0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند

نویسنده:
دلیا اونز
درباره جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند

داستان‌های عاشقانه‌ی معمایی دسته‌ی بسیار پرطرفدای هستند و کتاب جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند یکی از کتاب‌های جذاب و خوب این دسته است که دلیا اونز آن را نوشته است.

این کتاب با عنوان where the crawdads sign اولین‌بار سال ۲۰۱۸ منتشر شد و خیلی زود به صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز راه پیدا کرد و تا سال ۲۰۲۰ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا باقی ماند. در سال ۲۰۲۲ از روی این کتاب فیلمی به همین نام به تهیه‌کنندگی ریس ویترسپون ساخته شد که به فیلم موفقی تبدیل شد و نزدیک به ۱۳۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

داستان کتاب داستان دختری است که از سوی خانواده‌اش رها شده است. او همراه با پدرش در نزدیکی مرداب، همان جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند زندگی می‌کند. کیا که با نام دختر مرداب شناخته می‌شود دختری بسیار خاص و جذاب است. او رابطه‌ی بسیار خاصی با طبیعت دارد و زندگی‌اش کاملاً بی حاشیه است. اما زندگی به همین شکل باقی نمی‌ماند و چیزهای عجیبی برای دختر مرداب در راه است. او با مرد جوانی آشنا می‌شود و سعی می‌کند برای زندگی جدیدی خارج از فضای مرداب آماده شود؛ اما پیدا شدن جنازه‌ی مرد جوانی در اطراف مرداب همه چیز را تغییر می‌دهد حالا دیگر کیا دختر زیبا و رازآلود مرداب نیست. او یک مظنون به قتل است که باید از خودش محافظت کند و این ماجرا را تاب بیاورد. کتاب جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند برنده‌ی جایزه ادبی جان باروز در حوزه ادبیات طبیعت هم شده است.

دلیا اونز کیست؟

خانم delia owens جانورشناس آمریکایی متولد سال ۱۹۴۹ است. او  در ایالت جورجیا به دنیا آمده و بزرگ شده است. او در دانشگاه جورجیا مدرک جانورشناسی گرفته است و دکترای رفتار با حیوانات را هم از دانشگاه کالیفرنیا دریافت کرده است. او سال‌ها در کشورهای مختلف از جمله آفریقا فعالیت کرده است و چندین مقاله در زمینه‌ی حیات‌وحش دارد. او از حافظان محیط‌زیست فعال در دنیا به‌حساب می‌آید. اونز با نوشتن کتاب جایی که خرچنگ‌ها واز می‌خوانند در سال ۲۰۱۸ به شهرت رسید.

چرا باید جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند را شنید؟

جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند یک داستان بسیار قوی است. داستانی زیبا و خوشایند که با زبانی بسیار ساده و روشن نوشته شده است و توصیفات جذاب دلیا اونز آن را به کتابی خاص و خواندنی تبدیل کرده است. کتاب به‌قدری گیراست که خواننده قدرت زمین گذاشتن آن را نخواهد داشت. در این داستان نه‌تنها رفتارهای انسان و احساسات دردناکی مانند طردشدن که هرکسی ممکن است تجربه کند مورد بررسی قرار گرفته است درباره‌ی رفتار حیوانات هم صحبت شده است.  این کتاب تا کنون بیش از ۴ میلیون نسخه در سراسر دنیا فروخته و نامزد جایزه اردگار و بهترین رمان گودریدز هم شده است.

نسخه‌ی فارسی کتاب را لیلا ثریا صفت به فارسی برگردانده است و انتشارات کتابسرای نیک چاپ کرده است. نسخه صوتی آن با صدای زیبای شهره روحی در دسترس است که لذت خواندن آن را برای شنونده چندبرابر می‌کند. می‌توانید این کتاب را در همین صفحه در دسته‌بندی داستان و رمان آمریکا دانلود کنید و بشنوید.

 در کتاب صوتی جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند می‌شنویم

در فصل سی و یک ما در سال ۱۹۶۸ هستیم. کیا اکنون بیست و دو‌ساله است و هر روز صندوق پشتی خود را چک می‌کند. بالاخره یک نسخه از کتابش، صدف‌‌های کرانه‌ی دریایی که خیلی منتظرش بود از راه می‌رسد. تیت نمونه‌ها را به یک ناشر داده و کیا در این مدت با ناشر در ارتباط بوده است. آن‌ها می‌خواستند کتاب را زودتر چاپ کنند و پیش از چاپ، ۵۰۰۰ دلار به او داده بودند. کتاب زیبا بود و هر شش ماه حق امتیازی به او پرداخت می‌شد. کیا یک یادداشت تشکر برای تیت نمی‌نویسد و از او می‌خواهد یک تک پا برای گرفتن یکی از نسخه‌های کتاب بیاید. دختر یک تأسیسات چی استخدام می‌کند تا کلبه‌اش را مجهز به برق، آب لوله‌کشی، آب‌گرم‌کن و یک حمام حدید کند. او همچنین یک یخچال و یک اجاق جدید را خرید؛ ولی اجاق هیزمی‌اش را نگه می‌دارد. کابینت‌ها و مبلمان هم تغییر می‌کند و کیا بالاخره صاحب یک تختخواب واقعی می‌شود وقتی او می‌شنود که توسعه‌دهندگان دارند به مرداب می‌آیند نزد کارمند دفتری شهرستانشان می‌رود تا ببیند آیا مالک زمینی که در آن زندگی می‌کند هست یا نه؟

پیشنهادهایی برای دوستداران جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند

جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند یک داستان خواندنی و جذاب است. داستانی رازآلود، درباره‌ی یک جنایت که احساسات انسانی را هم به چالش می‌کشد و باعث می‌شود بیشتر و بیشتر فکر کنید. داستان‌های زیادی در دنیای ادبیات آمریکا وجود دارند که می‌توانند به اندازه‌ی کتاب دلیا اونز خواندنی و جذاب باشند. تریلرها، داستان‌های جنایی و معماهای رازآلودی که اغلب در فهرست پرفروش‌ترین‌ها بوده‌اند. در ادامه به تعدادی از این کتاب‌ها اشاره می‌کنیم:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
98.۴۴ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۴۶:۵۸
نویسندهدلیا اونز
مترجملیلا ثریاصفت
راویشهره روحی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۱۳
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۹۸.۴۴ مگابایت
۰۱:۴۶:۵۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
25 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

این فقط ی خلاصست خیلی زحمت کشیدین بابت تخفیفااااا🥴😒

5

هم کتاب هم فیلم ش بی نظیره، توصیه میکنم حتما بخونید

4
(4)
52,500
٪40
31,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند
٪40
جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند
دلیا اونز
انتشارات کتاب‌سرای نیک
4
(4)
52,500
٪40
31,500
تومان