0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هفت قانون معنوی موفقیت
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت

نویسنده:
دیپاک چوپرا
درباره هفت قانون معنوی موفقیت

دنیای کتاب‌ها پر از آثار الهام‌بخشی است که در مسیر موفقیت انسان‌ها را یاری می‌کنند. کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت اثر دیپاک چوپرا هم یکی از این کتاب‌هاست. این کتاب با عنوان اصلی «the seven spiritual laws of success: a practical guide to the fulfillment of your dreams» اولین‌بار در سال ۱۹۹۴ منتشر شد و توانست نظرات زیادی را به خود جلب کند و هنوز هم با اینکه نزدیک به سی‌سال از اولین انتشارش گذشته است یک کتاب محبوب به‌حساب می‌آید. دیپاک چوپرا این کتاب را در قالب هفت قانون مهم نوشته است و به هر قانون یک‌فصل اختصاص داده است. هر چند این اصول بسیار ساده هستند، بسیار قدرتمندند و جزئیاتی دارند که در واقعیت بخشیدن به آن‌ها بسیار مؤثرند. او در این کتاب از این صحبت می‌کند که موفقیت در حقیقت جریانی از شادی است و به درک درست از اهداف زندگی بستگی دارد. چوپرا از اهمیت تلاش، مخصوصاً تلاش آگاهانه صحبت می‌کند و با پیوندزدن آن به معنویت از این سخن می‌گوید که چگونه باید خودمان را با طبیعت هماهنگ کنیم و در زندگی خود و دیگران عشق و شادی بیافرینیم.

کتاب جالب دیپاک چوپرا در بازار کتاب ایران هم جایگاه ویژه‌ای دارد و چند ترجمه‌ی مختلف از آن منتشر شده است. همچنین این کتاب در قالب‌های چاپی، الکترونیکی و صوتی در دسترس است. اگر اهل شنیدن نسخه‌های صوتی هستید در این صفحه ترجمه‌ی مژده داودی از این کتاب با صدای دادبه دادمهر در دسترس است. شما می‌توانید کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت که انتشارات کتابسرای نیک منتشر کرده است را در همین صفحه از دسته‌بندی روانشناسی فیدیبو خریداری و دانلود کنید.

دیپاک چوپرا کیست؟

دیپاک چوپرا (Deepak chopra) نام نویسنده و پزشک آمریکایی هندی است که در سال ۱۹۴۶ در دهلی‌نو به دنیا آمد. او تا سال ۱۹۷۰ در هندوستان زندگی و کار می‌کرد و این زمان بود که به آمریکا مهاجرت کرد و در آنجا دوره‌ی رزیدنتی خود را در رشته‌ی طب داخلی گذراند. او در سال ۱۹۸۰ رئيس بیمارستان بود. در دهه‌ی ۸۰ بود که با جنبش مدیتیشن عالی آشنا شد و به سمت طب جایگزین کشیده شد. طبی که به کمک درمان روح، بدن را هم درمان می‌کند. او پس از ورود به طب سنتی و روحانی شروع به نوشتن کتاب و سخنرانی کرد و سعی کرد این حوزه را گسترش دهد و به مردم تمام جهان بشناساند. کتاب‌های او تا کنون به بیش از بیست زبان مختلف برگردانده شده‌اند. در ادامه تعدادی از کتاب‌های این نویسنده که در فیدیبو موجود است را معرفی می‌کنیم:

·      ابر مغز

·      در شادی پایدار زیستن

·      چگونه خدا را بشناسیم

چرا باید کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت را شنید؟

هفت قانون معنوی موفقیت یک کتاب خودیاری بسیار خوب است. در این کتاب درس‌هایی آمده است که به تمام افراد در تمام رده‌های سنی کمک می‌کند احساس بهتری نسبت به مسیری که در آن پا گذاشته‌اند داشته باشند و در زندگی خود بهتر پیش بروند. قانون‌های این کتاب باعث می‌شوند کمی از زندگی مادی‌ای که ما را کاملاً دربرگرفته است فاصله بگیریم و عمیق‌تر به زندگی نگاه کنیم. این کتاب برای کسانی که می‌خواهند در زندگی تأثیرگذار باشند انتخاب بسیار خوبی است.

در بخشی از کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت می‌شنویم

در رجوع به موضوعات، خود شما، نقطه‌ی بازگشت درونی‌تان است. به‌هرحال، خود، ماهیت واقعی وجودی‌تان نیست. خود، تجسم خودتان، نقاب اجتماعی شماست. نقشی است که ایفا می‌کنید. نقاب اجتماعی شما خواهان تأیید است. می‌خواهد کنترل کند و باقدرت تقویت می‌شود، چون در حالت ترس است.

نفس واقعی‌تان که روح و روان شماست کاملاً رها از این مسائل است. نفس شما مصون از نقد است، از چالش نمی‌ترسد و خود را کم‌تر از کسی حس نمی‌کند و درعین‌حال، متواضع است و خود را برتر از کسی نمی‌داند، چون می‌داند دیگران همان نفس و همان روح ولی با ظاهری متفاوت‌اند.

تفاوت بنیادین میان رجوع به موضوعات و رجوع به نفس در همین است. در رجوع به نفس، وجود واقعی‌تان را تجربه می‌کنید که از هیچ چالشی نمی‌هراسد. برای تمام افراد احترام قائل می‌شود و خود را پایین‌تر از کسی نمی‌داند. پس قدرت روح، قدرتی واقعی است. ‎

پیشنهادهایی برای دوست داران کتاب صوتی هقت قانون معنوی موفقیت

کتاب هفت قانون معنوی موفقیت یک کتاب جالب است که تلاش می‌کند انسان‌ها را وادار کند باانگیزه و تلاش بیشتری ادامه دهند. اگر این کتاب برای شما مفید بوده است آثار دیگری هم هستند که می‌توانید به سراغشان بروید:

·      چگونه اعتمادبه‌نفس داشته باشیم اثر رابین شارما انتشارات شادن پژواک

·      هنر خوب زندگی‌کردن اثر رولف دوبلی انتشارات رادیو گوشه

·      چهار میثاق اثر دون میگوئل روئیز انتشارات ذهن آویز



دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
127.۷۴ مگابایت
مدت زمان
۰۲:۱۹:۳۱
نویسندهدیپاک چوپرا
مترجممژده ودادی
راویدادبه دادمهر
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۲۷.۷۴ مگابایت
۰۲:۱۹:۳۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
57 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
14 ٪
2
ستاره
14 ٪
1
ستاره
14 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

جنا چوپرا یک دانشمند نیست حتی یک دانشورز هم نیست. ایشون کلا به خاطر خوشکل حرف زدن معروف شده نه درست حرف زدن. و طرفدارانش اکثرا کشوهای توسعه نیافته و جهام سومی هستن. گول این کتابهای شبه علمی رو نخورین.

3

خوب بود.. باید تمرین کنید

5

عاالی . حتما بخرید

3.7
(7)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
52,500
٪40
31,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
هفت قانون معنوی موفقیت
هفت قانون معنوی موفقیت
دیپاک چوپرا

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هفت قانون معنوی موفقیت
٪40
هفت قانون معنوی موفقیت
دیپاک چوپرا
انتشارات کتاب‌سرای نیک
3.7
(7)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
52,500
٪40
31,500
تومان