0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
همه چیز به نفع تو پیش می رود

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی همه چیز به نفع تو پیش می رود

نویسنده:
جوئل اوستین
درباره همه چیز به نفع تو پیش می رود

 جول اوستین نویسنده پرفروش نیویورک تایمز این بار با کتاب همه چیز به نفع تو پیش می‌رود، تلاش کرده تا به انسان در تاریک‌ترین زمان زندگی‌اش کمک کند. کتاب‌ مذکور از دسته کتاب‌های خودشناسی و خودسازی است. جول اوستین در این کتاب به دنبال ایجاد آرامش در زمان طوفان‌های زندگی است. همه ما در زندگی با روزهای سخت و دشوار مواجه می‌شویم. این مواجهه گاه تا رساندن انسان به مرز جنون جلو می‌رود، اما نویسنده کتاب اعتقاد دارد اگر به ساز و کار و نتایج پشت اتفاقات مختلف فکر کنیم، در نهایت در هر اتفاقی خیر و نیکی نهفته است. اوستین در این کتاب در تلاش است تا مخاطب را به همین باور برساند. اینکه ما در سفر زندگی هستیم و هر اتفاقی که در این سفر بیفتد در نهایت موجب رشد و پیشرفت انسان می‌شود و برای انسان مفید است.


درباره نویسنده کتاب، جول اوستین

جول اوستین، نویسنده، سخنران، واعظ و کشیشی بی‌نظیر در سطح جهان است. در بسیاری از کشورها به جول اوستین لقب کشیش خندان داده‌اند. اوستین متولد سال ۱۹۶۳ در هیوستون آمریکا است و اکنون ۶۰ سال سن دارد. وی یکی از پرطرفدارترین نویسنده‌ها و سخنران جهان است و برنامه‌های تلویزیونی وی تاکنون بیش از ۲۰ میلیون بیننده داشته است. وی همواره تلاش دارد تا از معنویت به عنوان راهکاری برای بهبود زندگی استفاده کند و تعالیم حضرت عیسی مسیح را به عنوان سرلوحه زندگی خود قرار داده است. یکی از موضوعاتی که وی همواره از طرفداران خود می‌خواهد، آن است که قلب و روح خود را به سوی بقیه باز کنند و به این ترتیب شادمانی را به زندگی خود وارد کنند. قدرت من هستم و ۱۰ قانون موفقیت از جمله پرفروش‌ترین کتاب‌های وی هستند.



چرا باید کتاب همه چیز به نفع تو پیش می‌رود را بشنویم؟

زندگی انسان امروزی سراسر غم و رنج و اتفاقات مختلف است. انسان همواره از چالش و رویدادی از یک غم به غم دیگر منتقل می‌شود. این موضوع باعث شده تا غم انسان همواره بیشتر و سخت‌تر شود. کتاب پیش‌رو در واقع بیان همین موضوع است. همه ما به عنوان انسان حال حاضر باید بدانیم در پس هر غم و سختی، رازی نهفته است. شاید ما در ابتدا متوجه این راز نشویم و شاید فکر کنیم این سختی و مصیبت حکم ضربه نهایی را دارد. اعتماد به خدا و برنامه‌ریزی که برای انسان دارد به ما کمک می‌کند تا از این چالش‌ها نیز با موفقیت بیرون آییم. در این کتاب نویسنده تلاش کرده تا مسیری شفاف را برای انسان به تصویر بکشد که مسیر ایمان و توکل است. در واقع اوستین در تلاش است تا به انسان بفهماند اگر رنجی وجود نداشت، رشدی نیز صورت نمی‌گرفت.


در بخشی از کتاب می‌شنویم

پدرم به شدت ناامید شده بود. او سال‌های سال واعظ کلیسا بود و از جان و دل به مردم کمک می‌کرد. آنها به تازگی محرابی زیبا ساخته بودند، جمعیت کلیسا افزایش می‌یافت و پدرم برای ارتقا رتبه آماده بود. زندگی روی خوش خودش را نشان می‌داد. به نظر می‌رسید پدرم آینده درخشانی دارد. اما لیزا خواهرم با مشکلی مادرزاد به دنیا آمد. پدرم با نگاهی جدید کتاب مقدس را می‌خواند. مشاهده می‌کرد که خداوند چگونه بیماران را شفا می‌دهد و می‌دانست فرض بر این است که انسان‌ها از زندگی پیروزمندانه و توانگری برخورد باشند. اما در کمال شگفتی دید که آنها از این باور استقبال نکردند. این موضوع با اموزه‌های کلیسا سازگار نبود. پدرم مجبور شد کلیسا را ترک کند.

برای علاقمندان به این کتاب

اگر شما نیز از علاقمندان به این کتاب هستید، مطالعه کتاب‌های زیر را نیز به شما توصیه می‌کنیم:

·      سفر روح، مایکل نیوتون 

این کتاب داستان تجربه ۲۹ فرد است که با هیپنوتیزم به دنیای ارواح سفر کرده‌اند. شنیدن این روایت می‌تواند بسیار جالب باشد.

·      مرگ زندگی، اروین یالوم

یالوم در این کتاب، مخاطبان را به تاریک‌ترین روزهای زندگی خود برده است و نحوه مقابله با غم و سوگواری پس از آن را به خوبی نشان داده است.

·      معجزه ذهن اگاهی، تیچ نات هان

این کتاب سفری به تمرینات سنتی بودا برای رسیدن به ذهن آگاهی است.


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
722.۱۸ مگابایت
مدت زمان
۰۸:۴۵:۰۴
نویسندهجوئل اوستین
مترجمافسانه مقدم
راویمهدی صفری
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۷۲۲.۱۸ مگابایت
۰۸:۴۵:۰۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 16 مخاطب
5
ستاره
68 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
12 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
18 ٪
11 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

من هنوز ۲ فصل رو گوش کردم ولی انقدر این کتاب بینظیره انقدر خوبه که نمیتونم بگم چقدر برای تسکین دادن برای ایمان قوی برای همه چی در همه ی زمینه های زندگیتون مفید و خوبه حتما حتما گوش کنید صدا و همه چی عالیه کتاب های جول عالی هستن با ارزوی بهترین ها برای همه و آگاهی روز افزون دست جمعی سپاس بی کران❤🙏

5

این کتاب واقعا فوق العاده عالیه و راوی اقای صفری واقعا خیلی زیبا اجرا کردن این کتاب با صدای ایشون خیلی عالیه من هزار بار این کتاب گوش دادم مخصوصا وقتایی ک نا امید میشم و بعد شنیدنش دلم پر از گرمای امید و ایمان ب خدا میشه

1

جول اوستین فقط با صدای قناعت پیشه بقیه گویندگان لطفا خودشونو اذیت نکنن

5

عالی با مطالب کاربردی و آرامش بخش با صدایی عالی حتما گوش کنید و در زندگی بکار ببرید

3

رستگاری در تاریکی نام دیگر کتاب است

1

عالی و امیدبخش و به درک ایمان خیلی کمک کننده اس

5

محتوا کتاب و گویندگی عالی??

5

چتاب و راوی عالی?

5

عالیه??????????

5

عالی درجه یک

نمایش 1 نقد دیگر
4.1
(17)
82,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
همه چیز به نفع تو پیش می رود
همه چیز به نفع تو پیش می رود
جوئل اوستین
آوانامه
4.1
(17)
82,000
تومان