0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چالش با افراد بدقلق در محیط کار

معرفی، خرید و دانلود کتاب چالش با افراد بدقلق در محیط کار

درباره چالش با افراد بدقلق در محیط کار

کتاب چالش با افراد بدقلق در محیط کار یا همان «Dealing with difficult people» شامل ترجمه هشت مقاله از نشریه‌ی «هاروارد بیزنس ریویو» است. در هرکدام از سرفصل‌های کتاب نکاتی برای رسیدن به یک زبان مشترک حتی با ناسازگارترین افراد مطرح شده است. امروزه روابط شغلی در محل کار یکی از تأثیرگذارترین نوع روابط در اجتماع است. تأثیر این روابط به‌گونه‌ای است که می‌تواند موفقیت هر فرد را در محیط کاری تعیین کند به‌خصوص مسئولیت‌های تیمی که باید با همکاری همه افراد یک تیم صورت بگیرد. واکنش‌های که از سوی هر فردی در مقابل چالش‌های موجود در محل کار سر می‌زند متفاوت است برخی از این واکنش‌ها همراه با عصبانیت و برخی دیگر به سکوت می‌انجامد که در هر دو صورت عکس‌العملی اشتباه است.

در کتاب چالش با افراد بدقلق در محیط کار، راهکارهایی برای چگونگی گفت‌وگو با کارکنان چالش‌برانگیز و مدیریت تعارض با این افراد ارائه شده تا بتوانید از بروز تعارضات در محل کار جلوگیری کنید یا آن‌ها را برطرف کنید. مقالاتی که در این کتاب به آن اشاره شده  حاصل پژوهش‌های اثبات شده‌ای است که توسط افرادی همچون تونی شوارتز، دنیل گولمن، دنیل گیلبرت و نیک مورگان نوشته شده است.

نویسنده و مترجم کتاب چالش با افراد بد قلق در محیط کار

انتشارات کتاب‌سرای نیک کتاب چالش با افراد بد قلق در محیط کار را با ترجمه‌ی فریده فتوحی عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. فریده فتوحی بدون شک یکی از نویسنده‌ها و مترجمین حرفه‌ای و پرکار ایرانی است. که قلم جذابش خوانندگان را جذب و ترجمه‌های روانش گیرایی کتاب‌ها را دوچندان می‌کند؛ او تاکنون آثار مهمی از نویسندگان مختلفی را به فارسی ترجمه کرده است. از تولد تا نوجوانی، والدین فوق‌العاده چطور عمل می‌کنند و تاثیرگذاری نام برد که همواره با استقبال خوب مخاطبین همراه شده‌اند. این نسخه از کتاب چالش با افراد بد قلق در محیط کار را می‌توانید در دسته‌بندی مدیریت استراتژیک در همین صفحه خریداری کنید.

خواندن کتاب چالش با افراد بد قلق چگونه می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد؟

در دنیای کسب‌وکارها ارتباط با همکاران همیشه یک چالش قابل‌توجه بوده و شما در هر جایگاهی باشید با ناسازگاری‌های موجود در محیط کاری روبه‌رو خواهید بود. این اثر به افراد آموزش می‌دهد پیش از شروع هر کاری باید چه نکاتی را مدنظر بگیرند و بر چه اساسی مدل مناسب خود را طراحی کنند. این ما هستیم که تعیین می‌کنیم دیگران با ما چطور برخورد کنند؛ بنابراین وقتی مشکلی به وجود می‌آید با بررسی و پیداکردن ریشه مشکلات و همچنین بازبینی در نوع رفتار و واکنشی که به اتفاقات می‌دهیم و همچنین بازتعریف مرزهای ارتباطی خودمان با دیگران، هر بار نسخه قوی‌تری از خودمان می‌سازیم و محیط امن‌تری را برای خودمان مهیا می‌کنیم.

 دربخشی از کتاب چالش با افراد بدقلق در محیط کار می‌خوانیم

راز از پس بدقلق‌ها برآمدن خود شمایید. نوشته تونی شوارتز

آیا در محل کارتان کسی هست که همیشه با رفتارش شما را تحریک کند؟ گوش ندهد؟ کاری را که شما انجام داده‌اید به نام خود تمام کند؟ وقتتان را با مسائل بی‌اهمیت بگیرد؟ مثل عقل کل‌ها رفتار کند؟ فقط از خودش حرف بزند؟ مدام انتقاد کند؟

اساسی‌ترین نیاز عاطفی ما حس ارزشمندبودن است. وقتی این حس را نداشته باشیم، احساس تعادل امنیت و صحت ما به‌هم‌ریخته و آشفته می‌شویم. اولیه‌ترین سطحش این است که نبود این حس (ارزشمندبودن) را تهدیدی برای بقایمان می‌دانیم.

این مسئله خصوصاً اگر طرفی که با او درگیر هستید رئیستان  باشد، بسیار صادق است. مشکل این است که مسئول افراد دیگر بودن به‌ندرت آثار مطلوبی بر ما به جا می‌گذارد.

لورد آکتون در سال 1887 معتقد بود: «قدرت فاسد می‌کند، و قدرت مطلق مطلقاً فاسد می‌کند.» «هیچ کفری بالاتر از این نیست که سازمانی مدیرش را مقدس بداند.»

آسان‌ترین پیش‌فرض در زمان‌هایی که احساس کم‌ارزشی می‌کنیم، اما این یک عقب‌نشینی فریبنده است. اینکه احساسات دیگران را برای مرهم نهادن بر حس کم‌ارزشی  خود جلب کنیم نوعی واکنش دفاعی است. هر اتفاق ناگواری که افتاده خطای ما نبوده است. با کنارگذاشتن بار مسئولیت در کوتاه‌مدت احساس خوبی خواهیم داشت.

اگر مانند قربانیان رفتار کنید درواقع، تسلیم قدرت شده‌اید تا اوضاعتان را کنترل کند. حقیقت دردآور درباره افرادی که شما را دست می‌اندازد این است: نمی‌توانید آن‌ها را تغییر دهید. تنها کسی که می‌توانید تغییرش دهید خودتان هستید.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب چالش با افراد بد قلق در محیط کار

اگر از ناسازگاری همکاران یا کارکنانتان به ستوه آمده‌اید و یا رئیستان شما را کلافه کرده است، کتاب چالش با افراد بد قلق در محیط کار (مجموعه مهارت) معجزه‌ای است که به آن نیاز دارید؛ معجزه‌ای که می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به‌راحتی وضعیت شما در محیط کارتان را ازاین‌رو به آن رو کند.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
602.۳۹ کیلوبایت
تعداد صفحات
108 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۳۶:۰۰
نویسنده هاروارد بیزنس ریویو
مترجمفریده فتوحی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
. Dealing with difficult peop
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۰۹
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶۰۲.۳۹ کیلوبایت
۱۰۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
27,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چالش با افراد بدقلق در محیط کار
چالش با افراد بدقلق در محیط کار
هاروارد بیزنس ریویو
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
27,500
تومان