0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قدرت انضباط شخصی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی

چگونه از خودکنترلی و استحکام روانی برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنید؟
نویسنده:
دنیل والتر
درباره قدرت انضباط شخصی

بیشتر افراد در زندگی خود هدف‌گذاری‌های متنوعی دارند. از هرکسی که بپرسید افق‌های روشن‌تری برای خودش می‌خواهد و برنامه‌های زیادی برای رسیدن به آن‌ها دارد. مثلاً ورزش‌کردن یا قرارگرفتن در یک رژیم غذایی مناسب برای کاهش وزن و رسیدن به شرایط بدنی دلخواه، قبولی در آزمونی مانند کارشناسی ارشد، خرید یک ماشین تازه، شروع آموزش یک ساز یا هر چیز دیگری اما تعداد کمی از افراد را می‌بینیم که این اهداف را عملی کرده‌اند و توانسته‌اند تحول مطلوب خود را در زمان مشخص ایجاد کنند. این موضوع می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد، از محدودیت‌های اجتماعی، اقتصادی و ... گرفته تا هدف‌گذاری غیرواقعی اما دانیل والتر در اینجا یک موضوع مهم شخصی را در نرسیدن به اهداف مدنظر قرار داده است. عدم وجود انضباط، او معتقد است داشتن انضباط شخصی یک قدرت مهم است. قدرتی که می‌تواند سرعت شما را در رسیدن به اهدافتان تا اندازه‌ی زیادی افزایش دهد. اگر به این موضوع علاقه‌مندید قدرت انضباط شخصی را بخوانید و به آموزه‌های آن فکر کنید.

قدرت انضباط شخصی، گامی روبه‌جلو

کتاب the power of discipline: how to use self control and mental toughness to achieve yor goals  کتابی نوشته‌ی والتر دانیل در حوزه‌ی مدیریت فردی و موفقیت در کسب‌وکار است که اولین‌بار در سال ۲۰۲۰ به زبان انگلیسی منتشر شد. این کتاب همان‌طور که از نامش پیداست درباره‌ی اهمیت داشتن نظم و انضباط در کارها صحبت می‌کند و سعی می‌کند اهمیت این موضوع را در ذهن خواننده جا بیندازد. آنچه دنیل والتر در این کتاب به آن اشاره می‌کند مسئولیت‌پذیری است، پذیرفتن مسئولیت تمام لحظاتی که در حال گذراندن آن‌ها هستید و در ادامه مسئولیت تمام لحظاتی که در آینده خواهید داشت. این مسئولیت‌پذیری در ادامه باعث خواهد شد بیشتر اهمیت دهید، بیشتر تلاش کنید و کمتر تحت‌تأثیر یکسری عوامل بیرونی کندکننده قرار بگیرید.

او در این کتاب مسئله را برای خوانندگانش تعریف کرده و سعی می‌کند درک بهتری از اثرات وجود دیسیپلین  در زندگی در خواننده ایجاد کند. او سپس راه‌حل‌هایی برای ایجاد عادت‌های جدید ارائه می‌کند که می‌توانند تغییرات بزرگی را ایجاد کنند.

کتاب قدرت انضباط شخصی یک کتاب مشهور در سراسر دنیاست و تاکنون به چندین زبان مختلف برگردانده شده است. افراد زیادی معتقدند آموزه‌های این کتاب می‌توانند کمک‌کننده باشند.

دنیل والتر در قدرت انضباط شخصی چه می‌گوید؟

قدرت انضباط شخصی یک کتاب هفده فصلی است که هر فصل آن به‌نوعی به شما کمک می‌کند در مسیر رسیدن به انضباط کمک‌کننده باشد. او در ابتدای کتاب از انضباط شخصی صحبت کرده، مزایای آن را معرفی می‌کند و در ادامه از دلایل مقامت ما انسان‌ها در برابر تغییر می‌گوید. والتر راه‌حل‌هایی برای تغییر عادت پیش روی خوانندگانش گذاشته و درباره‌ی چیزهایی حرف می‌زند که مانع از داشتن انضباط شخصی می‌شود. او حتی پای فلسفه‌ی ذن و مراقبه را به ماجرا باز کرده و از این صحبت می‌کند که داشتن زمانی برای مدیتیشن و مراقبه چگونه می‌تواند به داشتن ذهنی آرام کمک کند. او سپس درباره‌ی روندهای انجام کار می‌گوید و کمک می‌کند بدون اینکه فرسوده شوید در مسیر انجام کارهای بزرگ قرار بگیرید. کتاب دانیل والتر پر از تلنگرهایی است که می‌توانند ذهنیت افراد را تصحیح کنند. او معتقد است حتی خواندن همین یک کتاب نشان‌دهنده‌ی این است که شما آماده‌ی تغییر کردن و برداشتن گام‌های مثبت هستید.

دنیل والتر در پایان کتاب منابعی را آورده است که اگر ترجیح می‌دهید درباره‌ی مفاهیم مطرح شده در کتاب اطلاعات کامل‌تر و دقیق‌تری داشته باشید می‌توانید به سراغشان بروید و آن‌ها را مطالعه کنید.

دنیل والتر کیست؟

دنیل والتر نویسنده جوان کانادایی است که در حوزه‌ی توسعه فردی و مدیرتی شخصی کارهای زیادی انجام داده است. او در دانشگاه ییل علوم‌شناختی خوانده و در طی سال‌های گذشته تلاش کرده است تحصیلات و تجربیاتش را ترکیب کند تا راهکاری به افراد برای بهتر کردن بازدهی شرایطشان ارائه کند. علاوه بر کتاب قدرت انضباط شخصی چند کتاب کارآمد دیگر هم از سال ۲۰۱۸ تا کنون نوشته است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • ده دقیقه تمرکز، ۲۵ عادت برای مدیریت تمرکز و از بین مردن عوامل حواس‌پرتی
  • چگونه کارها را به تعویق نیندازیم: راهکارهای قدرتمند برای غلبه بر تنبلی و چندبرابر کردن زمان
  • روز خود را پس بگیرید: چگونه اقدامات ساده روزانه می‌توانند زندگی شما را تغییر دهند.

کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی چگونه می‌تواند زندگی شما را متحول کند؟

بسیاری از ما در دوران دانش‌آموزی و دانشجویی تلاش کرده‌ایم یک تابستان رؤیایی داشته باشیم که در آن توانایی‌هایمان را متحول کنیم یا حتی برنامه‌های زیادی را با دوستانمان داشته باشیم و چندین سفر برویم اما آخر تابستان رسیده و کمتر از ده درصد کارهایی که می‌خواستیم را انجام داده‌ایم. این موضوع در زندگی حرفه‌ای، زندگی شخصی و ... هم وجود دارد و خیلی وقت‌ها اوضاع به شکلی که باید پیش نمی‌رود. کتاب قدرت انضباط شخصی سعی کرده است راه حلی برای این موضوع تعریف کند و آن را به شکل عملی در اختیار مخاطبانش بگذارد. فرقی نمی‌کند شما یک نوجوان ۱۵ساله هستید یا یک بزرگسال پرمشغله که در میان کارهایش گیر افتاده است، قدرت انضباط شخصی به شما اجازه می‌دهد چند لحظه توقف کنید، دور و اطرافتان را ارزیابی کنید و با گرفتن تصمیم قطعی و کمک‌گرفتن از تمرینات کتاب به یک نتیجه‌ی دلچسب دست پیدا کنید. والتر دانیل به دنبال راهی است که انضباط در کارها به بخشی از شخصیت شما تبدیل شود.

پس از کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی چه بخوانیم؟

کتاب قدرت انضباط شخصی یک کتاب خودیاری بسیار جالب است. اگر از خواندن آن لذت برده‌اید یکی از مهم‌ترین کتاب‌هایی که می‌توانید در کنارش بخوانید کتاب اثر مرکب است. دارن هاردی در این کتاب از اثرات تغییر عادت‌های کوچک می‌گوید. هفت عادت مردمان موثرکار، عادت‌های اتمی و کار عمیق کتاب‌های دیگری هستند که می‌توانید در کنار این اثر بخوانید و رویکردتان را نسبت به روش زندگی تعییر دهید.

ترجمه و انتشار کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی در ایران

قدرت انضباط شخصی مدت کوتاهی پس از انتشار به زبان انگلیسی در ایران هم ترجمه و منتشر شد. انتشارات اندیشه آگاه این کتاب را با ترجمه‌ی سید تیمور سیدی اصل و علیرضا نظری انامق چاپ کرده است. همین ناشر نسخه‌ی صوتی این کتاب را با صدای مهدی افشاریان برای کسانی که ترجیح می‌دهند کتاب‌ها را بشنوند منتشر کرده است. این فایل صوتی کیفیت بسیار بالایی دارد و به‌راحتی می‌توانید آن را روی اپلیکیشن فیدیبو بشنوید.

در بخشی از کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی می‌شنویم

در فصل گذشته، در مورد اهمیت مراقبه برای بهبود نظم و انضباط مطالبی خواندید اما در این فصل، چند تمرین اساسی خواهید آموخت که به بهبود مهارت‌های مراقبه‌ شما کمک می‌کنند. برخی از افراد ممکن است علاقه‌ای به مراقبه نداشته باشند زیرا تصور می‌کنند این کار خسته‌کننده است و شما مجبور هستید ساعت‌های زیادی به‌صورت چهارزانو بنشینید و چیزهایی زمزمه کنید! این یک تصور کاملاً نادرست است. اول‌ازهمه، برای مراقبه لازم نیست ساعت‌ها بنشینید. دوم اینکه، مراقبه یک سبک زندگی است نه یک کار و این همان نگرشی است که باید نسبت به مراقبه داشته باشید. قبل از اینکه به تکنیک‌های خاص مراقبه بپردازیم، بیایید نگاهی به این بیندازیم که مراقبه چه فوایدی برای شما دارد.

فواید مراقبه

  • مراقبه توانایی شما برای تمرکز روی کاری که دارید انجام می‌دهید را افزایش می‌دهد. همین‌طور باعث افزایش توانایی شما در گرفتن تصمیم‌های منطقی می‌شود. این توانایی باعث می‌شود که از لذت‌های کوتاه‌مدت و موقتی عبور کنید تا بتوانید به لذایذ و اهداف بلندمدت برسید. با انجام مراقبه، چالش‌های زندگی روزمره از بین نمی‌روند بلکه شما نحوه مدیریت صحیح آن‌ها را فرامی‌گیرید.
  • مراقبه به شما این توانایی را می‌دهد که با نگرشی منطقی و آرام، به رویدادهای بسیار بد زندگی پاسخ دهید. اگر هنوز در مورد مراقبه تردید دارید باید گفت شواهد علمی زیادی درباره‌ی مزایای این کار وجود دارد. مجله پاناس پژوهشی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد برای درک تأثیرات مراقبه به هفت روز زمان نیاز است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
305.۷۲ مگابایت
مدت زمان
۰۵:۳۳:۵۲
نویسندهدنیل والتر
مترجم تیمور ی اصل
مترجم دوم علیرضا نظری انامق
راویمهدی افشاریان
ناشراندیشه آگاه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۲/۲۰
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
75,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۰۵.۷۲ مگابایت
۰۵:۳۳:۵۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 20 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
اجرای روان 🎙️ (1)
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
5 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
15 ٪
1
ستاره
5 ٪
13 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

هر آنچه طی سال ها برای نظم و انضباط شخصی خوانده بودم و تجربه کرده بودم به شکل کاملا کاربردی در این کتاب آورده شده مطالب مهمی که شاید باید چندین و چند کتاب به صورت پراکنده خوانده شوند در این کتاب طبقه بندی شده بسیار عالی

2

این کتاب خیلی مباحث مختلفی را باز کرده و باز گذاشته و راه حل چندان مناسبی ارائه نداده اگر دنبال ایجاد عادت های خوب هستید کتاب خرده عادت ها را توصیه می کنم

5

کتاب خوبی انگار از روی زندگی کسی داره میخونه نوشته شده بل خواندن این کتاب دید باز تری به زندگی پیدا میکنی ومدیریت تو بحث و دعواها بیشتر میشه

5

این کتاب رو بسیار دوست دارم و نسخه چاپی رو هم خوندم. کتابی علمی هست و نسخه صوتی هم بسیار خوب تهیه شده

5

کتاب بسیار با ارزشی است و ما حصل کتاب‌های انگیزشی و انضباط شخصی است توصیه میکنم چند بار گوش دهید.

5

بسیار مطالب ساده و پایه ای رو بیان میکنه اما بسیار مهم و کاربردی هستش. کتاب خوبی بود?

5

سپاس از فیدیبو به جهت انتشار نسخه صوتی این کتاب بی نظیر

5

عالی از اون کتاب هایی که هرچند وقت یکبار دوباره باید خوانده شود گوینده صداش خوب بود

1

محتوای کلیشه ای توصیه های ماشینی وگویندگی خسته کننده..

5

به نظرم عالی هست حرف های علمی است و کاربری

نمایش 3 نقد دیگر
4.3
(20)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
44,900
٪50
22,450
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
قدرت انضباط شخصی
قدرت انضباط شخصی
چگونه از خود کنترلی و استحکام روانی رای رسیدن به اهداف تان استفاده کنید

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قدرت انضباط شخصی
٪50
قدرت انضباط شخصی
چگونه از خودکنترلی و استحکام روانی برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنید؟
اندیشه آگاه
4.3
(20)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
44,900
٪50
22,450
تومان