0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هفده خان عشق
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب هفده خان عشق

فراز و نشیب های دلدادگی در نامه های مشاهیر
درباره هفده خان عشق

هر انسان عاشق و دلداده‌ای دوست دارد بهترین روش ابراز عشق را یاد بگیرد. حال تصور کنید در یک کتاب بتوانید نحوه ابراز عشق را از مشاهیر یاد بگیرید. دنیای عاشقانه افراد شناخته شده خواننده را با جنبه‌های متفاوتی از شخصیت آنان آشنا می‌کند؛ در این مسیر گاهی به واقعیت‌هایی پی خواهیم برد که برایمان بسیار عجیب خواهد بود. از عواطف زیبای یک فرمانروای سنگدل تا ابراز علاقه بسیار بد شاعری طناز.

کتاب هفده خان عشق داستان عشق و دلداگی مشاهیر دنیاست. در زمانی که مثل دنیای امروز راه‌های ارتباطی زیادی وجود نداشت این افراد به بهترین شکل در نامه‌ها احساسات خود را بیان می‌کردند. با استفاده از کتابی که ملاحظه می‌کنید می‌توانید برای ابراز عشق و تاثیرگذاری بیشتر روی شخص مورد علاقه خود به گونه‌ای رفتار کنید تا روی او تاثیر بگذارد. این کتاب در دسته کتب ادبیات و نقد ادبی قرارمی‌گیرد.

معرفی کاوه میرعباسی

کاوه میرعباسی نویسنده و مترجم ایرانی کتاب هفده خان عشق است. او که دانش‌آموخته رشته کارگردانی است بیش از 40 کتاب داستانی از نویسندگان بسیار معروف مانند لوییس بورخس، گابریل گارسیا مارکز، ماریو بارگاس یوسا، آندره برتون و... ترجمه کرده است. میرعباسی در زمینه نویسندگی تجربه زیادی دارد و تاکنون کتاب‌های متنوعی را منتشر کرده است که چکیده سال‌ها تحقیق او در این حوزه است. کتاب «هفده خان عشق» نوشته‌ی «کاوه میرعباسی» را انتشارات کتاب‌سرای نیک با ترجمه‌ی «اميرحسين ميرزائيان» در سال 1394 منتشر کرده است که در همین صفحه از فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است. این کتاب مناسب افرادی است که به دنبال راه ‌و روشی برای ابراز عشق هستند.

سه دلیل برای خواندن کتاب هفده خان عشق

نترسیدن از بیان دوستت دارم

شروع یک رابطه بر اساس ابراز عشق است. این ابراز کردن خصوصاً به شکل کلامی بهتر است زیاد به کار برده شود. موضوع مهم در بیان جملات عاشقانه تکرار مداوم و به‌اندازه آن است.

درک سختی‌های مسیر عشق

همان‌طور که از اسم کتاب پیداست، خان‌های زیادی برای رسیدن به مقصد نهایی وجود دارد. نکته مهم در این مسیر رعایت صبر و بردباری است.

عمق بخشیدن به رابطه

اگر نگاه واقع‌بینانه داشته باشیم متوجه می‌شویم که رابطه زمانی معنا و عمق پیدا می‌کند که هر دو طرف از آن رضایت داشته باشند در غیر این صورت رابطه عاشقانه ادامه پیدا نخواهد کرد.

در بخشی از کتاب هفده خان عشق می‌خوانیم

نامه‌ی هنری هشتم به آن بولین

1528

دوست و دلبرم،

من خودم را و دلم را به دستان تو می‌سپارم و به تو التماس می‌کنم که ما را مشمول لطفت قرار دهی و نگذاری که غیبت ما چیزی از آن کم کند، زیرا که این غیبت خود به‌قدر کافی اسباب عذاب ما هست. تب عشق ما نیز به‌مانند آن نقطه در تقویم که در آن هرچند زمین از خورشید دورتر است؛ اما داغ‌تر می‌شود، در دوری از تو سوزان‌تر می‌شود. امید که در مورد تو نیز چنین باشد. باری این امید ما به افزایش مرحمت تو است که در این دوری دلمان را زنده نگاه می‌دارد. اکنون که امکان دیدار رودررو نیست در جوف این نامه چیزی برایت می‌فرستیم که هرچه بیشتر یادآور دیدار باشد و آن تمثال ما در قاب دستبندی است. بدان که آرزوی ما این است که خودمان در جایگاه تصویرمان بودیم. نوشته شد به دست دوست و خادم وفادارت.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب

اگر به مطالعه بیشتر درباره عشق و نحوه ابراز آن علاقه دارید و دوست دارید با مطالعه منبعی جامع‌تر، عمیق‌تر با مفاهیم ارتباط آشنا شوید، کتاب‌های زیر می‌تواند انتخاب بعدی شما باشد.

 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
659.۹۷ کیلوبایت
تعداد صفحات
140 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۴۰:۰۰
نویسندهکاوه میرعباسی
مترجمامیرحسین میرزائیان
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۲۳
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶۵۹.۹۷ کیلوبایت
۱۴۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
39,500
٪40
23,700
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
هفده خان عشق
هفده خان عشق
فراز و نشیب های دلدادگی در نامه های مشاهیر

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هفده خان عشق
٪40
هفده خان عشق
فراز و نشیب های دلدادگی در نامه های مشاهیر
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
39,500
٪40
23,700
تومان