0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تپش قلب

معرفی، خرید و دانلود کتاب تپش قلب

درباره تپش قلب

قلب در اکثر فرهنگ‌ها نماد عشق  است و کتاب تپش قلب نیز مجموعه‌ای از سروده‌های عاشقانه‌ی سوزان پولیس شوتز، شاعر آمریکایی است. این شاعر دست ما را می‎گیرد و به عمیق‌ترین نقاط روح‌مان می‌برد. آنجا که عشق به عزیزان‌مان در آن جای دارد. کار شاعر لطافت بخشیدن به مضامینی است که ممکن است هر روز با آن‌ها سروکار داشته باشیم و برای‌مان عادی شده‌ باشند؛ چیزی مانند همین عشق. سوزان پولیس شوتز در اشعار خود به زیباترین شکل ممکن این کار را انجام داده است. سروده‌های او سرشار از احساس و مضامین لطیف هستند.

گردآوری و ترجمه اشعار این مجموعه برعهده رویا پرتوی بوده است. این کتاب را انتشارات اندیشه عالم در سال 1384 به چاپ رسانده است.

درباره سوزان پولیس شوتز

سوزان پولیس شوتز در  بهار سال 1944 میلادی در آمریکا به دنیا آمد. او تنها یک شاعر نیست، بلکه در کنار آن یک فیلم‌ساز و یک تاجر است. او یکی از مؤسسان انتشارات Blue Mountain Arts است که در زمینه طراحی و چاپ کارت‌پستال و کارت تبریک حاوی اشعار او فعالیت می‌کند. او در سن هفت‌سالگی یک روزنامه محلی می‌نوشت و در میان دوستانش در یکی از شهرهای اطراف نیویورک پخش می‌کرد. از همان جا بود که او علاقه‌ی خود به نویسندگی را نشان داد. علاقه‌ای که بعدها در دوران نوجوانی و جوانی هم ادامه پیدا کرد و تا امروز نیز ادامه دارد. اشعار او تاکنون در بیش از 450 میلیون کتاب و کارت پستال در سراسر جهان به چاپ رسیده‌اند. طراحی جلد کتاب‌های او را همسرش استفن شوتز انجام می‌دهد. کتاب با عشق به دختر از این شاعر معاصر آمریکایی فروشی بیش از 1.8 میلیون جلد داشته است.

چرا باید کتاب تپش قلب را بخوانیم؟

این کتاب حاوی اشعار انگلیسی سوزان پولیس شوتز و ترجمه‌ی فارسی آن‌هاست و مطالعه‌ی آن به خوانندگانی که به زبان انگلیسی تسلط دارند و یا می‌خواهند مهارت خواندن و درک خود در زبان انگلیسی را افزایش دهند، توصیه می‎شود. همچنین سروده‌های پراحساس این کتاب آینه‌ی تجربیات شخصی و نگاه لطیف شاعر به جهان و مسئله عشق است، بنابراین مطالعه‎ی آن خالی از لطف نبوده و اوقات خوبی را برای خواننده رقم می‌زند.

نسخه الکترونیک این کتاب در دسته‌ی شعر اپلیکیشن فیدیبو قرار دارد.

در بخشی از کتاب تپش قلب می‌خوانیم

هر چه می‌گویم پرمعنی‌تر می‌شود وقتی تو به آن گوش می‌کنی

هر فکری می‌کنم پرمعنی‌تر می‌شود وقتی تو آن را درک می‌کنی

هر کاری که می‌کنم باارزش‌تر می‌شود وقتی تو در کنارم هستی

هر اتفاقی برایم می‌افتد بامعنی‌تر می‌شود اگر آن را با تو در میان بگذارم

متشکرم که این‌چنین به زندگیم ارزش داده‌ای

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب تپش قلب

کتاب تپش قلب از آن دسته کتاب‌هایی است که احساسات را برانگیخته می‌کند. اگر به شعر جهان علاقه دارید و از خواندن این کتاب لذت برده‌اید، می‎توانید مطالعه‌ی کتاب‌های زیر را نیز در برنامه‌ی خود قرار دهید:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
631.۴۱ کیلوبایت
تعداد صفحات
70 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۲۰:۰۰
نویسنده سوزان پولیس شوتز
مترجمرویا پرتوی
مترجم دومرویا پرتوی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۰۴
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶۳۱.۴۱ کیلوبایت
۷۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
15,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تپش قلب
تپش قلب
سوزان پولیس شوتز
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
15,000
تومان