0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
عادت هایی برای موفقیت
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی عادت هایی برای موفقیت

چگونه آرام آرام به زندگی خود سر و سامان بدهیم؟
نویسنده:
دنیل والتر
درباره عادت هایی برای موفقیت

کتاب عادت‌های افراد موفق با عنوان کامل عادت‌های افراد موفق: چهار عادت ساده برای خودیاری که زندگی شما را تغییر می‌دهد و کمک می‌کند تا سریع‌تر به موفقیت برسید تالیف اولا آدیسا است. اولا آدیسا که مدرک مدیریت بازرگانی دارد، تلاش دارد در این کتاب به خوانندگان انگیزه دهد تا به اوج موفقیت و به رأس هرم سلسله‌مراتبی نیازهای مزلو (خودشکوفایی) برسند. او اهمیت داشتن ذهنیت درست را درک کرده و معتقد است که هرگز نباید از یادگیری دست کشید.

نویسنده کتاب، موفقیت‌ها و شکست‌های خود را مدیون استفاده مداوم از چهار عادت ساده‌ای می‌داند که در این کتاب نیز در مورد آن‌ها صحبت شده است. این کتاب برای افرادی که باهوش و مایل به یادگیری هستند و برای رشد خود زمان صرف کرده و هزینه می‌کنند نوشته شده است. این کتاب راهنمایی عملی و شامل نکاتی برای تبدیل شدن به فردی موفق است.


- بخشی از کتاب عادت‌های افراد موفق:

ممکن است داستان فیل و طناب را خوانده یا در مورد آن شنیده باشید. در اینجا خلاصه کوتاهی از این داستان آمده است. عده‌ای از گردشگران از اقامتگاه فیل‌ها که مکانی محبوب برای گذراندن تعطیلات به‌حساب می‌آید دیدن کردند. پس از سپری شدن چند دقیقه، یکی از گردشگران که مردی به نام جیمز و اهل هاوایی بود متوجه شد که هر یک از فیل‌های بالغ با طناب کوچکی به دور مچ یکی از پاهایشان به ستونی چوبی بسته شده‌اند.جیمز از اینکه می‌دید این فیل‌های نیرومند برای آزادی خود تلاشی نمی‌کنند متعجب شده بود. او تصمیم گرفت تا دلیل آن را از مربی فیل‌ها بپرسد. مربی لبخند زد و پاسخ داد: «وقتی این فیل‌ها بچه بودند از همین طناب برای بستن آن‌ها استفاده می‌کردیم. آن‌ها در آن موقع آن‌قدر قوی نبودند که بتوانند خودشان را آزاد کنند. حالا هم که بزرگ شده‌اند، فکر می‌کنند که این طناب می‌تواند آن‌ها را مهار کند.»


متأسفانه، بسیاری از ما اجازه می‌دهیم که زندگی نقش همین طناب را برای ما بازی کند. ما می‌دانیم در جایگاهی که می‌خواهیم نیستیم و به آرزوهایمان دست پیدا نکرده‌ایم. برخی از ما فکر می‌کنیم آنچه لازم است را نداریم و دستیابی به اهدافمان ترسناک است. ممکن است در گذشته شکست‌های دردناکی را تجربه کرده باشیم. ممکن است فکر کنیم که هنوز وقت آن نرسیده که اقدامی انجام دهیم، بنابراین هر اقدامی را به تعویق می‌اندازیم. ممکن است برخی از ما به شانس فکر کنیم. فکر می‌کنیم که با یک ثروت موروثی به دنیا نیامده‌ایم، هیچ فرصتی پیرامونمان نداریم یا هیچ استعداد طبیعی به ما عطا نشده است (و سایر چیزهایی که در موردشان فکر می‌کنیم). گاهی اوقات علیرغم اینکه آزاد هستیم حس می‌کنیم در دام افتاده‌ایم.


شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
358.۳۱ کیلوبایت
مدت زمان
۰۶:۲۲:۱۳
نویسندهدنیل والتر
مترجممسعود هاشمی
راویپیمان شیخی
ناشراندیشه آگاه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۶/۲۰
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۵۸.۳۱ کیلوبایت
۰۶:۲۲:۱۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
44,900
٪50
22,450
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
عادت هایی برای موفقیت
٪50
عادت هایی برای موفقیت
چگونه آرام آرام به زندگی خود سر و سامان بدهیم؟
اندیشه آگاه
0
(بدون نظر)
44,900
٪50
22,450
تومان