0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سبز
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب سبز

هنر متقاعد کردن دیگران و رسیدن به خواسته ها
نویسنده:
جفری گیتومر
درباره سبز

همه‌ی ما نیازمندیم بتوانیم دیگران را متقاعد کنیم و کتاب سبز جفری گیتومر یکی از کتاب‌هایی است که می‌تواند به‌عنوان همراهی در این مسیر شما را همراهی کند. بدون متقاعدکردن دیگران نمی‌توانیم زندگی کنیم. از یک نوزاد که برای سیر شدن گریه می‌کند تا یک مدیر که می‌خواهد کارها به سامان برسند همه در حال متقاعدکردن هستند. بدون این روش نمی‌توانید دوام بیاورید

کتاب «Jeffery gitomer’s little green book of getting your way» اولین‌بار در سال ۲۰۰۷ منتشر شد. این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه حرف بزنید، بنویسید، تأثیرگذار باشید، خودتان را ارائه دهید و چگونه مقصود خود را به دیگران انتقال دهید و به هدفتان دست پیدا کنید. این کتاب ۹ بخش متنوع دارد که هرکدام به موضوعی پرداخته است. موضوع از جایی آغاز می‌شود که باید برای رسیدن به خواسته‌هایتان آماده شوید و در ادامه یاد بگیرید چگونه از قدرت‌های فردیتان استفاده کنید تا دیگران شما را جدی بگیرند. بخش مهمی از این موضوع روش ارائه کردن خودتان و صحبت‌کردن درباره‌ی موضوعات مختلف است. روش‌های مختلفی برای یک درخواست وجود دارد و باید بتوانید بهترین روش را پیدا و انتخاب کنید. این هنری است که کتاب به شما می‌آموزد. البته باید بدانید موضوع فقط مطرح‌کردن خواسته نیست اقناع کردن کسی که روبه روی شماست و همچنین استقامت و پایداری روی این موضوع، بخش‌های دیگری از موضوع هستند که باید به‌خوبی انجام دهید.

جفری گیتومر کیست؟  

Jeffery gitomer نویسنده و مربی کسب‌وکار آمریکایی، در سال ۱۹۴۶ در ایالت فلوریدا به دنیا آمد. او در دانشگاه‌های تمپل فیلادلفیا و مؤسسه‌ی گوته برلین آموزش‌دیده است و برای سال‌ها در مؤسسات مختلف به‌عنوان برگزارکننده‌ی سخنرانی‌های انگیزشی فعال کرده است. او در طی سال‌های فعالیتش روی موضوعات مختلفی از جمله خودسازی و توسعه فردی و البته توسعه‌ی کسب‌وکار کارکرده است و جوایز زیادی را در این مسیر به دست آورده است. جایزه‌ی ASTD و مدال طلای جایزه کتاب اکسیوم تنها بخشی از افتخارات این نویسنده هستند. او از روش‌های مختلفی از نوشتن گرفته تا ضبط پادکست و برنامه‌های رادیویی اطلاعاتش را با دیگران به اشتراک می‌گذارد و تاکنون صدها نفر ادعا کرده‌اند که آموزه‌های گیتومر توانسته است زندگی بهتری برایشان بسازد. از این نویسنده کتاب‌های زیادی برجای‌مانده است که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

سه دلیل برای خواندن کتاب سبز

  • یک راهنمای خوب و کامل داشته باشید. کتاب سبز یک کتاب عالی برای این است که راهتان را پیدا کنید. هر چیزی که بخواهید درباره‌ی هر متقاعدکردن دیگران بخواهید بدانید در این کتاب موجود است.
  • متقاعدکننده باشید. همان‌طور که قبلاً گفتیم همه‌ی ما نیاز داریم متقاعدکننده باشیم و بدون آن هیچ کاری پیش نمی‌رود. در این کتاب یاد خواهید گرفت چگونه بااهمیت دادن به چیزهای کوچک خوب پیش بروید و مزایای بیشتری به دست آورید.
  • موفق‌تر باشید. زمانی که بتوانید متقاعدکننده باشید به‌دست‌آوردن چیزهای بیشتر ساده‌تر است. فرقی نمی‌کند در دوستی باشد یا یک رابطه‌ی کاری یا روابط خانوادگی متقاعدکننده‌تر بودن باعث می‌شود بهتر بتوانید از فرصت‌هایتان استفاده کنید

کتاب سبز، هنر متقاعدکردن دیگران و رسیدن به خواسته‌ها را فرخ بافنده ترجمه کرده و انتشارات کتابسرای نیک آن را چاپ کرده است. این کتاب در دسته‌بندی فلسفه در فیدیبو موجود است.

در بخشی از کتاب سبز می‌خوانیم

تنوع در لحن. لحن بیانت می‌تواند  میل به گوش‌دادن یا ندادن را ایجاد کند. وقتی داری با شور و هیجان کلماتت را ادا می‌کنی، تقریباً با لحن‌های مختلف این کار را می‌کنی. این کار به تو اجازه می‌دهد هم داد بزنی و هم نجوا کنی و روی کلمه‌هایی که از همه مهم‌ترند تأکید کنی و با تمام اینها بازهم یک پیام روشن و کامل ارائه می‌کنی. شاید استاد تاریخ تو عالی بوده، اما اگر با لحن یک‌نواختی صحبت می‌کرده، هیچ‌کس به او گوش نمی‌داد. من که نمی‌دادم.

حرکات سرودست. هرچه بازتر بهتر. از بازوها و آرنج‌هایت هم استفاده کن، نه فقط از مچ دستت به پایین. ضمناً در هر فرصتی که به دست می‌آوری، با ضبط حرکاتت آنها را تمرین کن. هر بار که نگاه می‌کنی، ببین حرکاتت طبیعی هستند، یا ساختگی. بگذار دستانت با کلماتت حرکت کند. شخصاً به حرکاتم فکر نمی‌کنم؛ فقط می‌گذارم به شکل طبیعی بیایند و باور دارم در این حالت، صادقانه‌تر و خالصانه‌تر به چشم می‌آیم. حرکت دست و سر بر واژه‌ها تأکید کرده و تعامل ایجاد می‌کنند و به سخنانت جان می‌بخشند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب سبز

کتاب سبز یک کتاب کاربردی است که به شما کمک می‌کند انسان تأثیرگذارتری باشید. کتاب‌های دیگری هم وجود دارند که می‌توانید به سراغشان بروید. در ادامه تعدادی از این کتاب‌ها را معرفی می‌کنیم:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۵۰ مگابایت
تعداد صفحات
224 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۲۸:۰۰
نویسندهجفری گیتومر
مترجمفرخ بافنده
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Jeffrey Gitomer’s Little green book of getting your way:how to speak,write,present,persuade,influenc
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۱۷
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۵۰ مگابایت
۲۲۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
50,500
٪40
30,300
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سبز
٪40
سبز
هنر متقاعد کردن دیگران و رسیدن به خواسته ها
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
50,500
٪40
30,300
تومان