0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سیاه

معرفی، خرید و دانلود کتاب سیاه

هنر آشنا شدن با آدم های جدید و برقراری رابطه های تازه
نویسنده:
جفری گیتومر
درباره سیاه

درگذشته مرسوم بود که نام‌ها، اسرار، ترفند‌های خاص و چیزهایی از دست را در دفترچه‌ای می‌نوشتند، آن را کتاب سیاه می‌نامیدند. جفری گیتومر کتابی با همین نام نوشته است. یعنی او چه می‌خواهد بگوید، چه رازی را برملا خواهد کرد. عنوان اصلی کتاب «Jeffery Gitomer's little black book of connections» است.

همه‌ی ما، برای توسعه‌ی کارها و روابطمان، پیشرفت شغلی، یافتن زمینه‌های نو کاری، بهتر و گسترده‌تر کردن روابط اجتماعی و عاطفی‌مان نیازمند آن هستیم که آدم‌های تازه‌ای را بشناسیم. کاش هنوز کودک بودیم و با گفتن «باهام دوست می‌شی؟» دایره‌ی روابط‌مان گسترده می‌کردیم. در دنیای آدم‌بزرگ‌ها این کار چندان ساده نیست. باید بدانیم چگونه آدم‌های تازه را پیدا کنیم، یاد بگیریم رابطه و شبکه بسازیم، روش‌های خوب را به کار ببریم و به اعتماد افراد نفوذ کنیم. اگر از کسانی هستید که در این موارد مشکل دارید باید به سراغ جفری گیتومر و کتاب سیاه او بروید. او به شما می‌آموزد که راز این امور چیست، چه باید کنید و چه استراتژی‌ای پیش بگیرید.

این نویسنده زبردست ابتدا از ساده‌ترین قدم شروع می‌کند. همه‌ی ما آدم‌هایی را می‌شناسیم و تاکنون از راه‌هایی روابطی ساخته‌ایم. همین نقطه برای شروع عالی است چرا که با دقیق شدن در آن‌ها می‌توان نکات و تکنیک‌هایی آموخت. گیتومتر تعمیم آنچه همه‌ی ما می‌دانیم و عنوان کردن مطالبی نو ما را در مسیر درست قرار می‌دهد.

کتاب سیاه سال ۱۳۹۱ از سوی کتاب‌سرای نیک با ترجمه فرخ بافنده از مترجمان موفق آثار موفقیت و توسعه‌ی فردی انتشاریافته است. نسخه‌ی الکترونیک این کتاب در فیدیبو در دسته‌ی انگیزشی و موفقیت قرار دارد.

درباره‌ی جفری گیتومر

جفری گیتومر(jeffrey gitomer) متولد ۱۹۴۶ در پالم بیچ غربی، فلوریدا است. این سخنرانی انگیزشی، مربی کسب‌وکار و نویسنده‌ی کتاب‌های انگیزشی به گفته‌ی خودش در دانشگاه‌های تمپل فیلادلفیا و گوته برلین آموزش‌دیده است. او سال‌ها در بسیاری از مؤسسات، شرکت‌ها و دانشگاه‌ها سخنرانی‌ها و کارگاه‌های آموزشی موفقی را ارائه کرده است. موضوع اصلی نظرات و ارائه‌های وی درباره‌ی رابطه‌ی بین مشتری و بیزینس، وفاداری مشتریان و توسعه‌ی شخصی است. او می‌کوشد همواره از اهمیت روابط میان آدم‌ها و اهمیت بر توسعه‌ی فردی و رشد کسب‌وکار سخن بگوید.

او توانسته جوایز بسیاری از آن خود کند که می‌توان به مدال طلای جایزه کتاب اکسیوم و جایزه‌ی ASTD اشاره کرد. گیتومر یکی از ۱۴۷ سخنران برتر آمریکاست که در سالن افتخارات CPAE نامش هک شده است.

او بسیار کوشا و پر کار است در بیست سال گذشته بیش از ۱۰۰ سخنرانی ارائه داده و هزاران دانشجو را تربیت‌کرده است. در پادکست‌های مختلفی حضور داشته و دانسته‌هایش را در پلتفرم‌های مختلفی به اشتراک گذاشته است.

او علاوه‌بر کتاب حاضر، کتاب‌های فراوانی به رشته‌ی تحریر درآورده است. گیتومر کتاب‌هایش را در تمامی قالب‌های چاپی، الکترونیکی و صوتی منتشر کرده است.‌ برای نمونه می‌توان به کتاب‌های کتاب سبز، کتاب کوچک طلایی بله! و فروش آنلاین اشاره کرد.

دو دلیل برای مطالعه‌ی کتاب سیاه گیتومتر

  • شما نمی‌توانید در مسیر موفقیت و پیشرفت همه چیز خودتان یاد بگیرید. نیاز دارید که از افراد مجرب بهره بگیرید. جمع‌آوری دانش پراکنده‌ کاری سخت و زمان بر است؛ اما این کتاب منسجم، شفاف و قدم‌به‌قدم است و برای توسعه‌ی فردی و افزایش قدرت کسب و کارتان همان راهنمای مناسب خواهد بود.
  • این دست کتاب‌ها برای عرصه‌های مختلف زندگی شخصی نیز مناسب‌اند. در واقع روشی برای فکرکردن و مواجهه با وضعیت‌های گوناگون را در اختیار افراد قرار می‌دهد؛ بنابراین خواندن این کتاب‌ها فرصتی خودشناسی نیز به هر کس می‌دهد.

در بخشی از کتاب سیاه می‌خوانیم

وقتی عضو سازمان یا انجمنی می‌شوم، یک تماشاچی صرف باقی نمی‌مانم - بلکه حضور فعالی در آن دارم و در برخی مواقع، رهبری آن انجمن را به عهده می‌گیرم. وقتی به اتاق بازرگانی شارلوت پیوستم، به مدت دو سال یک عضو ساده بودم، بعد گروهی راه انداختم که وظیفه‌اش آشناکردن تازه‌واردها با اتاق بازرگانی‌مان بود. هر ماه افرادی را که تازه به ما می‌پیوستند، با مسائل آشنا می‌کردم. این کار را هر ماه به مدت چهار سال انجام دادم و رابطه‌ها و دوستانی بیشتر از آنچه می‌توانم حساب کنم، به دست آوردم. من مجانی این کار را می‌کردم، اما درعین‌حال فروش هم می‌کردم - فروش خدمات مشاوره‌ای خودم.

یک روز زن چینی ریزه‌میزه‌ای به سراغم آمد و گفت که می‌تواند کتاب جدیدم انجیل فروش را چین چاپ کند. در کمتر از دو سال بعد، کتاب چاپ شد و ۱۰۰ هزار دلار بابت حق‌تألیف نصیب من شد - و فقط هم در نتیجه‌ی سخنرانی مجانی در جلسات اتاق بازرگانی.

در سال ۱۹۹۱ به انجمن ام. بی. سی پیوستم. این انجمن حدود یک صد عضو دارد که هدفشان دادوستد کردن با یکدیگر است. در این گروه دوجین دوست مادام‌العمر پیدا کردم و ده‌ها رابطه‌ی کاری محکم را شکل دادم.

پیشنهادهایی برای کسانی که کتاب سیاه را مطالعه کرده‌اند

اگر با این کتاب توانسته‌اید ارتباط برقرار کنید، حتماً دیگر کتاب‌های نویسنده را بخوانید، همچنین توصیه می‌شود که کتاب‌های زیر را مطالعه کنید.

 

 

 

 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۵۴ مگابایت
تعداد صفحات
236 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۵۲:۰۰
نویسندهجفری گیتومر
مترجمفرخ بافنده
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Jeffrey Gitomer’s Little black book of Connections
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۱۸
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۵۴ مگابایت
۲۳۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
100 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

کتاب نسبتا خوبیه و با تمرکز بر تاثیر روابط در پیشرفت شغلی،راه های گسترش روابط رو توضیح داده.ایده هاش جالبه در کل و ترجمه هم خوبه.

3
(1)
50,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سیاه
سیاه
هنر آشنا شدن با آدم های جدید و برقراری رابطه های تازه
انتشارات کتاب‌سرای نیک
3
(1)
50,000
تومان