0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هفت قانون معنوی موفقیت
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب هفت قانون معنوی موفقیت

نویسنده:
دیپاک چوپرا
درباره هفت قانون معنوی موفقیت

دیپاک چوپرا در کتاب هفت قانون معنوی موفقیت به شما هفت قانون معنوی زندگی را یاد می‌دهد که اگر بتوانید آن‌ها را در زندگی خود به کار بگیرید، شاهد آرامش بیشتری در زندگی خود خواهید بود. این کتاب با زبانی ساده، شما را به خودآگاهی و در آغوش کشیدن آرامش دعوت می‌کند.

کتاب هفت قانون معنوی موفقیت (The Seven Spiritual Laws Of Success) یکی از کتاب‌های انگیزشی و موفقیت است که به شما راه و رسم موفق شدن را آموزش می‌دهد. نویسنده معتقد است در دنیای ماشینی امروزه که ما بیشتر از قبل از معنویات دور شده‌ایم، باید کمی درنگ کنیم و بار دیگر ارزش‌های زندگی‌مان را به یاد بیاوریم. شما باید روح خود را قوی سازید و با استفاده از آموزش‌های معنوی موفقیت، در راه موفقیت قدم بردارید. به اعتقاد نویسنده، موفقیت «گسترش مدام شادمانی و تحقق فزاینده هدف‌های ارزشمند» است. موفقیت را می‌توان در برآورده شدن آرزوها تعریف کرد. اگر بتوانید به این باور نزدیک شوید، کسب موفقیت آسان‌تر می‌شود.

تاکید کتاب بر روی نزدیک شدن به معنویات، هم‌سو شدن با جریان طبیعت و دریافت انرژی‌های معنوی به سمت درون است. اگر بتوانید انرژی خود را با طبیعت هم‌سو کنید، آن‌وقت شاهد عشق و خوشحالی خواهید بود. موفقیت می‌تواند ابعاد مختلفی را در زندگی دربر بگیرد. حتی موفقیت‌های مادی مثل کسب ثروت هم مهم است؛ اما نباید به کسب ثروت بسنده کرد و از سلامتی، اشتیاق به زندگی، روابط سالم، آزادی، رفاه، آرامش ذهنی و... غافل شد. شما می‌توانید با پاک‌سازی روح خود و با استفاده از هفت قانون معنوی، موفقیت را در ابعاد مختلف به‌دست آورید. به اعتقاد نویسنده، موفقیت واقعی در آشکار کردن الوهیت درون معنا پیدا می‌کند. این کتاب به شما کمک می‌کند غبار از دیدگان بشویید و در همه چیز، الوهیت را درک کنید.

درباره دیپاک چوپرا نویسنده کتاب

دیپاک چوپرا (Deepak Chopra) یکی از نویسندگان و درمانگران موفق هندی-آمریکایی است که بعد از نوشتن کتاب‌هایی مثل « ذهن بی‌انتها، جسم پردوام»، «شفای کوانتمی» و «آفرینش فراوانی»، «اکسیر» و «بازتاب سایه» به شهرت جهانی رسید. کتاب‌های او فروش بالایی داشته‌اند و به ۳۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده‌اند. بیشترین شهرت چوپرا در زمینه طب سنتی و روحانی است. او در جوانی پزشکی خواند ولی بعد به طب سنتی و روحانی علاقه‌مند و در این زمینه مشغول به کار شد. در حال حاضر او یکی از ثروتمندترین درمانگران طب سنتی و روحانی است. به اعتقاد این نویسنده، انسان می‌تواند با استفاده از توانایی‌های ذهنی خود، بیماری‌ها را از تن خود دور کند و سالم بماند.‍ او سخنرانی‌های متعددی در کشورهای مختلف برگزار کرده و افراد زیادی را به سمت یک زندگی شادتر و موفق‌تر تشویق کرده است.

سه دلیل مهم برای خواندن کتاب هفت قانون معنوی موفقیت

کتاب هفت قانون معنوی موفقیت یکی از کتاب‌هایی است که کلام شیرین و دوستانه‌ای دارد و به شما کمک می‌کند زندگی شادتری را برای خودتان بسازید. با مطالعه این کتاب می‌توانید:

  • به رابطه علمی ذهن و سلامتی جسمی پی ببرید
  • روح خودتان را پالایش و روی اهداف‌تان تمرکز کنید
  • آرامش واقعی را در زندگی به‌دست آورید
  • به موفقیت بیشتری برسید و در ابعاد مادی و معنوی موفق شوید

در بخشی از کتاب می‌خوانیم

قانون توانایی مطلق منشا همه آفرینش، آگاهی مطلق است... توانایی مطلق که جویای آن است که از نامتجلی به تجلی درآید. و هرگاه دریابیم که ضمیر راستین ما یکی از این توانایی‌های مطلق است، به قدرتی می‌پیوندیم که همه‌چیز این عالم را متجلی می‌سازد. در آغاز نه وجود بود، نه عدم. همه این جهان، نیروی نامتجلی بود... آن یگانه بی‌دم و بازدم نفس کشید. اگرنه هیچ‌چیز به ذات خود وجود نداشت. سرود آفرینش نخستین قانون موفقیت، قانون توانایی مطلق است. این قانون مبتنی بر این واقعیت است که ما در جوهر آگاهی مطلقيم. آگاهی مطلق، توانایی مطلق، و حيطه تمامی امکانات و خلاقیت نامحدود است. آگاهی مطلق، جوهر معنوی ماست. همچنین بیکران و نامحدود بودن و شادمانی محض است. سایر ویژگی‌های آگاهی عبارتند از: دانش مطلق، سکوت بی‌انتها، تعادل کامل، شکست‌ناپذیری، سادگی، و بهجت. و این طبیعت بنیادی ماست. طبیعت بنیادی ما یکی از توانایی‌های مطلق است. وقتی طبیعت بنیادی خود را کشف می‌کنید و درمی‌یابید به راستی کیستید، خود آن شناخت یعنی توانایی برآورده ساختن هررؤیایی که دارید، زیرا قدرت و امکان جاودانید: آن قدرت قیاس‌ناپذیر که بوده و هست و خواهد بود. قانون توانایی مطلق را می‌توان قانون وحدت نیز خواند زیرا در کثرت نامحدود حیات، وحدت جانی یگانه نهفته و همه‌چیز را فراگرفته است.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران این کتاب

کتاب حاضر یکی از آثاری است که از زبان یک معلم معنوی نوشته شده و مطالعه آن، روح شما را نوازش می‌کند. اگر از مطالعه این کتاب لذت بردید و مایل هستید آثار بیشتری را مطالعه کنید، کتاب‌های زیر به شما کمک می‌کنند:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
455.۵۲ کیلوبایت
تعداد صفحات
64 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۰۸:۰۰
نویسندهدیپاک چوپرا
مترجممژده ودادی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۰۸
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴۵۵.۵۲ کیلوبایت
۶۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
15,000
٪40
9,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
هفت قانون معنوی موفقیت
هفت قانون معنوی موفقیت
دیپاک چوپرا

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هفت قانون معنوی موفقیت
٪40
هفت قانون معنوی موفقیت
دیپاک چوپرا
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
15,000
٪40
9,000
تومان