0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
دلشکستگی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی دلشکستگی

مجموعه مدرسه زندگی
نویسنده:
آلن دوباتن
درباره دلشکستگی

دلشکستگی مسئله و رنجی جهان‌شمول است که هر انسانی ممکن است در طول زندگی خود تجربه کند. کتاب صوتی دلشکستگی به قلم آلن دوباتن، کتابی در باب دلشکستگی و احساساتی است که افراد بعد از جدایی از شریک عاطفی‌شان تجربه می‌کنند. نمی‌توان منکر این مسئله شد که جدایی عاطفی، ضربه بزرگی بر روان یک فرد وارد می‌کند؛ ضربه‌ای به ظاهر غیرقابل التیام. اما این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور از بحران عاطفی بیرون بیایید و دوباره زندگی خود را شروع کنید.

دل‌شکستگی بعد از جدایی اتفاق می‌افتد. وقتی کسی که دوستش داشتید، او را با تمام قدرت در آغوش می‌کشیدید، با او سفر می‌رفتید و درباره خوشی‌ها و ناخوشی‌ها صحبت می‌کردید، حالا دیگر نیست و شما احساس می‌کنید که زیر پای‌تان خالی شده. انگار چیزی درون شما واقعا شکسته و از هم پاشیده شده؛ انگار تکه‌ای از قلب شما ریخته. دلشکستگی می‌تواند آغاز بحران‌های روحی باشد، به شما احساس تنهایی بدهد و شما را سردرگم سازد. گذر زمان می‌تواند مرهمی برای این درد باشد؛‌ اما فهم و چشم‌اندازتان نسبت به این مسئله نیز نقشی اساسی دارد.

کتاب دلشکستگی (Heartbreak) که یکی از آثار مجموعه زندگی است، با طرح زمینه‌ها، قدری تاریخ، قدری روان‌شناسی و اندکی فلسفه، به شما کمک می‌کند التیامی برای درد خود پیدا کنید. در این زمان ممکن است فکر کنید دیگر نمی‌توانید عاشق شوید، دیگر دوست‌داشتنی نیستید و برای همیشه تنها و درمانده شده‌اید. اما با مطالعه این کتاب یاد می‌گیرید موقع جدایی چه واکنشی نشان دهید و چطور تسکینی برای این غم بزرگ پیدا کنید. هرچند رنج شما مختص شماست؛ اما شما در جهان تنها نیستید و هرکس به گونه‌ای در حال تجربه این رنج است. هرکسی یا قبلا دلشکستگی را تجربه کرده یا در آینده تجربه خواهد کرد. به همین دلیل این حس می‌تواند شما را با دیگران پیوند دهد.

این اثر یکی از بهترین کتاب‌های خودشناسی و خودسازی است که به شما قدرت و جسارت می‌بخشد تا بتوانید اندوه خود را درمان کنید. نسخه حاضر را می‌توانید با ترجمه «محمدهادی حاجی بيگلو» و صدای « فریبا فصیحی» از اپلیکیشن یا وب‌سایت فیدیبو دانلود کنید. این کتاب را انتشارات کتاب‌سرای نیک در سال ۱۴۰۰ منتشر کرده است.

درباره آلن دوباتن، نویسنده کتاب

آلن دوباتن یکی از نویسندگان موفق معاصر بوده و کتاب‌های بسیار کاربردی‌ای از این نویسنده در دسترس است. مجموعه آثار مدرسه زندگی را که شامل کتاب‌هایی مثل «شغل مورد علاقه»، «مصیبت‌های شاغل بودن»، «خودشناسی» و «درباره خوب بودن» است، می‌توان جزو بهترین آثار این نویسنده دانست. دوباتن متولد دسامبر سال ۱۹۶۹ در سوئیس است. این نویسنده خوش‌نام تلاش دارد تا به مسائل مختلف زندگی از دریچه فلسفه نگاه کند و دغدغه‌های بشر امروز را در نوشته‌هایش انعکاس دهد. دوباتن را می‌توان یک فیلسوف مدرن دانست که درباره فلسفه روزمره می‌نویسد.

کتاب دلشکستگی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر احساس می‌کنید دچار احساس تنهایی، اندوه و دلشکستگی شده‌اید یا به تازگی جدایی عاطفی را تجربه کرده‌اید، فایل صوتی این کتاب را گوش دهید. کتاب صوتی دلشکستگی برای افرادی که زمان کافی جهت خواندن کتاب ندارند نیز مناسب است و می‌توانند در هر موقع از شبانه‌روز، به آن گوش کنند.

شنیدن این کتاب چگونه به شما کمک می‌کند؟

با شنیدن این کتاب می‌توانید التیامی برای دردهای خود که ناشی از جدایی است، پیدا کنید، احساسات متناقض خود را درک کنید و دوباره سرپا شوید. این کتاب مثل یک همراه خوب و دل‌سوز شما را راهنمایی می‌کند که چگونه از سایه اندوه خارج شوید و قوای خود را بازیابید. با شنیدن کتاب دلشکستگی می‌فهمید که در جهان تنها نیستید و هرکس به نوعی در زندگی‌اش، دلشکستگی را تجربه کرده است. به این صورت می‌توانید از فکر اینکه تنها هستید خلاص شوید.

در بخشی از کتاب صوتی دلشکستگی می‌شنویم

رنج و سختی ناشی از دلشکستگی، صرفا وابسته به این واقعیت اساسی نیست که ترک‌مان کرده‌اند؛ بلکه همچنین، ارتباط دارد با این‌که چگونه ترک‌مان کرده‌اند. وقتی به شکل بدی ترک‌مان کرده باشند، شدت دردمان بسیار بیشتر خواهد بود. هم‌چنان که اگر آن‌قدر خوش‌شانس باشیم که معشوقی داشته باشید که هنر روان‌شناسانه و پربار نحوه جدا شدن را آموخته باشد، درد جدایی برای‌مان بسیار تحمل‌پذیرتر خواهد بود و برخی چیزها هستند که قطعا باعث می‌شوند یک جدایی دردناک‌تر از حد طبیعی‌اش باشد.

همه تصمیم‌هایی که در مورد روابط‌مان می‌گیریم، باید در عین آگاهی به این واقعیت باشد که عمر هر دو طرف کوتاه است. بنابراین واقعا اهمیت ندارد که بلیط‌های مسافرت برای تعطیلات، دیگر رزرو شده یا مقدمات برگزاری جشن تولد، در حال آماده‌شدن است و چه ناراحت‌کننده است! یار دلیر کسی است که به محض تصمیم‌گیری در درونش، دیگر این دست و آن دست نمی‌کند که مبادا برنامه‌های از قبل تعیین‌شده، به هم بخورد. او می‌داند که باید رابطه را تمام کند. البته معلوم است که این همه‌چیز را به هم می‌ریزد، اما این هم روشن است که آن تعطیلات یا آن وعده در رستوران هم پیشاپیش محکوم به شکست است. چنین کسی به قدر کافی مهربان هست که بداند نباید وقت ارزشمند هیچ‌کسی را بیش از این تلف کند.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
93.۴۸ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۴۰:۴۶
نویسندهآلن دوباتن
مترجم محمدهادی حاجی بیگلو
راویفریبا فصیحی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۹۳.۴۸ مگابایت
۰۱:۴۰:۴۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 15 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
6 ٪
3
ستاره
13 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
6 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

عاالی..البته فعلا فقط نمونه رو گوش دادم..ولی همین مقدار هم کلی پربار و آموزنده بود👌

5

کتاب کوتاه و بسیار مفیدی هست.

5

عاااالی

4.2
(15)
52,500
٪50
26,250
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
دل شکستگی
دل شکستگی
مجموعه مدرسه زندگی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دلشکستگی
٪50
دلشکستگی
مجموعه مدرسه زندگی
انتشارات کتاب‌سرای نیک
4.2
(15)
52,500
٪50
26,250
تومان