0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قرمز

معرفی، خرید و دانلود کتاب قرمز

رموز فروش موفق
نویسنده:
جفری گیتومر
درباره قرمز

کتاب قرمز: رموز فروش موفق کتابی مشهور و پرفروش در زمینه  کارآفرینی و کسب و کار برای صاحبان کسب و کار است که به آنان کمک می‌کند آمار فروش خود را به طور قابل توجهی بالا ببرند. این کتاب به شما آموزش می‌دهد چطور مهم‌ترین چیزی که دارید، یعنی خود را به مخاطب بفروشید تا بتوانید در بازاریابی و فروش محصولات خود موفق شوید. او در 12.5 قانون امتحان‌شده، به خواننده روش‌های افزایش فروش را می‌آموزد. خواندن کتاب حاضر برای تمام کسانی که در زمینه فروش فعالیت دارند ضروری است و به اطمینان می‌توان گفت که این کتاب روند شغلی آنان را متحول خواهد کرد. گیتومر به شما گوشزد می‌کند که مرز بین موفقیت و شکست در فروش تنها به چند فاکتور وابسته است.

تاکنون در جهان بیش از 5 میلیون نسخه از کتاب قرمز (The Little Red Book of Selling) به فروش رفته است و به بیش از 14 زبان ترجمه شده است. این کتاب در لیست 100 کتاب برتر کسب و کار در تمام ادوار قرار گرفت و در سال 2009 برنده جایزه Audie Award در بخش بهترین کتاب آموزشی و بیزینسی شد. کتاب حاضر توسط فرخ بافنده با فارسی برگردانده شده و انتشارات کتاب‌سرای نیک آن را منتشر کرده است.

معرفی جفری گيتومر

جفری گیتومر نویسنده، سخنران و مربی کسب و کار است که درباره فروش، وفاداری مشتریان و رشد شخصی کتاب می‌نویسد و در نقاط مختلف دنیا سخنرانی می‌کند. او که در سال 1946 به دنیا آمد، تنها یک سال از تحصیلش در دانشگاه تمپل می‌گذشت که از دانشگاه انصراف داد و به موسسه گوته در آلمان پیوست تا در رشته زبان‌ها تحصیل کند. او تاکنون 15 کتاب نوشته است که در میان آن‌ها کتاب‌های راهنمای مرجع فروش و کتاب کوچک طلایی رفتاری آری! وجود دارد که در بین کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز قرار داشتند. کتاب‌های او بیش از 750 بار در لیست‌ کتاب‌های پرفروش ملی قرار گرفتند. گیتومر برای مجله مجازی کافئین فروش نیز می‌نویسد که 250 هزار نفر مخاطب جهانی دارد. او در 19 سال گذشته بیش از 100 سخنرانی داشته است.

5 دلیل برای خواندن کتاب قرمز

کتاب حاضر درس‌های مهمی به شما می‌آموزد تا مطمئن شود بعد از اتمام کتاب می‌توانید یک قدم به موفقیت نزدیک‌تر شوید. با خواندن کتب قرمز مهارت‌های زیر را یاد می‌گیرید تا در کار خود از آن بهره ببرید:

  • چطور زمان خود را مدیریت کنید تا به موفقیت برسید

  • چطور با تصویرسازی درست از برند خود، خود را به مشتریان احتمالی بشناسانید

  • چطور با مشتریان خود ارتباط دوستانه و صمیمانه برقرار کنید تا از فروش خود مطمئن شوید

  • چطور دامنه افراد خود را گسترش دهید تا مشتریان بیشتری کسب کنید

  • چطور رفتار و زبان بدن مشتری را بخوانید و با توجه به آن استراتژی خود را بچینید

در بخشی از کتاب قرمز می‌خوانیم

تا حالا روز بدی داشته‌ای؟ تا حالا فروشی را که فکر می‌کردی از آن خود کرده‌ای، از دست داده‌ای؟ تا حالا در رکود و کسادی بوده‌ای؟ تا حالا ۱۰ بار مستقیم جواب رد شنیده‌ای؟ تا حالا شده کسی به تو بله بگوید و سه روز بعد بی‌خبر آب شود و توی زمین برود؟ نمی‌توانی آن‌ها را پشت تلفن بکشانی؟ جواب تلفنت را نمی‌دهند؟ چطور به این موقعیت‌ها واکنش نشان می‌دهی؟ آیا تمام آموزش‌های فروشی را که لازم است دیده‌ای؟ آیا شب‌ها وقتی که باید کتاب‌هایی در مورد موضوع فروش بخوانی، یا خودت را برای تماس‌های فروشی که فردا باید بگیری آماده کنی، تلویزیون تماشا می‌کنی؟ آیا گاه و بی‌گاه به «مهمانی»‌ می‌روی، در حالی که نباید بروی؟ آیا پشت میزت می‌چسبی یا به سراغ مشتریان در دنیای بیرون می‌روی؟ این‌ها همه نشانه هستند. مشکل نیستند. نشانه‌های این واقعیت هستند که تو در وجودت انگیزه‌ی لازم را نداری. اینکه شروع‌کننده نیستی. اینکه در مورد فروش‌هایت آدم مسئولیت‌پذیری نیستی و اینکه به موقعیتت به عنوان شغل نگاه می‌کنی، نه زندگی. می‌خواهی بدانی چه کاری می‌توانی در این مورد بکنی؟ می‌خواهی راهی قطعی و مطمئن نشانت دهم که تو را صد در صد به موفقیت، پول، نتیجه‌ی مورد نظر و رضایت شخصی‌ای که همراه با فروش است می‌رساند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب قرمز

موفقیت در فروش، بازاریابی و کسب و کار موضوعی پرطرفدار در بین کتاب‌خوانان ژانر کارافرینی و کسب و کار است. با اینکه سالانه کتاب‌های متعددی در این ژانر منتشر می‌شوند، تمام کتاب‌ها کیفیت خوبی ندارند اما اگر از مطالعه کتاب حاضر لذت بردید، کتاب‌های زیر می‌توانند مقصد بعدی شما برای ادامه مطالعاتتان باشند:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۹۶ مگابایت
تعداد صفحات
228 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۳۶:۰۰
نویسندهجفری گیتومر
مترجمفرخ بافنده
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Jeffrey Gitomer’s little red book of selling : 12.۵ principles of sales greatness : how to make sale
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۱۴
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۹۶ مگابایت
۲۲۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
16 ٪
2
ستاره
16 ٪
1
ستاره
16 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتابهای گیتومر یه کلکسیون از اطلاعات پایه تا اوج باراریابی هستند سپاس❤

5

یه کتاب بینظیر

3.6
(7)
51,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قرمز
قرمز
رموز فروش موفق
انتشارات کتاب‌سرای نیک
3.6
(7)
51,000
تومان