0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
23 راه برای غلبه بر تنبلی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی 23 راه برای غلبه بر تنبلی

چرا کارهایمان را به تعویق می اندازیم؟
نویسنده:
اس جی اسکات
درباره 23 راه برای غلبه بر تنبلی
- معرفی کتاب صوتی ۲۳ راه برای غلبه بر تنبلی: ۲۳ راه برای غلبه بر تنبلی خلاصه کتاب اس جی اسکات است که با صدای عطیه بادامچی می‌شنوید. - درباره کتاب ۲۳ راه برای غلبه بر تنبلی: همه‌ ما گاهی وقت‌ها انبوهی از کارهای عقب‌افتاده‌ داریم؛ گاهی چنان روی هم تلنبار می‌شوند که هیچ چاره‌ای نداریم جز اینکه از انجام‌ دادنشان بگذریم یا اینکه باید اضطراب و پریشانی ناشی از انجام‌نشدن‌شان را به‌جان بخریم. این کتاب به ما یاد می‌دهد که بنابر یک برنامه‌ریزی تدوین شده و واقعی و نه احساسی و آرمانی، به انجام امورمان بپردازیم تا حس خشنودی و اعتماد به نفس را در خود افزایش دهیم. کتاب ۲۳ راه برای غلبه بر تنبلی به شما کمک می‌کند تا مهارت‌هایی مثل تجسم و تصور، مهارت‌های مدیریت پروژه، انگیزش حس فوریت، مهارتِ نه‌ گفتن به کارهای کم‌ارزش، مرور برنامه‌ی هفتگی و ماهانه و… را در خود پرورش دهید. بنا به آموزه‌های این کتاب، شما باید در مواقعی که از خود احساس رضایت دارید، به خودتان جایزه بدهید. شاید تا به حال فقط به اطرافیان‌تان اهمیت داده و این کار را برای آنان انجام داده باشید؛ اما فراموش نکنید که خود شما از همه مهم‌ترید؛ پس به توصیه‌های کتاب عمل کنید. کتاب ۲۳ راه برای غلبه بر تنبلی در اختیار شماست تا این غول رخوت را شکست دهید و زندگی شادتری را تجربه کنید. نویسنده در این کتاب، علل پشت‌گوش‌انداختن‌ کارها را بررسی می‌کند و در کنار آن، راهکارهایی ساده و منطقی ارائه می‌دهد تا از شر این عادت ناپسند خلاص شویم. البته این به آن معنا نیست که برای ترک این عادت‌ها ناگزیریم از سرگرمی‌ها و لذت‌های روزمره‌ دل بکنیم یا باید کارها را سرهم‌بندی کرده و تنها به انجام آنها، ولو به شلخته‌ترین شکل ممکن رضایت دهیم. ما با راهکارهایی آشنا می‌شویم که طی آنها یاد می‌گیریم چطور برنامه‌ریزی کنیم و چطور کارهای عقب‌مانده را به بهترین شکل ممکن به‌انجام برسانیم. - درباره استیو اسکات: استیو اسکات، نمونه‌‌‌ برجسته فردی موفق است که برای رسیدن به آرزوهایش شغل‌های زیادی را آزموده است؛ از کار در نیروی هوایی و کارمندی در یک شرکت گرفته تا نویسندگی و وبلاگ‌نویسی. اسکات برای رهایی از روزمرگی، به این کارها پرداخته است. استیو در نوشته‌های خود تلاش کرده تا روش‌هایی را که به‌کمک آنها، شرایط زندگی خود را بهبود بخشیده است، به خوانندگان پیشنهاد دهد. آثار او همگی با همین درون‌مایه، به ۱۲ زبان دنیا منتشر شده‌اند. امروز، استیو با ارائه‌ی همین راهکارها به فردی مشهور و معتبر تبدیل شده است. - شنیدن کتاب ۲۳ راه برای غلبه بر تنبلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟ علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و رشد فردی مخاطبان این کتاب‌اند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
51.۰۱ مگابایت
مدت زمان
۲۲:۱۷
نویسنده اس جی اسکات
مترجم گروه مترجمان نشر مسیر سبز
راویعطیه بادامچی
ناشرانتشارات مسیر سبز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۱.۰۱ مگابایت
۲۲:۱۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.6
از 5
براساس رأی 18 مخاطب
5
ستاره
55 ٪
4
ستاره
5 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
22 ٪
1
ستاره
16 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کی حوصله داره بیست دقیقه به این گوش کنه 😀

5

کتاب مختصر و مفید است.توصیه های کابردی و جالبی رو در زمینه دوری از تنبلی و اهمال کاری در اختیارتون می‌گذاره و در عین حال وقت زیادی ازتون نمیگیره.

2

بیشتر به یه تحقیق دانشجویی شباهت داره نه کتاب. نویسنده راهکارهای چندتا کتاب رو کپی کرده و در کل انسجام خاصی نداره. به درد دانش آموزان نهم یا دهم میخوره.

5

خوب و کابردی بود. علت عقب انداختن کارهامونو توضیح میده و براشون راهکار پیشنهاد میده

5

عالی بود در نهایت تنگش کنید دوستان شما یک بار زندگی میکنید بهترین ها رو برای خودتون رقم بزنید

2

کتاب به نظرم خیلی سطحی بود جوری نبود ادمو ترغیب و قانع کنه راوی هم اوک بود

5

خوبه

5

خیلی خوبه .

3.6
(18)
6,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
23 راه برای غلبه بر تنبلی
23 راه برای غلبه بر تنبلی
چرا کارهایمان را به تعویق می اندازیم؟
انتشارات مسیر سبز
3.6
(18)
6,900
تومان