما وجود نداره. نتیجه واضح و مشخص نیست. توی معادله پول، صرفه‌جویی و پس‌انداز بخش‌هایی هستند که بیشتر خودتون کنترل‌شون می‌کنید و به احتمال صد در صد، در آینده به اندازه الان کارایی دارند. اگه فکر می‌کنید برای ثروتمندتر شدن به پول و سود بیشتر نیاز دارید، پس شما هم به اندازه همون افرادی که در سال ۱۹۷۰ درباره آینده انرژی اونطور قضاوت می‌کردن، بدبین هستید. ظاهرا مسیر پیش‌رو سخت و خارج از کنترله. اگر فکر می‌کنید به کارایی و پس‌انداز خودتون ربط داره، پس عاقبت کار معلومه. بعد از خرج کردن درآمد، هر پولی که می‌مونه رو جمع کنید، میشه ثروت. بدون درآمد بالا میشه ثروتمند شد؛ اما بدون پس‌انداز زیاد نه. معلومه که کدوم مهم‌تره. مهم‌تر از همه اینه که ارزش ثروت به نیاز شما مربوطه. فرض کنید ثروت من و شما به یک اندازه‌ست، اما شما سرمایه‌گذار بهتری هستید. سود سالیانه شما ۱۲ درصده و برای من ۷ درصد. اما من از پولم بهتر و کارآمدتر استفاده می‌کنم و با نصف این پول هم زندگی شادی دارم. اما شما هرچقدر دارایی‌تون بالاتر میره، اوضاع زندگی‌تون بدتر میشه.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران این کتاب

اگر مایل هستید در زمینه مالی و سرمایه‌گذاری مطالعه بیشتری داشته باشید و اطلاعات خود را به‌روز نگه دارید، کتاب‌های بسیار مختلفی در این زمینه منتشر شده‌اند که می‌توانید مطالعه کنید. کتاب‌های این حوزه فقط برای افراد سرمایه‌گذار مناسب نیست، بلکه افراد عادی نیز می‌توانند با مطالعه این کتاب‌ها، ثروت خود را بهتر مدیریت کنند. از جمله کتاب‌هایی که در این زمینه منتشر شده‌اند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
262.۴۴ مگابایت
مدت زمان
۰۹:۲۰:۳۸
نویسندهمورگان هاوزل
مترجم حسام فروزان
راویافشین اعتماد
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۲/۲۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۶۲.۴۴ مگابایت
۰۹:۲۰:۳۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 8 مخاطب
5
ستاره
62 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
12 ٪
2
ستاره
12 ٪
1
ستاره
12 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب خوبی است در زمینه پولدار شدن و پولدار ماندنه دیدگاه های مختلف ثروتمندان و سرمایه گذاران بورس و املاک را تشریح میکنه

3

گویندش خیلی یکنواخت و بدون حس میخونه جوری که فهمیدنش برای من جااب نیست

3.9
(8)
73,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
روان شناسی پول
روان شناسی پول
چگونه خوش بینانه در قسط و قرض غرق می شویم

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
روان شناسی پول
روان شناسی پول
چگونه خوش بینانه در قسط و قرض غرق می شویم؟
انتشارات کتاب‌سرای نیک
3.9
(8)
73,500
تومان