0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کتاب سیاه هنر آشنا شدن با آدم های جدید و با نفوذ و برقراری رابطه های تازه
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی کتاب سیاه هنر آشنا شدن با آدم های جدید و با نفوذ و برقراری رابطه های تازه

نویسنده:
جفری گیتومر
درباره کتاب سیاه هنر آشنا شدن با آدم های جدید و با نفوذ و برقراری رابطه های تازه

همه می‌خواهند ثروتمند باشند. درست است که بیشتر مردم فکر می‌کنند، ثروتمند بودن ینی پول داشتن. اما ثروتمند بودن صفتی است برای هر چیزی الا پول. رابطه‌های محکم و غنی منجر به چیزهایی به مراتب بیشتر از پول می‌شود. اینگونه روابط منجر به موفقیت، رضایت و ثروت می‌شود. «کتاب سیاه هنر آشنا شدن با آدم‌های جدید و با‌نفوذ و برقراری رابطه‌های تازه» نوشته‌ی جفری گیتومر به مخاطب می‌آموزد چگونه روابط خود را با افراد جدید گسترش دهند و دوستی‌های محکم ایجاد کنند.

درباره‌ی کتاب هنر آشنا شدن با آدم‌های جدید و با‌نفوذ و برقراری رابطه‌های تازه

«کتاب سیاه هنر آشنا شدن با آدم‌های جدید و با‌نفوذ و برقراری رابطه‌های تازه» برای اولین بار در سال 2006 منتشر شد. این کتاب به طور ویژه به روابط و روش‌های شکل‌گیری آنها می‌پردازد. ایجاد روابط جدید و بانفوذ مسیر طی کردن موفقیت را برای شما هموار می‌کند. این کتاب مانند ابزاری است که به شما می‌آموزد چگونه بدون زیرپا گذاشتن اخلاق به آنچه می‌خواهید، دست پیدا کنید.

این کتاب تنها به برقراری روابط موثر با افراد پرنفوذ محدود نمی‌شود، بلکه به مخاطب راهکارهایی برای ایجاد ارتباط مستحکم با همکار، هم‌کلاسی‌ها، اساتید، دوست و حتی اعضای خانواده ارائه می‌دهد. به این ترتیب با افزایش کیفیت روابط، دیگران از رابطه با شما سود خواهند برد.

 

انتشارات کتابسرای نیک کتاب صوتی «کتاب هنر آشنا شدن با آدم‌های جدید و با‌نفوذ و برقراری رابطه‌های تازه» را در سال 1399 منتشر کرده است. ترجمه‌ی این اثر را «فرخ بافند» و خوانش آن را «آسمان مصطفایی» و «افشین اعتماد» بر عهده داشته است. امکان تهیه‌ی این کتاب صوتی از همین صفحه از سایت فیدیبو فراهم شده است.

فصل‌های کتاب هنر آشنا شدن با آدم‌های جدید و با‌نفوذ و برقراری رابطه‌های تازه

افسانه‌ی کتاب سیاه

سرمایه ‌یک: چه کسی را می‌شناسیم

سرمایه دو: چه می‌خواهم

سرمایه ‌سه: چه باید بکنم

سرمایه چهار: چطور رابطه برقرار کنم

سرمایه پنج: چه کسی تو را می‌شناسید

سرمایه شش: قدرت سری رابطه‌ها

سرمایه شش و نیم: ارزش رابطه‌ها

سخن آخر: رسیدن به درجه استادی در برقراری رابطه

درباره‌ی جفری گیتومر نویسنده‌ی کتاب هنر آشنا شدن با آدم‌های جدید و با‌نفوذ و برقراری رابطه‌های تازه

جفری گیتومر (Jeffrey Gitomer) نویسنده، سخنران و مربی کسب و کار است. او در سال 1946 در امریکا به دنیا آمد. گیتومر تحصیلات خود را در دانشگاه تحقیقاتی وابسته به دولت ادامه داد و چندی بعد برای ادامه‌ی تحصیل در برلین؛ عازم آلمان شد.

گیتومر سخنران بسیار برجسته‌ای است و طی 20 سال گذشته به سراسر دنیا سفرکرده و سخنرانی داشته است. او رویکردی منحصربه‌فردی دارد، واکنش‌های مثبت و منفی زیادی نسبت به سبک او وجود دارد. پایبندی به مبانی اخلاقی مهم‌ترین ویژگی در کار و آثار او به شمار می‌آید.

علاوه بر کتاب پیش رو از جفری گیتومر تاکنون 4 کتاب به زبان فارسی ترجمه شده است که می‌توان «کتاب صوتی کتاب سبز، هنر متقاعد كردن ديگران و رسيدن به خواسته‌ها »، «کتاب صوتی کتاب قرمز رموز فروش موفق»، «کتاب صوتی کتاب نارنجی، هنر پایان ‌دادن مذاکره به شیوه مطلوب و متعجب ‌کردن مشتری» و «کتاب اعتماد» را نام برد.

جفری گیتومر نویسنده‌ی پرانرژی و پرکاری است و به واسطه‌ی فعالیت‌های ارزشمند خود در حوزه‌ی فروش، جوایز متعددی را کسب کرده است. جوایزی مانند «جایزه یادگیری و عملکرد در محل کار، و راه حل فروش» و «برنده مدال طلا در فروش برای مفاهیم وفاداری مشتری» از جمله افتخاراتی است که جفری گیتومر از آن خود کرده است.

در بخشی از کتاب صوتی هنر آشنا شدن با آدم‌های جدید و با‌نفوذ و برقراری رابطه‌های تازه می‌خوانیم

وقتی شروع به تحقیق در مورد روش‌های برقراری با آدم‌های مورد نظرم کردم هیچ کتابی به جز کتاب «آیین  دوست‌یابی» مرحوم دیل کارنگی بزرگ در مورد این موضوع نبود. آن را خواندم. آن را بلعیدم. حتی دوره‌ی آموزشی دیل کارنگی که متعلق به سال‌های دهه‌ی 70 بود را گذراندم. ولی معلم اولم تجربه‌ی خودم بود. من با برداشتن قدم‌های عملی، راه شکل دهی رابطه را یاد گرفتم. بگذار چند مثال از رابطه‌هایی که شکل دادم برایت بزنم. این داستان‌ها شیوه‌هایی که برای برقراری رابطه با اشخاص مورد نظرم به کار بردم شرح می‌دهند. شیوه‌هایی که همان لحظه که آنها را می‌خوانی می‌توانی به کارشان ببری.

 

مثال اول: وقتی خواستم با ناشری باب آشنایی را باز کنم، به کتابفروشی‌ها رفتم. نگاهی به کتاب‌های پرفروش انداختم و فصلی را که نویسنده از افراد مورد نظرش تقدیر کرده بود خواندم. به مرور متوجه شدم که اسم سرویراستار که به او تصمیم گیرنده هم می‌گویند، همیشه ذکر شده است و من از همانجا شروع به ساختن رابطه‌ی مورد نظرم کردم.

 

مثال دوم: روزی کارگذار ادبی‌ام مرا واداشت با نویسنده‌ی دیگری به نام ریچارد براودی دیگر ناهار بخورم. ریچارد نه تنها نویسنده‌ی چندین کتاب است، بلکه طراح نرم افزارهای رایانه‌ای هم هست. یکی از فوق العاده‌ترین و دوست داشتنی‌ترین آدم‌هایی است که در عمرم دیده‌ام. اگر به واسطه‌ی معرفی شخص ثالثی نبود، هرگز با هم ارتباط برقرار نمی‌کردیم.

مثال سوم: وقتی در اوایل بیست سالگی بودم، به تماشای کنسرتی در آمفی تئاتری رفتم. من رو به همسرم که بعدها از اون جدا شدم، کردم و گفتم من هم می‌توانم این کار را بکنم. ساده است. تنها کاری که باید بکنی این است، که گروهی را استخدام کنی، سالنی اجاره کنی و تجهیزات صوتی مناسب را آماده کنی. نیازی به تلاش برای فروش بلیط نیست. اگر گروه خوبی را استخدام کنم، مردم برایشان سر و دست می‌شکنند. وقتی به نیویورک رفتم و با مدیر برنامه‌های چند گروه موسیقی ملاقات کردم، متوجه شدم یکی از این گروه‌هایی که در شهرهای مختلف برنامه اجرا می‌کردند، همان گروهی بود که از قضا من عاشقش بودم. در نهایت موفق شدم این گروه موسیقی را برای کنسرتی به شهرم بیاورم. روزی که این گروه از هواپیما پیاده شد، من که برای استقبال از آنها به هواپیما رفته بودم نمی‌دانستم از خوشحالی به آنها دست بدهم یا بغلشان کنم. اعضای این گروه فورا تبدیل به دوستان من شدند.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
156.۵۷ مگابایت
مدت زمان
۰۵:۴۶:۵۱
نویسندهجفری گیتومر
مترجمفرخ بافنده
راویآسمان مصطفایی
راوی دومافشین اعتماد
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۳/۲۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
43,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۵۶.۵۷ مگابایت
۰۵:۴۶:۵۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
1
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
100 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

لطفا رشد اقتصاد دولتی را با فروش کتاب زیاد نکنید... این کار شما زیر سوال بودن شعور و درک ایرانی در جامعه شناسی است

1
(1)
67,000
٪40
40,200
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کتاب سیاه هنر آشنا شدن با آدم های جدید و با نفوذ و برقراری رابطه های تازه
٪40
کتاب سیاه هنر آشنا شدن با آدم های جدید و با نفوذ و برقراری رابطه های تازه
جفری گیتومر
انتشارات کتاب‌سرای نیک
1
(1)
67,000
٪40
40,200
تومان