0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چگونه راز قانون جذب زندگی ام را متحول کرد

معرفی، خرید و دانلود کتاب چگونه راز قانون جذب زندگی ام را متحول کرد

نویسنده:
راندا برن
درباره چگونه راز قانون جذب زندگی ام را متحول کرد

کتاب چگونه راز قانون جذب زندگی‌ام را متحول کرد نوشته‌ی نویسنده معروف حوزه‌ی روانشناسی یعنی راندا برن است. این اثر در سال 2016 در انتشارات The Secret با نام انگلیسی How The Secret Changed My Life به چاپ رسید و مانند دیگر آثار برن به یکی از پرطرفدارترین کتاب‌های خودشناسی و خودسازی تبدیل شد و در وبسایت‌های شناخته شده‌ای مانند  Amazon و Goodreads رتبه بالایی کسب کرد. 

این کتاب مجموعه‌ای الهام‌بخش از نشاط‌آورترین و قدرتمندترین داستان‌های زندگی واقعی از خوانندگان کتاب پرفروش راز در سراسر جهان است. بخوانید و کشف کنید که چگونه مردم عادی زندگی خود را با استفاده از آموزه های راز به طور کامل متحول کردند.

از زمان اولین انتشار کتاب راز در یک دهه پیش، کتاب پرفروش راندا برن، انفجاری از تحول افراد واقعی را به وجود آورده است که داستان‌های واقعی را از چگونگی تغییر معجزه‌آسا زندگی واقعی‌شان برای بهتر شدن به اشتراک می‌گذارند. چگونه راز قانون جذب زندگی‌ام را متحول کرد مجموعه ای از دلچسب ترین و تکان دهنده ترین داستان ها را در یک جلد الهام بخش ارائه می دهد. هر داستان یک تصویر واقعی از مسیری ارائه می دهد که به موفقیت در هر زمینه ای از زندگی منجر می شود: پول، سلامتی، روابط، عشق، خانواده و شغل. افرادی که در چگونه راز قانون جذب زندگی‌ام را متحول کرد، بارها و بارها نشان می دهند که هیچ کس از زندگی رویایی محروم نیست.

با راندا برن بیشتر آشنا شوید

راندا برن متولد 12 مارس 1945 است. وی نویسنده و تهیه‌کننده تلویزیونی استرالیایی است که بیشتر به‌خاطر اثر معروفش یعنی راز که فیلمی به همین نام نیز دارد، شهرت دارد. تا بهار 2007 کتاب راز تقریباً 4 میلیون نسخه و DVD بیش از 2 میلیون نسخه فروخت. او همچنین تهیه کننده فیلم Sensing Murder بوده است. بر اساس مقاله ای که توسط هرالد سان استرالیا منتشر شده است، برن در سریال استرالیایی بهترین آگهی های بازرگانی و ازدواج با من نیز کار کرده است. در سال 2007، برن در فهرست 100 نفری که جهان را شکل می دهند در مجله تایم قرار گرفت.

برن پس از پاسخ به چندین هزار نامه از خوانندگان راز، دنباله‌ای بر کتاب راز به نام قدرت نوشت. در 17 آگوست 2010، The Power به صورت نسخه گالینگور و سی دی صوتی منتشر شد. همچنین در سال 2012 برن کتاب سومی به نام جادو منتشر کرد. آخرین کتابی که تا به امروز برن به چاپ رسانده است کتاب بزرگترین راز است که سال 2020 چاپ شد.

چرا باید کتاب چگونه راز قانون جذب زندگی‌ام را متحول کرد را بخوانیم؟

خواندن ای اثر به صورت کلی آشنایی با راز نوعی از آگاهی را به ما هدیه می‌کند. که توان تغییر و تحول را در زندگی ایجاد می‌کند. در حقیقت راز قرار است برای ما از قدرت اندیشه و تفکراتمان بگوید. اندیشه‌ای که از آن ماست و دنیای پیرامون مان را می‌سازد. به همین دلیل خواندن این کتاب و آشنا شدن با قدرت بی‌نظیر افکار ما و انرژی مثبت وجودمان می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.

همچنین ما با کمک این کتاب می‌توانیم انتخاب کنیم که زندگی شادی داشته باشیم و با شغل دلخواه، سلامتی، ثروت و روابطی سالم به تمام خواسته‌هایمان برسیم. بی شک این کتاب را به تمام کسانی که کتاب‌های دیگر این مجموعه را خوانده‌اند پیشنهاد می‌کنیم. و همچنین به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که به دنبال خودسازی و خودشناسی هستند.

بخشی از کتاب چگونه راز قانون جذب زندگی‌ام را متحول کرد

 

 راز چیست؟شاید تو نشسته ای و از خودت میپرسی که راز چیست؟الان میگویم چطور برای خودم پیش آمد تا این را بفهمم.همه ما با قدرتی لاینتناهی سر و کار داریم.همگی خودمان را دقیقا با قوانین مشابهی راهنمایی میکنیم.قوانین طبیعی کائنات به قدری دقیق و منظم است که حتی در ساخت سفینه های فضایی هم هیچ مشکلی نداریم.ما میتوانیم مردم را به کره ما بفرستیم و میتوانیم در فضا فرود را فقط با اختلاف چند ثانیه تعیین کنیم.در هر جا که هستی ،همه ما فقط با یک قدرت سر و کار داریم.یک قانون و آن قانون جذب است.راز در واقع در قانون جذب نهفته است.هر آنچه به زندگیت وارد میشود،در واقع تو خودت آنرا به سوی زندگی ات میکشانی و به واسطه تصویر ذهنی ات است که آن را جذب میکنی.این همان تفکر خودت است.هر آنچه در ذهنت جاری باشد،آنرا به خودت جذب میکنی.

قانون جذب قانون خلقت است. فیزیکدان های کوانتومی به اطلاع ما رسانده اند که کل کائنات از فکر نشات گرفته است.تو زندگی ات را از طریق افکارت و قانون جذب خلق میکنی و تک تک افراد هم همین کار میکنند.

پیشنهاد هایی برای دوستداران کتاب چگونه راز قانون جذب زندگی‌ام را متحول کرد

بسیاری از افراد پس از خواندن این کتاب تغییراتی را در خودشان احساس کردند پس اگر شما نیز به دنبال تغییرات هستید و یا به دنبال مطالعات روانشناسی، به خصوص در حوزه‌ی خودسازی هستید، ابتدا پیشنهاد می‌کنم به کتاب های دیگر برن سر بزنید و سپس بهتر است به کتاب های زیر نیز نگاهی بیندازید:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
3.۹۳ مگابایت
تعداد صفحات
176 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۵۲:۰۰
نویسندهراندا برن
مترجمزهرا بختیاری
ناشرآستان مهر
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
‭How The Secret changed my life : real people, real stories
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
40,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۳.۹۳ مگابایت
۱۷۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 69 مخاطب
آموزنده 🦉 (3)
پربار 🌳 (3)
5
ستاره
59 ٪
4
ستاره
10 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
18 ٪
33 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

من تا حالا سه بار این کتاب، و دو بار خود راز و چهار بار هم کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین رو خوندم. مثل هر چیز دیگه ای تو دنیا نظرات آدمها با هم متفاوته. حتی در مورد وجود خداوند. منتهی چیزی که واقعیت داره قدرت باوره! درست مثل اکسیژن غیر قابل انکاره. حالا یک فردی دوست داره باور کنه و نتیجه ش رو ببینه، فرد دیگری به خودش زحمت تمرین باورپذیری رو نمیده و ترجیح میده تو بدبختی خودش دست و پا بزنه! انتخاب با شماست...

4

قانون جذب از قبل بوده و هست و‌خواهددبود این برکسی پوشیده‌نیست منتهی همه از این‌مسئله اگاه نیستن و این کتاب راهی است برای اشنایی با این اصل که هرانچه از اعماق وجودت و با یقین کامل بدون سک بخواهی شک نکن که دریافت خواهی کرد ، البته نباید ایمان وارونه داشت و از خودت بپرسی مگه میشه !!! از تمام کسانبکه باعث‌میشن‌ انسانها را با این کتابها اشنا کنند و سعی در بهبود زندگی دبگران دارند صمیمانه متشکرم پیروز و پاینده باشید🙏

1

جذب قانون نیست، دروغ و خرافه هست

5

کتاب بسیار خوبیست ،تمام مطالبی که گفته میشه به نوعی در روانشناسی به اثبات رسیده اما در این کتاب به زبان کاملا ساده و قابل فهم سعی شده گفته بشه و اسمشو گذاشتن قانون جذب یا راز تمام انسان های بزرگ در دنیا به هرچیزی که رسیدن اونو بارها تو ذهنشون ساختن و مرور کردن...مخترع هواپیما، تلفن، سینما و...

1

هیچ شواهدی وجود ندارد که چنین چیزهایی صحت داشته باشند.

5

شما که نظرمیدید چون ایمانتون ضعیفه نسبت به خدا درونتون اشکال داره نه کتاب

5
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

این کتاب نمونه های بسیاری از کارکرد واقعی قانون جذب رو به شما نشون میده . کسی مستند راز رو ببینه یا اینکه کتابش رو بخونه بعدش این کتاب رو هم برای باور پذیری بیشتر بخونه دیگه مطمئنم ذره‌ای تردید در مورد قانون جذب در وجودش باقی نمیمونه .

1

خرافه

5

درواقع ا اسم این کتاب اشتباهه باید بگیم قواعد جذب این قواعد بوده از دوران مولانا و الانم هم هست و در کتاب لوسیر هست ک میگه شکرگزار باش پس اول خدا بعد همه چی درست میشه با تکنیک های که داره

5

من خودم قبل اینکه کتاب قانون جذب رو بخونم تویه زندگیم قانون جذب رو تجربه کردم و مطمینم که واقعا کسی ازته دلش چیزی رو باور کنه حتما اتفاق میوفته

نمایش 23 نقد دیگر
3.9
(74)
آموزنده 🦉 (3)
11,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چگونه راز قانون جذب زندگی ام را متحول کرد
چگونه راز قانون جذب زندگی ام را متحول کرد
راندا برن
آستان مهر
3.9
(74)
آموزنده 🦉 (3)
11,500
تومان