0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بدن خود را دوست بداریم

معرفی، خرید و دانلود کتاب بدن خود را دوست بداریم

(دوست من، تن من)
نویسنده:
لوئیز ال هی
درباره بدن خود را دوست بداریم

شاید شما هم با بخش‌هایی از بدن خود ارتباط خوبی ندارید و آرزو می‌کردید کاش به شکل دیگری بودند. لوئيز ال هی در کتاب بدن خود را دوست بداریم به شما یاد می‌دهد که چگونه بدن خود را دوست بدارید و آن را با تمام کاستی‌هایش بپذیرید.

امروزه رسانه‌ها مدام در حال تبلیغ بدن‌های بی‌نقصی هستند که شاید فقط چند درصد از مردم به آن شکل باشند. اضافه وزن، قد کوتاه، افتادگی پلک، چروک پوست و... از جمله مواردی است که از نظر بعضی از افراد و رسانه‌ها، به‌عنوان یک نقص در بدن شناخته می‌شود که با معیارِ زیبایی‌شناسی در تضاد است. اما باید این را بپذیریم که همه با مثل هم نیستیم. اگر یاد بگیرید بدن خود را دوست بدارید، دست از قضاوت کردن خودتان با دیگران می‌کشید و موقع دیدن خودتان در آینه، لذت می‌برید.

این کتاب حاوی ۵۴ عبارت تاکیدی شفادهنده است که با تکرار آن‌ها می‌توانید نتایج مثبتی به‌دست آورید و احساس بهتری نسبت به بدن‌تان پیدا کنید. کتاب بدن خود را دوست بداریم (Love Your Body) یکی از کتاب‌های محبوب سبک زندگی است که به شما کمک می‌کند اگر در بدن خود احساس نقص دارید، با آن کنار بیایید. لوئیز ال هی در هر فصل به شما یاد می‌دهد که چگونه به اجزای مختلف بدن‌تان عشق بورزید و احساس شرمی که دارید را از بین ببرید.

این نویسنده معتقد است ما همه وقتی کودک بودیم، ذره‌ ذره بدن خودمان را دوست داشتیم و آن‌ها را قضاوت نمی‌کردیم. اما وقتی بزرگ شدیم، شروع کردیم به مقایسه کردن بدن خودمان با دیگران؛ ولی حالا با استفاده از راه‌کارهای این کتاب، می‌توانیم این مقایسه را از بین ببریم و خودمان را دوست داشته باشیم.

کتاب بدن خودمان را دوست بداریم توسط «شهرزاد فتوحی» به فارسی برگردانده شده و انتشارات کتاب‌سرای نیک آن را منتشر کرده است. شما می‌توانید نسخه الکترونیکی این کتاب را از وب‌سایت یا اپلیکیشن فیدیبو خریداری کنید.

درباره لوییز ال هی، نویسنده کتاب

لوییز ال هی (Louise Lynn Hay) یکی از نویسندگان و سخنرانان انگیزشی آمریکایی است که در سال ۱۹۲۶ متولد شد و در سال ۲۰۱۷ در سن ۹۰ سالگی درگذشت. ال هی دوران کودکی سختی داشته و توسط مادر و پدرش مورد آزار روحی و جسمی قرار می‌گرفت. با تمام این سختی‌ها، او توانست راه خودش را پیدا کند و شکست‌هایش را پشت سر بگذارد. او پس از طلاق از همسرش، به کلیسا می‌رفت و سخنرانی می‌کرد و این کار کم‌کم به حرفه‌ اصلی او تبدیل شد. هی کتاب‌های مفیدی را در زمینه توسعه فردی و موفقیت نوشته است که از جمله محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به «شفای زندگی»، «قدرت در درون شماست»، «زنان توانمند» و «معجزه کار با آینه» اشاره کرد. او تاکید فراوانی روی ارتباط ذهن و سلامت جسمی داشته و در کتاب‌های خود به کرات به این موضوع اشاره کرده است.

سه دلیل برای مطالعه کتاب بدن خود را دوست بداریم

کتاب بدن خود را دوست بداریم یک کتاب مفید برای کسانی است که با بدن خود ارتباط خوبی نداند. مطالعه این کتاب باعث می‌شود شما هرچه بیشتر عاشق بدن‌تان شوید. شما می‌توانید با جزئیات بدن خود ارتباط بهتری برقرار کنید، با بخش‌هایی از بدن‌تان که دوست‌شان ندارید دوست شوید و خودتان را قضاوت نکنید. با مطالعه این کتاب:

  • با پاک‌سازی ذهن خود، بدنی سالم پیدا می‌کنید
  • نقص‌های بدن‌تان را می‌پذیرید
  • زندگی شادتری را تجربه می‌کنید

در بخشی از کتاب می‌خوانیم

من بینی‌ام را دوست دارم. من با همه اطرافیانم در آرامشم. هیچ فرد، مکان یا چیزی برمن استیلا ندارد. من نیرو و اقتدار جهان خویشتنم. من توانایی‌های درونی خود را می‌شناسم. من اندیشه‌هایی را انتخاب می‌کنم که ارزش حقیقی مرا آشکار کند. من به نیروی درونی خود ایمان دارم، چرا که همیشه با نیروی آگاهی برتر و حقیقت در ارتباط هستم. من همیشه در راه خیر گام برمی‌دارم. من بینی زیبایم را دوست دارم و قدرش را می‌دانم!

من چشم‌هایم را دوست دارم. من حس بینایی عالی‌ای دارم. من همه‌سو را به روشنی می‌بینم. من گذشته، حال و آینده خود را با عشق می‌بینم. ذهن من دیدگاه من را به زندگی برمی‌گزیند. من با چشمی دیگر به جهان می‌نگرم. من در همه‌ چیز و همه کس جز خیر نمی‌بینم. من اکنون عاشقانه زندگی‌ای که دوست دارم شاهد آن باشم را می‌سازم. من چشمان زیبایم را دوست دارم و قدرشان را می‌دانم!

پیشنهادهایی برای دوست‌داران این کتاب

کتاب‌هایی که در زمینه توسعه فردی و سبک زندگی نوشته‌شده‌اند به افراد کمک می‌کنند تا راه خودشان را پیدا کنند، مهارت‌های‌شان را تقویت کنند و با کمبودها کنار بیایند. اگر از مطالعه این کتاب لذت بردید و دوست دارید منابع بیشتری مطالعه کنید، کتاب‌های هنر ظریف بیخیالی اثر مارک منسون، کتاب تختت را مرتب کن اثر ویلیام اچ مکرون و کتاب سه‌گانه جنسیتی زنان اثر دنیس ساگرو و چند نویسنده دیگر، مناسب شماست.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
272.۸۲ کیلوبایت
تعداد صفحات
120 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۰۰:۰۰
نویسنده لوئیز ال هی
مترجمشهرزاد فتوحی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Love your body (my friend, my body).
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۰۱
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲۷۲.۸۲ کیلوبایت
۱۲۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
30,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
بدن خود را دوست بداریم
بدن خود را دوست بداریم
لوئیز ال هی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بدن خود را دوست بداریم
بدن خود را دوست بداریم
(دوست من، تن من)
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
30,500
تومان