0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شواهدی بر زندگی پس از مرگ
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی شواهدی بر زندگی پس از مرگ

(علم تجربه نزدیک من)
نویسندگان:
پل پری
،
جفری لانگ
درباره شواهدی بر زندگی پس از مرگ

انسان‌ها در زندگی تلاش می‌کنند که از یکدیگر پیشی بگیرند و تا زمانی که به مرگ برسند، خواسته‌هایشان را عملی کنند. اما در واقع مرگ پایان نیست. مرگ شروع دیگری است، در جایی دیگر. اما بسیاری از افراد به این حقیقت باور ندارند. زیرا معتقدند که کسی از دنیای پس از مرگ باز نگشته است تا این موضوع را گواهی دهد. اما پزشکان بسیاری مانند دکتری جفری لانگ، ایبن الکساندر و ... وجود زندگی پس از مرگ را اثبات کرده‌اند.

نقد و بررسی کتاب صوتی «شواهدی بر زندگی پس از مرگ»

کتاب شواهدی بر زندگی پس از مرگ (علم تجربه نزدیک من) Evidence of the Afterlife: The Science of Near-Death Experiences توسط جفری لانگ و پل پری نوشته شده‌است. این کتاب در سال 2010 به زبان انگلیسی نوشته شده‌است. این کتاب در واقع تجربه‎ی خود نویسنده‌ است. کتاب شواهدی بر زندگی پس از مرگ در ژانر زندگی پی از مرگ، روانشناسی و ذهن نوشته شده‌است. این کتاب داستان خود را در شست و نه فصل در جریان یک تجربه‌ی نزدیک مرگ چه اتفاقی می‌افتد، تجربه بهترین شواهد را ارائه می‌دهد، اولین مواجهه‌ها، داستان حیرت انگیز، تجربه نزدیک مرگ شیلا، سفر به سوی ادراک، تجربه شماره 16، تجربه شماره 21، شراکت جهانی، آنچه ما یافتیم، شواهد زندگی پس از مرگ، اثبات قوی و جسورانه، اثبات شماره یک، بی‌شباهت به خواب یا مرگ، ورای حواس طبیعی، صدای سکوت، شکاکان، واکنش نسبت به عامل اپرا، منطق متعارف نمی‌پذیرد، چهار اثبات، بینایی جسم اضافی، مطالعه صدها تجربه‌ی خروج از جسم در بنیاد، یافته‌های حیرت انگیز، تحقیقات آینده، شکاکان چه می‌گویند، دور از جسم، در خانه امتحان کن، نابینا، معجزه‌ی دیدن، بینایی بهتر هنگام مرگ، دیدن باور کردن است، اثبات، پنج تحقیق موردی، واضح و شفاف و با این حال بیهوش، موجودات مادی دارای روح، بیهوشی اندک، اثبات، شانس تغییر، اهمیت مرور زندگی، مکانیزم دفاعی، اثبات شماره شش، بیا اینجا اینجا بودن خوب است، چرا دیدن باور کردن است، مکالمه از طریق تله‌پاتی، اداب و جوان، موجودات اسرار آمیز، نواری روشن از نور ستارگان، اثبات شماره هفت، تجارب نزدیک مرگ کودکان، ثبات بی‌زمان، واقعی و متحول کننده، اثبات شماره هشت، وسیع‌ترین تحقیق میان فرهنگی تا این زمان، بیش از یک بله یا خیر، ترجمان متفاوت، تجارب نزدیک مرگ غیرغربی، شواهدی بر زندگی پس از مرگ، اثبات شماره نه، سدی در مقابل گفتن، تغییرات متحول کننده، افزایش ارزش تعامل‌های محبت‌آمیز، قدرت شفابخش تجربه نزدیک مرگ، تغییرات روحی، کاهش ترس از مرگ، اعتقاد بیشتر به زندگی پس از مرگ، تکه‌ای از زندگی پس از مرگ و نتیجه‌گیری روایت می‌کند.

جفری لانگ برای اولین بار در سال 1984 با عبارت تجربه‌ی پس ازمرگ روبرو شد. این عبارت آنقدر برای او عجیب و سردرگم کننده بود که تصمیم گرفت در مورد این مسئله تحقیقات گسترده‌ای را انجام دهد. او از همان سال به مدت ده سال تمام وقت و انرژی خود را معطوف به یافتن دیگر افراد با این تجربه کرد. او در نهایت در سال 1998 بنیاد و سایتی را تاسیس کرد که افراد می‌توانستند از آن استفاده کنند. افرادی که تجربه نزدیک به مرگ داشتند، می‌توانند از پرسشنامه‌های او استفاده کنند. در مدت ده سال آقای لانگ از تمامی کلاسی که تجربه‌ی نزدیک به مرگ را داشتند مصاحبه گرفت. او می‌خواست به یک نتیجه قطعی و کامل در این مورد دست یابد.

مهم‌ترین و بزرگترین سوال در ذهن جفری لانگ و پل پری و تمامی مردم دنیا است که آیا زندگی پس از مرگ وجود دارد؟ او تمامی تحقیقات خود را معطوف به یافتن پاسخ این سوال کرد. در نهایت جفری لانگ با صراحت پاسخ داد که زندگی پس از مرگ وجود دارد. او با تلاش بسیار شواهد علمی و ذهنی بسیاری را در این زمینه به همگان ارائه داد. تجربیات در این زمینه بسیار زیاد است. به همین دلیل در این کتاب چند تجربه از افراد را بررسی کرده‌است. این کتاب داستان متفاوت‌تری از دیگر کتاب‌ها دارد. تجربه‌ی نزدیک به مرگ، شاید برای بسیاری از افراد رخ دهد. اما چیزی در مورد آن نگویند. این تجربیات و تحقیقات گسترده دانشمندانی مانند جفری لانگ و پل پری وجود زندگی پس از مرگ را اثبات کرده‌است.

ترجمه‌ی کتاب صوتی «شواهدی بر زندگی پس از مرگ» (علم تجربه نزدیک من)

کتاب شواهدی بر زندگی پس از مرگ (علم تجربه نزدیک من) توسط زهره زادهدی ترجمه شده‌است. نسخه چاپی این کتاب در سال 1396 توسط انتشارات پندار تابان به چاپ رسید. نسخه صوتی کتاب شواهدی بر زندگی پس از مرگ (علم تجربه نزدیک من) توسط انتشارات کتاب‌سرای نیک منتشر شد. گویندگان این کتاب صوتی افشین اعتماد، شهره روحی و فرهاد اتقیایی هستند. شما می‌توانید کتاب صوتی شواهدی بر زندگی پس از مرگ (علم تجربه نزدیک من) به قلم پل پری، جفری لانگ، ترجمه‌ی زهره زاهدی، روایت افشین اعتماد، شهره روحی، فرهاد اتقیایی و انتشارات کتاب‌سرای نیک را از همین صفحه در فیدیبو دانلود و تهیه نمایید. این کتاب تاکنون توسط محمد باقر کجباف و علی نقی قاسمیان‌نژاد ترجمه شده‌است.

زهره زاهدی در سال 1330 در شهر بزرگ تهران چشم به جهان گشود. او دانش‌آموخته رشته‌ی بانکداری از دانشگاه آمریکایی‌های بیروت است. خانم زاهدی فقط یک مترجم نیست. او نویسنده بسیاری از رمان‌های دلنشین ایرانی است. او تاکنون مترجم و نویسنده بیش از نوزده کتاب بوده‌است. از آثار منتشر شده توسط بانو زهره زاهدی می‌توان به انسان در پی معنا، اگر تو بودی چه می‌کردی، سبز باش، لباس رسمی لازم نیست، جنین هم خاطره دارد، لی‌لی و مادر شوهر، چیزی بیشتر از زندگی و ... اشاره کرد.

درباره‌ی نویسنده کتاب صوتی «شواهدی بر زندگی پس از مرگ» (علم تجربه نزدیک من)، جفری لانگ و پل پری

جفری لانگ Jeffrey Long در آمریکا چشم به جهان گشود. او نویسنده و محقق پدیده تجربیات نزدیک به مرگ NDE است. او فارغ التحصیل رشته‌ی آنکولوژی پرتوی از دانشکده پزشکی دانشگاه آیووا است. لانگ در اوایل کار خود، پس از مطالعه مقاله یک مجله درمورد بحث تجربه نزدیک به مرگ NDE به این بحث علاقه‌مند شد. به علاوه همسر یکی از دوستانش نیز که این تجربه را داشته، از تجربیاتش برای لانگ گفت. به علاوه هنگام کار به عنوان پزشک در لاس‌وگاس تحت تاثیر سخنرانی دکتر مودی Moody قرار گرفت. به همین دلیل به مدت ده سال زندگی خود را وقف تحقیقات درمورد تجربیات پس از مرگ NDE کرد. پس از اتمام تحقیقات او بنیاد تحقیقات تجربه نزدیک مرگ NDERF را در سال 1998 تاسیس کرد. پایگاه این بنیاد تاکنون بیش از 1600 مورد ار افرادی که این تجربه را داشتند را شناسایی کرده‌است. از آن سال به بعد او به طبابت در مرکز پیشگیری از سرطان ماری برد پرکینز در هوما می‌پردازد. لانگ ادعا می‌کند که صلح و عشق دو کلمه‌ای هستند که افرادی که تجربه نزدیک به مرگ را تجربه می‌کنند، در مورد تجربشان می‌گویند. لانگ با نوشتن کتاب شواهد مربوط به زندگی پس از مرگ به پرفروش‌ترین نویسنده نیویورک تایمز تبدیل شد.

بخشی از کتاب صوتی ««شواهدی بر زندگی پس از مرگ» (علم تجربه نزدیک من)

تجربه بهترین شواهد را ارائه می‌دهد

تا جایی که به من مربوط می‌شود، کاملا منطقی است که، بهترین شواهد در زندگی در زمینه‌ی اینکه پس از مردنمان چه خواهد شد را کسانی ارائه می‌کنند که عملا نزدیک به مرگ بوده‌اند و حتی مرگ واقعی را تجربه کرده‌اند. این چشم انداز مشترک، قطعا در تحقیقات بنیاد ارزش گذاری می‌شود.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
250.۶۰ مگابایت
مدت زمان
۰۸:۵۷:۲۶
نویسندهپل پری
نویسنده دومجفری لانگ
مترجمزهره زاهدی
راویشهره روحی
راوی دومفرهاد اتقیایی
راوی سومافشین اعتماد
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۴/۰۴
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
55,500 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۵۰.۶۰ مگابایت
۰۸:۵۷:۲۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 8 مخاطب
5
ستاره
62 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
12 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
12 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

هیچ شواهد علمی دال بر این موضوع نیست ، قطعا ۲۸ تا جایزه نوبل انتظار کسیو میکشه که زندگی بعد از مرگ و وجود روح رو ثابت کنه

1

بنظرم هیچ چیز جدیدی ارائه نکرد و فقط تکرار مکررات بود برای من

4.1
(8)
73,500
٪40
44,100
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
شواهدی بر زندگی پس از مرگ
شواهدی بر زندگی پس از مرگ
علم تجربه ی نزدیک مرگ

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شواهدی بر زندگی پس از مرگ
٪40
شواهدی بر زندگی پس از مرگ
(علم تجربه نزدیک من)
انتشارات کتاب‌سرای نیک
4.1
(8)
73,500
٪40
44,100
تومان