0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سرزمین موعود

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی سرزمین موعود

درباره سرزمین موعود
- «قدرت ما را دست‌کم نگیرید؛ ما از بی‌نهایت عبور کرده‌ایم.»: «باراک حسین اوباما» سیاست‌مدار مطرح آمریکایی است که سال ۱۹۶۱ در ایالت هاوایی متولد شده است. پدرش یک مهاجر اهل کنیا و مادرش متولد کانزاس بودند و علی‌رغم گرایش هر دو به اسلام، باراک به‌عنوان یک مسیحی بزرگ شد. اوبامای جوان تحصیلات دانشگاهی را با رشته‌ی روابط بین‌الملل در دانشگاه کلمبیا آغاز کرد. سپس به دانشگاه هاروارد رفت و دکترای حقوقش را با بالاترین درجات دریافت کرد. او بعدها شش سال هم به تدریس حقوق در دانشگاه شیکاگو پرداخت. حیات سیاسی او اما از سال ۲۰۰۵ و با ورود به سنا شکل رسمی به خود گرفت. سناتوری او تا اواخر سال ۲۰۰۸ ادامه یافت؛ تا زمانی که مهم‌ترین دوره‌ی زندگی او آغاز شد. او در ژانویه‌ی ۲۰۰۹ به‌عنوان رئیس‌جمهور ایالات متحده‌ی آمریکا برگزیده شد و تا هشت سال عهده‌دار این سمت باقی ماند. اوباما در همان نخستین سال ریاستش، جایزه‌ی صلح نوبل را به‌خاطر «تلاش فوق‌العاده برای تقویت دیپلماسی بین‌المللی و ترغیب به همکاری میان مردم» دریافت نمود. با همه‌ی این اوصاف باراک اوباما را می‌توان یکی از مهم‌ترین و اثرگذارترین افراد دنیای سیاست در عصر حاضر دانست. - زندگی‌نامه‌ی یک رئیس‌جمهور: آن‌چه باراک اوباما را این‌طور در اذهان مردم سراسر جهان ماندگار کرده، به حیطه‌ی سیاست محدود نمی‌شود. هرچند تغییرات بنیادی او در جهان سیاست و تلاشش برای احیای روابطی که سال‌ها تیره و تار بودند، ستودنی و فراموش‌ناشدنی است، اما در کنار این‌ها، ویژگی‌های شخصیتی او هم هستند که او را به‌ مردی منحصربه‌فرد تبدیل کرده‌اند. مجموع همه‌ی این خصوصیات، زندگینامه‌ی خودنوشت این سیاستمدار را شنیدنی می‌کنند. اوباما نوشتن کتاب را اندکی پس از پایان دوران ریاست‌جمهوری‌اش شروع کرده است. هدف اولیه‌ی نویسنده این بود که شرحی صادقانه از زمان تصدی‌اش ارائه کند؛ شرحی تاریخی از مسائل مهمی که در آن دوران برایش رخ داد و شخصیت‌های مهمی که با آن‌ها سروکار داشته. همچنین شرحی از جریان‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی که دولت او با آن‌ها مواجه شده است. تلاش اوباما در «سرزمین موعود» این بوده که حس و حالی از یک رئیس‌جمهور ایالات متحده‌ی آمریکا را به مخاطب ارائه دهد. و نتیجه‌ی تلاش‌هایش، زندگی‌نامه‌ای است خودمانی که به عقیده‌ی نویسنده می‌تواند الهام‌بخش جوانانی باشد که به‌دنبال خدمات دولتی هستند. مطالب این کتاب اما به دوران ریاست‌جمهوری محدود نمی‌شوند. علاوه بر اطلاعات سیاسی مهمی که در این کتاب بیان می‌شود، اوباما روایت‌های ارزشمندی نیز از دوران نوجوانی تا سال‌های بعد را با مخاطب در میان می‌گذارد. - «پرواز کن و خسته نشو، در سرزمین موعود، میعادگاهی باشکوه وجود دارد.»: کتاب صوتی «سرزمین موعود» اثر «باراک اوباما»، نتیجه‌ی همکاری آوانامه و «نشر نون» است که با ترجمه‌ی «علی سلامی» و خوانش «مهدی صفری» تولید و منتشر شده است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
1.۹۹ گیگابایت
مدت زمان
۳۷:۰۲:۰۱
نویسندهباراک اوباما
مترجمعلی سلامی
راویمهدی صفری
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۳۰
قیمت ارزی
8 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱.۹۹ گیگابایت
۳۷:۰۲:۰۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
5
ستاره
76 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
15 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
7 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

شنیدن وقایع مهم تاریخی جهان از زبان یکی از نقش آفرینان اصلی و بیان احساسات و درک مکنونات قلبی وی بسیار جالب است. پرداختن به روابط عاطفی خانوادگی و دوستانه، بیان احساسات در مورد اطرافیان و نوع قضاوت های درونی در مورد آنان از جذابیت های این کتاب است. مطالعه و لذت بردن از آن را بویژه با صدا و لحن زیبای راوی، جناب آقای صفری، به همه توصیه می کنم.

5

در کل بسیار عالی، همه چیز عالیه، داستان جذابه و در قالب یک زندگینامه نکات آموزنده ای رو منتقل میکنه. قلم نویسنده عالیه، ترجمه و ویراستاری عالیه، راوی بسیار عالی، شیوا و حرفه ای کتاب رو روایت میکنه، تهیه و تنظیم و صداهای پس زمینه هم که معرکه هست.

5

همه چی دلنشین: قلم قوی اوباما، ترجمه صمیمی دکتر علی سلامی، صدای رسا و دلنشین آقای مهدی اصغری که اصلا خسته نمیکنه آدمو و تا آخر کتاب ما رو با خودش میکشونه.

5

دیدگاه‌های یک رئیس جمهور در قالب خاطرات حاوی نکات آموزندست

5

فوق العاده است. هم متن. هم ترجمه هم خواندن. ممنون

1

گویندگی و متن کتاب همگی خوب

4.4
(13)
188,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
سرزمین موعود
سرزمین موعود
باراک اوباما

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سرزمین موعود
سرزمین موعود
باراک اوباما
آوانامه
4.4
(13)
188,000
تومان