0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آی کیو (IQ) مالی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی آی کیو (IQ) مالی

ناشر:
سبکتو
درباره آی کیو (IQ) مالی

«آی کیو مالی» کتابی است برای تمام کسانی که می‌خواهند در زندگی حرفه‌ای و کاری خود تحولی ایجاد کنند. «رابرت کیوساکی» در این کتاب تمام رمز و رازهای ثروتمند شدن را به طور کامل و با جزییات ساده و گیرا توضیح داده است. آی کیوی مالی در واقع یکی از کتاب‌های سری معروف «پدر پولدار، پدر فقیر» است. کتاب صوتی آی‌کیو مالی با صدای «کاوه یزدی فرد» در انتشارات سبکتو منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی آی کیو مالی

در کتاب صوتی آی کیو مالی، کیوساکی بر اساس تجربه و تحقیقات فراوان به پنج اصل اساسی در راه ثروتمند شدن رسیده است. این پنج روش همان‌هایی هستند که تا امروز باعث شده‌اند افرادی با کمترین درآمد و میزان فروش به غول‌های ثروت‌سازی تبدیل شوند. در این کتاب این پنج اصل به طور مجزا و در هفت فصل به طور کامل و با جزییات توضیح داده شده‌اند. درآمد بیشتر، نگهداری از آن، برنامه‌ریزی مالی، افزایش دانش مالی و استفاده از اهرم، پنج اصلی هستند که اگر می‌خواهید به فردی ثروتمند تبدیل شوید، باید آن‌ها را بشناسید. کیوساکی در این کتاب با زبانی ساده و روشن تمام نکات لازم برای آموزش این روش‌ها را بیان می‌کند.

اصلِ درآمد بیشتر به این معنی است که در حال حاضر دارایی شما چقدر است و با استفاده از امکاناتی که دارید چطور می‌توانید دارایی و اموال‌تان را توسعه دهید. باید طرح و برنامه‌ای هم برای آینده‌ی مالی خود داشته باشید.

در اصل دوم باید از ثروت خود نگهداری کنید. همان‌طور که خودِ کیوساکی هم می‌گوید «مهم نیست چقدر درآمد دارید، باید همون مقدار درآمد را حفظ کنید». در این مبحث، بیشتر تاکید نویسنده روی مالیات‌هایی است که باید نسبت به میزان درآمد خود به دولت پرداخت کنید.

در اصل سوم یاد می‌گیرید که چطور دارایی خود را بودجه‌بندی کنید. واقعیت این است که همه دوست دارند آزادانه و دست و دل باز خرج کنند، بهترین‌ها را داشته باشند و در رفاه زندگی کنند. اما باید این را هم در نظر بگیرید که اگر به همین شکل ادامه دهید، خیلی زود همان میزان ثروتی هم که دارید از دست می‌دهید. پس باید برنامه‌ای مشخص و دقیق برای خرج و مخارج زندگی داشته باشید.

اصل چهارم یادآوری می‌کند که هرقدر آی کیوی مالی خود را تقویت می‌کنید، باید هم‌پای آن یاد بگیرید که چطور این پول را به اهرمی برای کسب درآمد بیشتر تبدیل کنید و در واقع از پول، پول بسازید.

در اصل پنجم یاد می‌گیرید که چطور اطلاعات مالی خود را افزایش دهید. کیوساکی به شما یاد می‌دهد که چطور با تقویت سواد اقتصادی خود، درآمد خود را بیشتر و بیشتر کنید.

چیزهایی که کیوساکی در این کتاب از آن‌ها صحبت می‌کند شاید چندان پیچیده و دشوار نباشد، یا حتی فکر کنیم که پیش از این خودمان هم آن‌ها را می‌دانستیم، اما نکته اینجاست که چقدر از این روش‌ها و راهکارها خارج از فضای ذهنی خود، و در دنیای واقعی استفاده کرده‌ایم. اینجاست که کیوساکی وارد می‌شود و با قلم قدرتمند و کلام نافذ خود وادارمان می‌کند تا یک بار دیگر این فرصت را به خودمان بدهیم تا موج ثروت و رفاه به سمت‌مان بیاید.

کیوساکی و گروه مترجمان سعی کرده‌اند تا جای ممکن از کلمه‌ها و اصطلاحات سنگین و سخت استفاده نکنند. راهکارها و توصیه‌های ساده و کوچکی که در این کتاب معرفی شده‌اند، بسیار کارآمد هستند. به کار گرفتن این روش‌ها به این معنی است که می‌توانید خیلی زود تاثیر آن‌ها را در زندگی‌ حرفه‌ای خود  ببینید. پس توصیه‌های این کتاب را نباید فقط بشنوید. باید آن‌ها را عملی کنید. یک دفترچه و مداد برای یادداشت نکات اصلی و کلیدی کتاب، می‌تواند کمک زیادی به ثبت و یادآوری مطالب کتاب کند.

درباره‌ رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی اقتصاددان، سرمایه‌گذار و نویسنده در سال 1947 در هاوایی متولد شد. او ملیتی ژاپنی-آمریکایی دارد و در خانواده‌ای تحصیل کرده و مرفه بزرگ شده است. رابرت کیوساکی پس از پایان دوره دانشگاه برای مدتی به ارتش پیوست. او در سال 1977 و پس از پایان جنگ آمریکا و ویتنام تصمیم گرفت از ارتش جدا شود و کسب و کار خود را راه اندازد. تولید کیف پول مردانه اولین تجربه‌ی رابرت کیوساکی در این زمینه بود. اگرچه در ابتدا فروش چشم‌گیری نداشت اما پس از چندی، شرکت او به شهرت رسید و سود چند میلیون دلاری را عاید رابرت کیوساکی کرد. اگرچه محصولات شرکت کیوساکی بسیار مورد توجه مجلات مطرح مانند  ساکسز مگزین قرار گرفت، اما در نهایت این شرکت ورشکسته شد. پس از تجربه‌ی اولین شکست خود تصمیم گرفت شانس خود را تجارت خرده فروشی امتحان کند. او در دومین شرکت خود به تجارت پوشاک مشغول بود. اما تلاش‌های او باز نتیجه‌ای در بر نداشت و او برای بار دوم ورشکست شد.

او در سال 1996 تنها زمانیکه 47 سال داشت خود را بازنشسته کرد. علاوه بر آن کیوساکی در همان سال کتاب موفق «پدر پولدار، پدر فقیر» را منتشر کرد. او پس از بازنشستگی به شغل مورد علاقه‌ی خود یعنی سرمایه گذاری در شرکت‌های سهامی عام روی آورد. طلا، نقره و نفت از شرکت‌های مورد علاقه‌ی او برای سرمایه گذاری به شمار می‌آید. او از این راه ثروت قابل توجهی به دست آورد. به دنبال موفقیت‌های پی درپی، کیوساکی در فروش کتاب پدر پولدار، پدر فقیر، او تصمیم گرفت یک موسسه بین‌المللی تحت عنوان «پدر پولدار» تاسیس کند. این موسسه در هفت کشور شعبه دارد. و مباحث تجارت و سرمایه گذاری را به علاقمندان می‌آموزد.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
54.۳۰ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۰۵:۴۴
نویسندهرابرت کیوساکی
مترجمگروه مترجمان
راوی کاوه یزدی فرد
ناشرسبکتو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۱۰/۰۱
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۴.۳۰ مگابایت
۰۱:۰۵:۴۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 57 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
38 ٪
4
ستاره
35 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
7 ٪
39 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بسیار عالی فقط باید کسانی که مطالعه میکنن کتاب را اطلاعات روزمره را با مطالب کتاب به روز کنند ممنون از نرم افزار خوبتان فقط لطف کنید قسمت ذخیره کتاب ها بر روی حافظه جانبی امکان پذیرباشد دوستدار شما حامد

1

برخی مطالبش مفیده ولی خیلی نکات یا راه حل هایی که ارائه میده برای سیستم مالیاتی و عملکردی امریکاست و به درد ما ایرانی ها نمیخوره مگر بخواید برید اونجا و بخواید بیزینسی راه اندازی کنید. مطلب کلی اش قشنگه و خوبه ولی دقیق نیست همچنزن مثال هاش هم درست نیست.

5

اگر کتاب را عمقی و دقیق بخوانید و بست به کار خودتان بدهید خیلی عالی است مخصوصا در مورد تقویت ۵هوش مالی هر تاجری بعد چند سال بتواند در کار خودش این ۵هوش مالی را تقویت کند دیگر دچار بحران مالی نمی شود

4

کتاب های صوتی هوش مالی و کلا مرتبط با اقتصاد و بورس و کسب درامد بسیار اندک هست. لطفا رسیدگی کنید.

4

اگر کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول و چهار‌راه پولسازی رابرت کیوساکی را خوانده باشید، این کتاب می‌تواند یک مروری بر آنها باشد و زیاد مطالب جدیدی ندارد.

4

کتاب بسیار خوبیه و این میکرو کتاب صوتی یه جمع بندی از کل کتاب بهتون میده که اگه بخواین دقیقتر مطالعه کنید پیشنهاد میکنم خود کتاب رو هم بخرید.

4

محتوی بسیار خوب، اما لحن و صدای خواننده خوب نیست و اهنگ پس زمینه بیشتر ترسناک هست تا انگیزاننده

4

مثل سایر کتابای رابرت کیوساکی عالی و پر از نکات مثبت...ارائه یه دید کامل و همه جانبه نسبت به پول و مسائل مالی

5

خیلی خوبه، البته فکر کنم اگر قبلش کتاب پدر پولدار و پدر بی پول رو نخونده بودم خیلی از مطالبش رو متوجه نمیشدم.

4

من هم با دوستانی که میگن باید به دستورالعمل های کتاب عمل کنیم موافق ام برای من هم مفید بود سپاس

نمایش 29 نقد دیگر
3.9
(57)
آموزنده 🦉 (1)
9,800
٪50
4,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آی کیو (IQ) مالی
٪50
آی کیو (IQ) مالی
رابرت کیوساکی
سبکتو
3.9
(57)
آموزنده 🦉 (1)
9,800
٪50
4,900
تومان