0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چگونه قانون جذب را در کار و زندگی خود فعال کنیم؟
٪10

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی چگونه قانون جذب را در کار و زندگی خود فعال کنیم؟

نویسنده:
جک کنفیلد
درباره چگونه قانون جذب را در کار و زندگی خود فعال کنیم؟

کتاب صوتی چگونه قانون جذب را در کار و زندگی خود فعال کنیم؟ نوشته جک کنفیلد یک راهنمای انگیزشی است که به خوانندگانش نشان می‌دهد چگونه با تغییر باورهای منفی، تعیین اهداف مشخص، و تمرکز بر روی آن‌ها، می‌توانند قانون جذب را در کار و زندگی خود به کار بگیرند تا به موفقیت و خوشبختی نزدیک‌تر شوند. این کتاب یک راهنمای عملی برای تغییر ذهنیت و ایجاد تغییرات مثبت در زندگی است. در حال حاضر این کتاب در دسته کتب مربوط به توسعه فردی فیدیبو قرار دارد.

موضوع کتاب به بررسی نقش باورها و تفکرات در موفقیت و شکست در زندگی می‌پردازد. نویسنده با ارائه مطالب و مثال‌های متعدد، به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه با تغییر باورهای منفی به باورهای مثبت، می‌توانند به هدف‌های خود نزدیک‌تر شوند و موفقیت را در کار و زندگی به دست آورند.

پیام اصلی کتاب چگونه قانون جذب را در کار و زندگی خود فعال کنیم؟ این است که انرژی مثبت و باور به موفقیت می‌تواند زندگی افراد را تغییر دهد. نویسنده با ارائه مطالبی در مورد قانون جذب و قدرت ذهنیت مثبت، به خوانندگان این امکان را می‌دهد که با ایجاد تغییر در ذهنیت خود، به دنیای مثبت‌تری وارد شوند و به دنبال رسیدن به اهداف خود بروند.

هدف نویسنده از نوشتن کتاب چگونه قانون جذب را در کار و زندگی خود فعال کنیم؟، افزایش آگاهی افراد از تأثیر باورها و تفکرات بر زندگی‌شان و ارائه راهکارهای عملی برای بهبود آن است. کتاب به زبان ساده و قابل درکی نوشته شده و برای هر کسی که می‌خواهد زندگی خود را بهبود بخشد، مفید است.

جک کنفیلد کیست

جک کنفیلد، نویسنده و سخنران مشهوری است که در زمینه توسعه شخصی و انگیزشی فعالیت می‌کند. او در سال ۱۹۴۴ در امریکا متولد شد. جک کنفیلد بنویس تاکنون به موفقیت‌های زیادی در حوزه توسعه شخصی و انگیزشی دست یافته و کتاب‌های معروفی نیز نوشته است. برخی از کتاب‌های او عبارتند از:

·      کتاب قدرت تمرکز دستیابی قطعی به توفیق های شخصی و شغلی

·      اصول موفقیت

·      درود بر خودم

·      سوپ جوجه برای روح

چرا باید کتاب صوتی چگونه قانون جذب را در کار و زندگی خود فعال کنیم؟ را بشنویم

کتاب چگونه قانون جذب را در کار و زندگی خود فعال کنیم؟ به دلیل محتوای مفهومی و عملی خود، توانسته است توجه و علاقه بسیاری از افراد را جلب کند و به عنوان یکی از کتب پرفروش و محبوب در زمینه توسعه شخصی و انگیزشی شناخته می‌شود. در نهایت، اگر به دنبال تغییرات مثبت در زندگی خود و دستیابی به اهدافتان هستید، این کتاب یک منبع عالی برای شروع است. آن به شما ابزارها و راهکارهایی ارائه می‌دهد تا باورها و تفکرات منفی را کنترل کنید و به سمت موفقیت و خوشبختی حرکت کنید.

در بخشی از این کتاب می‌شنویم

مارک ویکتور هنسن یه کتابی نوشت به اسم دفتر خاطرات آینده. بهش فکر کنید. چیزهایی رو توش می‌نویسید که در آینده می‌‌خواهید انجام بدید. نه اون‌هایی که قبلاً انجام دادید. این کار شما رو هل می‌ده. لو به 102 تا از اهدافش رسید. من این کار رو وقتی 47 ساله بودم انجام دادم و 104 تا هدف نوشتم. تا حالا هم به حدود هفتاد تا از اون‌ها رسیدم. الان 63 سالمه و توی این حدود شونزده سال به هر چی که می‌خواستم رسیدم. انجام این کار خیلی مهمه... خیلی خب، می‌خوام یه کاریکاتور بهتون نشون بدم. خب، به این کاریکاتور خوب نگاه کنید. می‌گه اگه بتونیم این کارو تموم کنیم غذاهای خوب گیرمون میاد... (صدای خنده‌ی حضار)

پیشنهادهایی به دوست‌داران کتاب صوتی چگونه قانون جذب را در کار و زندگی خود فعال کنیم؟

اگر از خواندن و یا شنیدن کتب حوزه توسعه فردی لذت بردید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن و یا شنیدن آثار زیر را از دست ندهید:

·      کتاب صوتی چگونه اعتماد به نفس داشته باشیم ؟

·      کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن

·      کتاب صوتی خالی شدن از احساسات منفی

·      کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین






دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
111.۸۰ مگابایت
مدت زمان
۰۲:۰۲:۰۷
نویسندهجک کنفیلد
مترجملیلا نظری
راویمحسن سرشار
ناشردید مثبت
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۱۱.۸۰ مگابایت
۰۲:۰۲:۰۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 8 مخاطب
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
12 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

مطالب مفیدی داشت

4.6
(8)
14,000
٪10
12,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چگونه قانون جذب را در کار و زندگی خود فعال کنیم؟
٪10
چگونه قانون جذب را در کار و زندگی خود فعال کنیم؟
جک کنفیلد
دید مثبت
4.6
(8)
14,000
٪10
12,600
تومان