0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان خوانده بودند

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان خوانده بودند

نویسنده:
فلیپا پری
ناشر:
رمانو
درباره کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان خوانده بودند

فلیپا پری در کتاب صوتی "کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان خوانده بودند"، به شما نحوه برقراری ارتباط مؤثر با فرزندانتان را آموزش می‌دهد. ابتدا، به شما چگونگی برقراری ارتباط با فرزندانتان را نشان می‌دهد، سپس به شناسایی عواملی که ممکن است مانع این ارتباط خوب شوند، می‌پردازد.

یکی از نکات اساسی در پرورش فرزندان، نوع رابطه‌ای است که با آن‌ها دارید. این رابطه می‌تواند به عنوان یک منبع حمایت، رشد و پرورش باشد یا ممکن است مانع رشد و توسعه آن‌ها شود. کودکان بدون وجود یک رابطه امن با والدین، احساس کمبود امان کرده و از احساس امنیت محروم می‌شوند. هدف شما این است که این رابطه برای فرزندانتان منبع انگیزه و قدرت باشد.

"کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان خوانده بودند" به اشتراک گذاشتن تجارب و مسائلی مرتبط با فرزندپروری را هدف قرار داده است. این موارد شامل تعامل با احساسات، درک احساسات خود و فرزندان، تنظیم هماهنگی با فرزندان برای بهبود درک آن‌ها و ایجاد یک ارتباط واقعی و پایدار می‌شود، به جای گرفتن در الگوهای مخرب از جلوگیری یا جدال.

این کتاب نشان می‌دهد چگونه می‌توانید ارتباط مثبتی با فرزندانتان داشته باشید و به جای کنترل، به آن‌ها حمایت کنید. شما تشویق می‌شوید که با نگاه به تجربیات خود در کودکی، الگوهای مثبت را برای نسل جدید خود به ارث بگذارید و از رویکردهای ناکارآمد دوری کنید.

در این کتاب، فلیپا پری توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید تمام جوانب روابط خود را بهبود بخشیده و بر رشد سالم فرزندانتان تأثیر گذارید. او توجیه می‌کند که چگونه نگرش شما در دوران بارداری می‌تواند بر ارتباط با فرزندان تأثیر گذار باشد و چگونه می‌توانید در ارتباط با نوزادان، کودکان، نوجوانان یا بزرگ‌سالان، رابطه‌ی مثبتی برقرار کنید تا این رابطه برای آن‌ها منبع قدرت و برای شما منبع رضایت باشد.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
596.۹۷ کیلوبایت
مدت زمان
۰۶:۵۳:۵۴
نویسندهفلیپا پری
مترجمفائزه قاسمی
راویتارا تیمورزاده
ناشررمانو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۰/۲۷
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۹۶.۹۷ کیلوبایت
۰۶:۵۳:۵۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
59,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان خوانده بودند
کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان خوانده بودند
فلیپا پری
رمانو
0
(بدون نظر)
59,000
تومان