0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
دانشکده کسب و کار

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی دانشکده کسب و کار

ناشر:
رمانو
درباره دانشکده کسب و کار

کتاب دانشکده کسب و کار (The Business school) را رابرت کیوساکی نوشته است تا توضیح دهد چرا بازاریابی شبکه‌ای اهمیت دارد. در این کتاب نویسنده قصد دارد مخاطب را بخش‌های مختلف بازاریابی شبکه‌ای آشنا کند و به پرسش‌هایی در مورد این علم پاسخ می‌دهد. در دانشکده کسب و کار در کنار آشنایی با انواع روش‌های پول در آوردن و مزایا و عیب‌های آن، چندین دلیل برای آن که چرا بازاریابی شبکه‌ای بهترین راه کسب درآمد است بیان می‌شود. مهم است بدانید هرچند به پول توجه زیادی می‌شود؛ اما کیوساکی در بخش‌های مختلف این کتاب، پول را در اولویت‌های پایین‌تری قرار می‌دهد. او معتقد است آموزش بالاتر از پول و ثروت است. این کتاب مخاطب را راهنمایی می‌کند که چطور بهترین‌ها را در بازاریابی شبکه‌ای انتخاب کند.

معرفی رابرت تی. کیوساکی

رابرت تورو کیوساکی (Robert Toru Kiyosak) نویسنده کتاب معروف « پدر پول دار پدر بی پول»، و تاجری موفق است. او پس از نوشتن این کتاب به شهرتی جهانی رسید و به واسطه آن در سال 2001 برنده‌ی جایزه‌ی Audie شد. کیوستکی یک شرکت خصوصی به نام «پدر پول‌دار» تأسیس کرده است که مدیریت مالی و تجارت را به علاقه‌مندان آموزش داده‌ می‌شود. او تجربه چند شکست در کسب‌وکارهای مختلف دارد برای همین نوشته‌هایش از جنس شعارهای توخالی نیستند و از تجربیاتش استفاده کرده است. کتاب‌های این نویسنده حوزه سرمایه‌گذاری و تجارت به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌اند و راهنمایی‌هایش راهگشای افرادی زیادی در کسب وکار و تصمیمات مالی بوده است.

پنج دلیل برای خواندن کتاب دانشکده کسب و کار

کتاب دانشکده کسب وکار مبحث بازاریابی شبکه‌ای را با نگاهی عمیق بررسی کرده است. در ادامه به دلایلی اشاره می‌کنیم که به شما می‌گوید چرا باید این کتاب را بشنوید:

  • نکاتی که در کتاب بیان می‌شود به مخاطب کمک می‌کند درک درستی از شبکه‌سازی در فضای کسب و کار پیدا کند.
  • شما با شنیدن این کتاب یاد می‌گیرید درآمد خود را از دارایی‌های خود ایجاد کنید.
  • توصیه‌هایی این کتاب هوش و سواد مالی شما را ارتقا می‌دهد.
  • دانشکده کسب و کار شما را با راه‌‌هایی پول درآوردن و بهترین آن‌ها آشنا می‌کند.
  • در این کتاب سبک‌های مختلف و دیدگاه‌های بازاریابی به شما معرفی می‌شود.

کتاب صوتی دانشکده کسب و کار نوشته رابرت تی. کیوساکی توسط الناز قاضی ترجمه شده است؛ این کتاب ارزشمند با صدای مهدی صفری توسط رمانو منتشر شده که در دسته‌بندی مدیریت، بازاریابی و فروش در فیدیبو برای علاقه‌مندان به کتاب‌های این حوزه در دسترس است.

در بخشی از کتاب دانشکده کسب و کار می‌شنوید:

به عقیده‌ی من، این روش جدید کسب‌ و‌ کار یعنی کسب‌ و‌ کار بازاریابی شبکه‌ای یک انقلاب است، زیرا اکنون برای اولین بار در تاریخ، بهره‌مندی از ثروت برای همه امکان پذیر شده است، اگر چه تا به‌ حال مختص اندکی از افراد خوش‌‌شانس بود. البته من از برخی سودجویی‌های افراد حریص و کلاهبردار در این کسب‌ و‌ کار مطلع‌ام که خواستند در یک چشم برهم‌ زدن پول کلانی به جیب بزنند. باز هم اگر شما به ‌عقب برگردید و نگاهی به این روش کسب‌ و‌ کار بیندازید، خواهید دید که یک سیستم کاملاً معتبر اجتماعی برای بهره‌مندی از ثروت است. کسب‌ و‌ کار بازاریابی شبکه‌ای برای افراد حریص زیاد مناسب نیست. به واسطه‌ی نوع طراحی، می‌توان گفت که بی‌عیب‌ترین نوع کسب‌ و‌ کار برای آن دسته از افرادی است که دوست دارند به دیگران خیر برسانند. اگر بخواهم به ‌بیان ساده‌تر بگویم، تنها شیوه‌ای که یک کسب‌ و‌ کار بازاریابی شبکه‌ای برپایه‌ی آن کار می‌کند، کمک به پولدار شدن دیگران هم‌زمان با پولدار شدن خودشان است.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب دانشکده کسب و کار

کتاب دانشکده کسب و کار به درد همه کسانی می‌خورند که از درآمدهای کم و معمولی خسته شده‌اند وبه دنبال پیشرفتی بزرگ در زندگی کاری و تجارت خود هستند. اگر از شنیدن این کتاب لذت بردید کتاب‌های زیر را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
531.۱۳ مگابایت
مدت زمان
۰۶:۲۱:۴۸
نویسنده رابرت تی کیوساکی
مترجمالناز قاضی
راویمهدی صفری
ناشررمانو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۳۱.۱۳ مگابایت
۰۶:۲۱:۴۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 17 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
70 ٪
4
ستاره
5 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
11 ٪
1
ستاره
5 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

از این نویسنده کتاب‌های هوش اقتصادی پدر پولدار و بی پول چهار راه پولسازی کارآفرینی به سبک فرماندهان مدیریت مالی موفق را شنیدم، از نظر من بعد از شنیدن آن کتاب‌ها این کتاب هیچ مطلب آموزشی ناگفته در دو کتاب پدر پولدار و بی پول و چهار راه پولسازی نداشت

5

این کتاب عالیه. اینو من نمیگم همه دنیا میگن. برای موفقیت توی کسب و کارت خوندنش جز واجباته. چراغ هایی را برات روشن میکنه که تورا به سمت پیشرفت سوق میده و ابهام ها را برطرف میکنه

4

کتاب خوبی بود ولی هر کتابی اگه توی زندگی بکار برده نشه انگار خونده نشده ...

1

فقط راجب بازاریابی شبکه است . خیلی بدرد نخور

5

کتابش عالیه خوندنش واجبه

5

این کتاب عالی است .

4.2
(17)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
25,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دانشکده کسب و کار
دانشکده کسب و کار
رابرت تی کیوساکی
رمانو
4.2
(17)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
25,000
تومان