0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
‫رهبری آسان افراد سخت

معرفی، خرید و دانلود کتاب ‫رهبری آسان افراد سخت

چگونه افراد خودمدار، بدبین، خودشیفته و سخت را مدیریت کنیم
نویسنده:
آلن ویلت
درباره ‫رهبری آسان افراد سخت

رهبری آسانِ افراد سخت، احتمالاً آرزویی است که هر مدیری دارد. هرکسی که مدتی را در نقش مدیر گذرانده باشد با کارمندان سخت هم سروکار داشته است. افراد مختلف خواسته‌های متنوعی دارند و بعضی افراد نسبت به دیگران عجیب و غریب‌ترند. بدبینی زیاد، خودبزرگ‌بینی، تنبلی، عصبی و طغیانگر بودن یا داشتن خواسته‌های غیرمنطقی چیزهایی هستند که ممکن است با آن مواجه شوید و این از بدشانسی شماست اما این شانس چندان هم کم نیست؛ بنابراین باید بتوانید این افراد را هم مانند افراد عادی مدیریت کنید.

کتاب leading the unleadable اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. این کتاب جالب که آلن ولت آن را نوشته است، فرایند دشوار برخورد با افراد سخت را به یک فرایند مؤثر و کارآمد تبدیل می‌کند. همه چیز با فهمیدن یک حقیقت اصلی شروع می‌شود: ‌بیشتر افراد می‌خواهند کمک‌کننده باشند، آن‌ها قصد ندارند آزاردهنده باشند؛ بلکه تنها باید از پتانسیلشان به‌درستی استفاده کرد. باور کنید یا نه گاهی تغییرات بسیار کارآمد هستند و حتی در ناامیدکننده‌ترین شرایط ممکن است نتیجه بگیرید. برای انجام این کار لازم است چند مرحله را انجام دهید. اول‌ازهمه بر خودتان مسلط شوید و سعی کنید مسئله را بفهمید. در ادامه موضوع را در یک جلسه‌ی فیدبک کوتاه با آرامش به فرد توضیح دهید. سعی کنید راه‌حل پیدا کنید، به دنبال راه بگردید و پیگیری کنید. می‌توانید به دیگران هم آموزش دهید چطور برخورد کنند و در نهایت بهتر است موقعیت‌هایی که ممکن است مشکل‌آفرین باشند را پیدا کنید و از قبل برایشان آماده شوید. حتی شاید بتوانید از بعضی از این موقعیت‌ها پیشگیری کنید.

آلن ویلت کیست؟

آلن ویلت (Alan Willett) یکی از نویسندگان و منتورهای دوران ماست که به‌عنوان سخنران انگیزشی، مشاور و متخصصی برای همراهی رهبران شناخت می‌شود. او به افراد و سازمان‌های زیادی در سراسر دنیا کمک کرده است تا به‌خوبی سازمانشان را پیش ببرند. او از ترکیه، آفریقا، چین، بریتانیا و ایالات متحده مشتری داشته است و بیشتر تمرکزش روی رهبری است. رهبری در محیط‌هایی با چالش‌های زیاد و محیط‌های کاری پرفشار تخصص اوست و در مجله‌ی ceoworld هم یکی می‌نویسد.  او کتاب‌های مختلفی از جمله «با سرعت رهبری کنید» را نوشته است.

سه دلیل برای خواندن کتاب رهبری آسان افراد سخت

کتاب رهبری آسان افراد سخت یک کتاب راهنمای کاربردی است که چیزهای زیادی را به شما یاد خواهد داد و اجازه می‌دهد آرامش بیشتری داشته باشید. این کتاب نه‌تنها برای مدیران، بلکه برای معلمان و مادر و پدرها در مواجه با بچه‌های سخت هم می‌تواند به‌نوعی کاربردی باشد. در ادامه به دلایلی که باید این کتاب را بخوانید اشاره می‌کنیم:

  • این کتاب به شما کمک می‌کند از یک فرد دردسرساز یک بازیکن تیمی عالی بسازید.
  • رهبری آسان افراد سخت مدیریت موقعیت‌های سخت را به شما می‌آموزد و به شما می‌گوید چگونه آرام‌تر باشید.
  • این کتاب بسیار ساده و روان نوشته است و حجم زیادی ندارد؛ بنابراین خواندنش بسیار راحت است و وقت زیادی از شما نمی‌گیرد.

این کتاب را منصوره حکمی به فارسی برگردانده است و انتشارات کتابسرای نیک منتشرکرده است. این کتاب در دسته‌بندی رهبری در فیدیبو موجود است.

در بخشی از کتاب رهبری آسان افراد سخت می‌خوانیم

روز اول هفته که به کار برگشتم، تا آنجا که همه می‌دانستند، به همان کار با همان مجموعه مسئولیت‌ها بازگشته بودم. آن‌ها اصلاً اشتباه نمی‌کردند. همان عنوان و هنوز هم همان مسئولیت‌ها را داشتم.

بااین‌حال، مدل ذهنی شخص من تغییر کرده بود. من با حالا با خودم به‌عنوان کسب‌وکار یک‌نفره برخورد می‌کردم که انتخاب کرده بود در ازای انتخاب شرکت برای پرداخت دستمزد به من، خدمات به کار فرمایم ارائه دهم. برای اداره‌ی این کسب‌وکار من سه تغییر طرز فکر قابل‌توجه داشتم:

۱ – بازده هنگفتی برای کارفرمایم در سرمایه‌گذاری فراهم کنم

برای اینکه موفق باشم، کارفرمایم باید موفق باشد؛ بنابراین، تمرکزم از «کارها را انجام دهم» به «تأثیر مثبت زیادی بر کسب‌وکار ایجاد کنم» تغییر یافت.

۲- خودم را اصلاح کنم. هر کسب‌وکاری باید متمرکز بر حال و آینده باشد. طرز فکر جدیدم به این صورت تغییر کرد که فکر کنم هر سرمایه‌گذاری به موقعی انجام می‌دهم و می‌خواهم برای کارفرما سودمند باشد برای خودم نیز مفید باشد. می‌خواستم همه چیز فرصتی کامل برای یادگیری باشد که برای من و برای کارفرما ارزش ایجاد کند. قبل از این هدف، اصلاح مجموعه مهارت‌هایم در برابر دستیابی به انجام‌دادن کار در درجه‌ی دوم بود. من این هدف را ارتقا دادم تا ارزش برابر داشته باشند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب رهبری آسان افراد سخت

رهبری یک مهارت است که هرچند باید در شخصیت افراد باشد؛ اما نیازمند آموزش هم هست‌ زیرا نیاز است که به‌روز باشید و مهارت‌های بیشتری یاد بگیرید. اگر از کتاب رهبری آسان افراد سخت لذت برده‌‌اید کتاب‌های دیگری هم وجود دارند که می‌توانید به سراغشان بروید:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۴۳ مگابایت
تعداد صفحات
228 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۳۶:۰۰
نویسندهآلن ویلت
مترجممنصوره حکمی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Leading the Unleadable
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۱۸
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۴۳ مگابایت
۲۲۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
1
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
100 ٪
1
(1)
47,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
رهبری آسانِ افراد سخت
رهبری آسانِ افراد سخت
چگونه افراد خودمدار، بدبین، خودشیفته و سخت را مدیریت کنیم؟

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
‫رهبری آسان افراد سخت
‫رهبری آسان افراد سخت
چگونه افراد خودمدار، بدبین، خودشیفته و سخت را مدیریت کنیم
انتشارات کتاب‌سرای نیک
1
(1)
47,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر