0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معجزه شکرگزاری

معرفی، خرید و دانلود کتاب معجزه شکرگزاری

نویسنده:
راندا برن
درباره معجزه شکرگزاری

کتاب معجزه‌ شکرگزاری با نام اصلی The Magic نوشته‌ی راندا برن با بررسی زوایای پنهان شده‌ی قدرت قدردانی در متون مقدس 2000 ساله، تاثیر معجزه‌آسای شکرگزاری بر زندگی را آشکار می‌کند. نویسنده در این کتاب ما را در یک دوره‌ی 28 روزه همراهی می‌کند و به ما می‌آموزد که چگونه از دانش شکرگزاری در زندگی روزمره خود استفاده کنیم و همه‌ی وجوه زندگی‌مان را با شکرگزاری مملو از شادی کنیم. کتاب معجزه شکرگزاری در زمره‌ی کتاب‌های خودیاری قرار می‌گیرد و مطالعه‌ی آن برای بهبود کیفیت زندگی مفید است. 

این کتاب که در سال 2012 میلادی به چاپ رسیده است، از میان بیش از یازده هزار رای امتیاز 4.8 از 5 را دریافت کرده است. کتاب سوم راندا برن از مجموعه‌ی راز او  به 41 زبان دنیا ترجمه شده است و از محبوبیت زیادی بین عموم مردم در سراسر جهان برخوردار است.

کتاب معجزه شکرگزاری درباره چه چیزی صحبت می‌کند؟

نویسنده این کتاب را با طرح یک پرسش شروع می‌کند: به معجزه باور دارید؟ و در ادامه با اشاره به دوران کودکی، دورانی که انگار هر روز قرار بود معجزه‌ای تازه رخ بدهد، بیان می‌کند که آن احساسات و شگفتی فوق‌العاده آن دوران واقعی بوده پس معجزه در بزرگسالی نیز می‌تواند رخ دهد به شرط آنکه بدانیم معجزه چگونه عمل می‌کند.

این کتاب شامل بیست و هشت تمرین است که می‌‎توان از آن‌ها برای فراگیری نحوه‌ی بهره بردن از قدرت شکرگزاری استفاده کرد. به کمک این تمرین‌ها و با پی بردن به معجزه‌ی شکرگزاری شما می‌توانید سلامتی، پول، شغل و روابط زندگی‌تان را متحول کنید و به آرزوهایتان برسید. همچنین می‌آموزید با شکرگزاری بر مشکلاتتان پیروز شوید و شرایط ناگوار زندگیتان را تغییر دهید. در صورت اتمام دوره‌ی این تمرین‌های 28 روزه، شکرگزاری به یکی از عادات و برنامه‌های روزانه شما تبدیل می‌شود و زندگیتان را تا آخر عمر متحول می‌کند.

دوازده تمرین اول شکرگرازی برای داشته‌های کنونی و سابق، ده تمرین بعدی استفاده از قدرت شکرگزاری بری خواسته‌ها و آرزوها و شش تمرین آخر نیز برای استفاده از قدرت شکرگزاری در جهت کمک به دیگران، از بین بردن مشکلات و بهبود وضعیت منفی است. این تمرینات در تمام ابعاد زندگی روزانه جاری می‌شوند، فرقی نمی‌کند کجا باشید و چه زمانی باشد، شکرگزاری را می‌توانید همه جا با خودتان ببرید و معجزه هر جا که باشید کار خود را می‌کند. 

درباره راندا برن

راندا برن متولد 12 مارس 1951 میلادی در شهر ملبورن، نویسنده و تهیه‌کننده‌ی استرالیایی است. او پیش از نوشتن کتاب راز و ساختن مستندی به همین نام تهیه‌کننده‌ی اجرایی برنامه‌های تلویزیونی بود. اما پس از مرگ پدرش در سال 2004 و تجربه‌ی افسردگی شدید، به پیشنهاد دخترش هیلی، کتابی از والاس دی واتلز به نام علم ثروتمند شدن را مطالعه کرد و از همانجا بود که پروژه‌ی راز را کلید زد. پروژه‌ای که به فیلم مستند و کتاب تبدیل شد و برای او موفقیت زیادی به همراه داشت و برن را به شهرت جهانی رساند. نشریه‌ی تایمز در سال 2007 نام راندا برن را در میان 100 فرد تاثیرگذار جهان قرار داد. در سال 2020 نیز فیلمی با نام راز: جرئت رویاپردازی با فیلمنامه‌ای اقتباسی از کتاب راز این نویسنده به کارگردانی اندی تننت ساخته شد.

از دیگر کتاب‌های این نویسنده که همگی جز پرفروش‌ترین کتاب‌ها هستند می‌توان به موارد زیر نام برد:

چرا باید کتاب معجزه شکرگزاری را بخوانیم

اگر از علاقمندان کتاب‌هایی در زمینه خودشناسی و خودسازی هستید، مطالعه‌ی کتاب معجزه‌ شکرگزاری برای شما خالی از لطف نخواهد بود. اگر به دنبال ایجاد تغییرات مثبت در زندگی خود به کمک امور معنوی‌ای همچون شکرگزاری هستید، این کتاب بهترین انتخاب برای شماست.

کتاب معجزه‌ شکرگزاری را انتشارات نیک ورزان با ترجمه‌ی علی اصغری روانه بازار کتاب ایران کرده است و نسخه‌ی الکترونیک آن در دسته‌ی روانشناسی اپلیکیشن فیدیبو قرار دارد.

در بخشی از کتاب معجزه شکرگزاری می‌خوانیم

امروز، اندکی صبر کنید و به هوای ارزشمندی فکر کنید که تنفس می‌کنید. پنج نفس آگاهانه بکشید و ورود جریان هوا به بینی را احساس کنید و لذت بازدم را نیز احساس کنید. امروز و برای پنج بار، پنج نفس عمیق بکشید و بگویید برای هوای جادویی که تنفس می‌کنم متشکرم و خالصانه برای هر نفسی شکرگزاری کنید.

اگر بتوانید این تمرین معجزه‌آسا را در بیرون و هوای آزاد انجام دهید تا قدر هوای تازه را بیشتر درک کنید. اگر برایتان مقدور نیست می‌توانید در محیط بسته نیز انجام دهید. می‌توانید وقتی نفس می‌کشید چشمانتان را ببندید، یا با چشمان باز انجام دهید. انجام این کار را می‌توان هنگام پیاده‌روی، انتظار در صف خرید یا هر مکان و زمانی که دوست داشتید انجام دهید. مهم این است که جریان ورود و خروج هوا از بدنتان را آگاهانه احساس کنید.

همان‌طور که همیشه نفس می‌کشید این تمرین را انجام دهید چراکه این تمرین خاص ارتباطی با شیوه‌ی تنفس ندارد بلکه برای شکرگزاری شما برای هوایی است که تنفس می‌کنید. اگر نفس عمیق‌تر به شما حس شکرگزاری عمیق‌تری می‌بخشد پس حتما این کار را انجام دهید. اگر بیان کلمه‌ی معجزه‌آسای متشکرم در زمان دم و بازدم به شما کمک می‌کند پس حتما این کار را انجام دهید.

در آموزه‌های قدیم آمده است که وقتی فرد به سطحی برسد که برای هوای تنفسی از عمق وجودش شکرگزاری کند، شکرگزاری چنین فردی به چنان سطحی از قدرت می‌رسد که به کیمیاگری حقیقی تبدیل شده و بدون تلاش می‌تواند هر بخشی را به طلا تبدیل کند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب معجزه شکرگزاری

اگر از مطالعه‌ی این کتاب لذت برده‌اید، می‌توانید مطالعه‌ی کتاب‌های زیر را نیز در برنامه‌ی خود قرار دهید:

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
1,004.۵۵ کیلوبایت
تعداد صفحات
156 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۱۲:۰۰
نویسندهراندا برن
مترجمعلی اصغری
ناشرانتشارات نیک ورزان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The magic
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۳/۰۶
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
80,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۱۰۰۴.۵۵ کیلوبایت
۱۵۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 462 مخاطب
آموزنده 🦉 (3)
انگیزه‌بخش 🚀 (3)
5
ستاره
58 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
13 ٪
101 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

این کتاب از نویسنده کتاب راز راندا برن هست زیاد بهمون گفتن و شنیدنیم که شکر نعمتت نعمتت افزون کند ولی خب خودم من خیلی درکش نمیکردم اما این کتاب میگه که چطور شکر نعمتت نعمتتو افزون میکنه کاربرد شاکر بودن رو برای پیشرفت تو همه ی زمینه های زندگی میگه من ۲۸روز ۲۸ تمرین کوتاه شو انجام دادم به قول کتاب پاداششم گرفتم امیدوارم برای شما هم مفید باشه😊

5

سلام مادر من اولین بار این کتاب رو از یک فروشنده ی دوره گرد خرید و جوری این کتاب زندگی مادرم را رو به آگاهی باز کرد ک خود مادرم هم باورش نمیشه از چه وضعیت بدی به خوشبختی و عشق رسید. و همه ی کانال ها ی شکر گذاری را نگاه میکند و همیشه سپاس گذار نعمت هایی که حتی نداره است که همیشه هم آن را بدست می آورد

5

در دین ما به شکرگزاری توصیه شده ولی متاسفانه ما انجام نمیدیم. یک استاد حوزه موفقیت کتاب رو به من پیشنهاد کرد و من علی رغم میل باطنی کتاب رو خریدم و تا جایی که میشد تمرینات رو انجام دادم. باید اعتراف کنم که تا حدودی حال بهتری نسبت به خودم و شغلم پیدا کردم.

1

یه روز من تو تلویزیون دیدم نصرالله رادش بازیگر داشت با گریه تعریف این کتاب رو می کرد و می گفت این کتاب واقعاً زندگی من را دچار تحول کرد البته با گریهو میگفت یه روز داشتم با تاکسی اینترنتی جابجا می شدم دیدم راننده واقعاً خیلی حالش خوبه ازش پرسیدم که جریان چیه و این کتاب رو به من معرفی کرد و من در روز دهم کل زندگیم عوض شد

1

کلا قانون جذب چیز مسخره ایه،بله حتما باید شکرگزاری کرد ولی قانون جذب میگه جنبش های ضد جنگ،جنگ درست می‌کنه!!! این مسخره بازیا چیه؟!داره رسماً می‌گه هرکی جنگ ضد انسانی راه انداخت ولش کنید تا خود طبیعت انتقام بگیره،این چه تفکر مزخرف و ضد انسانی ایه؟!

5

شاید یکین این تاثیری نداره و کتاب زرد و از این جور حرفا ولی عادت های خوب همون زندگی تون هستند کارایی که می کنین کم کم عادت میشن براتون شاید بعد از ۲۸ روز شما ۱۰ تا تشکرو ننویسین ولی توی ذهنتون انحامش میدین بهش فک میکنین طی روز دنبال چیز هایی هستین که زندگی تونو قشنگ میکنن تا بتونین بابتش خدا رو شکر کنین لطفا تشکر کردن از خدا و کسایی که در حقتون لطف میکنن رو ساده نگیرید چیزایی که مستحق متشکر بودن هستند رو سپاس گزار باشید

5

خداوندا راشاکرم که علم خواندن داشتم شاکرم که درباقی عمرم بااین کتاب اشنا شدم اگر چه همیشه شاکرم اما مطالب این کتاب باعث شد که نسبت به کوچکترین پیامدها دقیق بشم حتی احساساتم خدایا متشکرم متشکرم متشکرم/کتاب عالی بود

4

بسیار کتاب خوبی هست،تمرین شکرگزاری بابت داشته ها،باعث تقویت حس قدردانی از خداوند و حتی آدمهای زندگیمون میشه و تمرکزمون رو میاره روی داشته هامون و این حالمونو قشنگتر میکنه

5

سلام کتاب در مورد شکرگزاری داشته ها و رسیدن به حال و احساس خوب و شکرگزاری خواسته برای ساخت باور های خوب هست✅👍 واقعا عالی و درجه یک بود و این شعر سعدی هم اثباتی بر همیشه کارآمد بودن شکرگزاری هست: از دست و زبان که برآید کز عهده شکرش به در آید یا مولانا هم خلاصه کتاب رو خیلی قشنگ در ۷۱۲ یا ۷۱۳ غزلیات شمس گفته: شیرین چو شکر تو باش شاکر شاکر هر دم شکر ستاند ♥️♥️♥️

1

اصلا خوب نیست . بزرگان دیگری هستن که کاملا این رو رد کردن . یادتون نره هر کسی که به موفقیت رسیده با تلاش و کوشش بوده و این چیزا به قول استادم اصلا پایه و اساس درستی نداره . کتاب راز رویه قوایه نفس یعنی قوه ی وهم و خیال کار میکنه که خسته نباشه واقعا . اینکه چیزه خاصی نیست . ابن سینا که خیلی بهتر راجبه قوایه وهم و خیال صحبت کرد . راندا برن تقریبا بیسواده بابا

نمایش 91 نقد دیگر
4
(465)
آموزنده 🦉 (3)
15,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
معجزه شکرگزاری
معجزه شکرگزاری
راندا برن
انتشارات نیک ورزان
4
(465)
آموزنده 🦉 (3)
15,000
تومان