0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سوپ جوجه برای روح زنان
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح زنان

داستان هایی برای گشودن قلب ها و بهبود روحیه ی خانم ها
درباره سوپ جوجه برای روح زنان

راه‌های مختلفی برای تعریف کردن یک زن وجود دارد. دختر، مادر، همسر، متخصص، دوست و... که هریک از آن‌ها خاص و منحصربه فرد است. با این یک چیز مشترک تمام آن‌ها را به یکدیگر پیوند می‌دهد و آن تجربیاتی برای دوست داشتن و یادگیری است. جک کنفیلد و مارک ویکتور هانسن در کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح زنان تلاش کرده‌اند با روایت داستان‌های تاثیرگذار و جذاب، زنان را با روح خود آشتی دهند.

درباره‌ی کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح زنان

کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح زنان با عنوان انگلیسی «Chicken Soup for the Woman's Soul» برای اولین بار در سال 1996 منتشر شد. این به طور ویژه برای زنان و نقش‌های مختلفی که هریک در زندگی ایفا می‌کنند نوشته شده است.

این اثر الهام بخش به دوره‌های مختلفی از زندگی می‌پردازد و با ارائه‌ی 101 داستان خواندنی، زیبایی روح زنانه را آشکار می‌کند. بسیاری از این داستان‌ها به افراد سرشناس نظیر اپرا وینفری، لئو بوسکالیا، لیندا الربی و بسیاری دیگر اختصاص دارد. شما در هر جایگاهی که هستید، چه یک زن خانه‌دار، چه یک دختر نوجوان، چه یک متخصص حرفه‌ای و چه یک مادر، این کتاب به شما کمک شگفت‌انگیزی در شناخت بهتر و تقویت روح شما خواهد کرد.

این اثر توسط ثریا رضایی به زبان فارسی ترجمه شده است و نشر شادن پژواک آن را با صدای دوست داشتنی اعظم حبیبی، محسن زرآبادی پور و معصومه عزیز محمدی منتشر کرده است. امکان خرید کتاب سوپ جوجه برای روح  از همین صفحه برای شما فراهم شده است.

فهرست کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح زنان

کتاب صوتی سوپ وجه برای روح زنان از 7 بخش اصلی تشکیل شده است که هریک از آن‌ها به یک الی سیزده قسمت تقسیم می‌شوند. فهرست مطالب این اثر به ترتیب زیر است.

بخش اول: از عشق

بخش دوم: نگرش و عزت نفس

بخش سوم: غلبه بر موانع

بخش چهارم: درباره‌ی ازدواج

بخش پنجم: در مورد مادر شدن

بخش ششم: لحظات خاص

بخش هفتم: رویاهایت را زندگی کن

بخش هشتم: در مورد پیری

بخش نهم: خِرَد برتر

بخش دهم: در باب نسل‌ها

درباره‌ی جک کنفیلد و مارک ویکتور نویسندگان کتاب سوپ جوجه برای روح زنان

جک کنفیلد نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی است که با مجموعه درخشان سوپ جوجه (سوپ مرغ) برای روح شناخته می‌شود. این نویسنده در سال 1944 به دنیا آمد و فارغ التحصیل رشته‌ی تاریخ چین از دانشگاه هاروارد و کارشناسی ارشد از دانشگاه MIT است. هم‌چنین دارای یک دکترای افتخاری است. او پیش از نویسندگی یک معلم بود و بخش قابل توجهی از موفقیت خود را پس از همکاری با مارک ویکتور هانسن و نگارش اولین سری از این مجموعه به دست آورد. کتاب «سوپ جو برای روح» برای اولین بار در سال 1990 منتشر شد و به نقل از مجله‌ی USA Today در 15 سال اخیر در زمره‌‎ی 150 کتاب برتر جهان قرار گرفته است. از دیگر آثار این نویسنده می‌توان به کتاب‌های «استراتژی‌های موفقیت»، «سوپ جوجه برای روح زن و شوهرها» و «کلید زندگی» و بسیاری از عناوین دیگر اشاره کرد.

مارک ویکتور هانسن یکی از چهره‌ی درخشان در حوزه منابع انسانی، روابط عمومی فردی و سازمانی به شمار می‌آید. او در سال 1948 در ایالت ایلینوی ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد و فارغ التحصیل از دانشگاه جنوبی ایلینوی است. او نیز سخنران انگیزشی در حوزه‌ی فردی و کسب‌وکار است و با ایده‌های منحصربه‌فرد خود تاثیر قابل توجهی بر علم منابع انسانی و مدیریت افراد گذاشته است. ویکتور هانسن تاکنون جوایز معتبری را از آن خود کرده است. از آثار ترجمه شده به زبان فارسی می‌توان به کتاب‌های «دستیابی به هدف غیر ممکن»، «سه اصل ضروری»، «راهیابی به درجات بالاتر» و بیش از 20 عنوان دیگر اشاره کرد. شما می‌توانید نسخه‌ی صوتی «کتاب سوپ جوجه برای روح زنان» را از همین صفحه تهیه کنید.

این کتاب برای چه افرادی مناسب است؟

داستان‌های کتاب سوپ جو در دسته‌ی کتاب‌های خودیاری و انگیزشی قرار می‌گیرد. این مجموعه داستان‌های موفقیت آمیز و الهام بخش کوتاهی از افراد مختلف را به تصویر می‌کشد و برای تقویت روح بسیار اثربخش است.

 در بخشی از کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح زنان می‌خوانیم

باد زیر بال‌هایش

جایی در دوردست‌ها، زیر نور آفتاب برترین آرزوهای من قرار دارند. شاید به آن‌ها نرسم اما می‌توانم سرم را بالا آورده و به زیبایی‌شان بنگرم. آن‌ها را باور داشته و سعی کنم آن‌ها را دنبال کنم.

سال 1959 وقتی جین هارپر کلاس سوم ابتدایی بود، معلم به بچه‌ها تکلیفی داد تا بنویسند وقتی بزرگ شدند می‌خواهند چه کاره شوند. پدر جین خلبان هواپیماهای سم‌پاش در انجمن کشاورزان کالیفرنیای شمالی بود. همان‌جایی که جین آنجا بزرگ و شیفته‌ی هواپیماها و پرواز شده بود. او رویاهایش را بر روی کاغذ آورد. می‌خواست خلبان هواپیمای سمپاش باشد. با چتر نجات بپرد، ابرها را بارور کند و خلبان خطوط هواپیمایی شود؛ چیزی که در یک قسمت از برنامه‌ی تلویزیونی پادشاه آسمان دیده بود. برگه‌ی انشایش نمره‌ی F گرفت. معلم به او گفته بود انشایش بیشتر شبیه افسانه‌ی پریان است و هیچ کدام از شغل‌هایی که در انشایش نوشته مخصوص زن‌ها نیست. جین تحقیر شد. برگه‌ی انشایش را به پدرش نشان داد و او به دخترش گفت البته که می‌تواند خلبان شود. او گفت به امیلیا ایرهارت نگاه کن. معلمت نمی‌داند درباره‌ی چه صحبت می‌کند. اما با گذشت سال‌ها جین مغلوب دلسردی و منفی‌گرایی شد. که هر وقت در مورد کارش حرف می‌زد با آن روبه‌رو می‌شد. دخترها نمی‌توانند خلبان شوند؛ هرگز نبودند و نخواهند شد. تو به اندازه کافی خوش شانس نیستی. دیوانه‌ای، غیرممکن است. تا اینکه جین در نهایت از رویاهایش دست برداشت.

سال آخر دبیرستان، معلم درس زبان انگلیسی‌اش خانم دوروتی اسلیتون بود. او معلمی سخت‌گیر، سازش ناپذیر، با استانداردهای بالا بود و هیچ بهانه‌ای را نمی‌پذیرفت. با دانش‌آموزانش مانند بچه‌ها رفتار نمی‌کرد. در مقابل از آن‌ها انتظار داشت مانند بزرگ‌ترهای مسئولیت پذیر رفتار کنند که قرار است بعد از فارغ‌التحصیلی در دنیای واقعی موفق شوند. جین اوایل از او می‌ترسید. اما پس از مدتی برای ثبات و انصاف او احترام زیادی قائل بود. یک روز خانم اسلیتون به دانش آموزانش یک تکلیف داد و گفت فکر می‌کنید در ده سال آینده چه کار خواهید کرد؟ جین در مورد تکلیف فکر کرد. خلبان! نه به هیچ وجه. مهماندار؟ به اندازه کافی زیبا نیستم، من را قبول نمی‌کنند. پیشخدمت؟ این کار را می‌توانم انجام دهم. احساس امنیت داشت پس آن را نوشت...

 

آنچه خواندید معرفی کوتاهی از کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح زنان بود.اگر به این دسته از آثار خودیاری علاقه‌مندید می‌توانید به سایر کتاب‌های این نویسنده مراجعه کنید و از مطالعه و شنیدن آن‌ها لذت ببرید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
449.۸۹ مگابایت
مدت زمان
۰۸:۱۰:۵۷
نویسنده مارک ویکتور هانسن
نویسنده دومجک کنفیلد
مترجمثریا رضایی
راویاعظم حبیبی
راوی دوممعصومه عزیزمحمدی
راوی سوم محسن زرآبادی پور
ناشرشادن پژواک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۴۹.۸۹ مگابایت
۰۸:۱۰:۵۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 21 مخاطب
آرامش‌بخش 🌱 (1)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
57 ٪
4
ستاره
28 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
9 ٪
1
ستاره
4 ٪
13 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

اسم کتاب سوپ جوجه برای روح زنانه. برام سواله که این داستانهای غمگین چه کمکی به روح زنان میکنه!؟ اینکه اسم کتاب جنسیتیه به نظرم کاملا یه کلک تجاری اومد!

4

بین داستان ها بعضی موضوعاتش افراطی میشد ، اما خیلی خوب بود ، بعضی از داستان ها در زندگی واقعی خیلی از ما اتفاق افتاده بود ، خوب بود

2

خیلی ارتباط برقرار نکردم‌ فقط خاطره از دیگران هست بدون تحلیل و نتیجه گیری از اونها!!!!

5

داستانهاش گاهی اشک و گاهی ذوق زدگی و گاهی لبخند همزادپنداری روبهم القا کرد

5

سلام به همه کلا جک کنفیلد خیلی آدم میانه رو لطیفیه، کتاباشم مثل خودشن?

1

آخه خانم ها با صدای محسن زرآبادی چطور به آرامش روح برسن!!!؟؟

4
حال‌خوب‌کن ✨
آرامش‌بخش 🌱

خاطرات و داستانهای واقعی کوتاه با حس خوب و اجراهای فوق العاده👌🏻

5

بد نبود بايد چندبار گوش داد و به نكات داستان ها توجه كرد

4

مخاطب این فایل بیشتر خانم ها هستند

5

عالیه واقعا عالی هست حتما گوش کنید

نمایش 3 نقد دیگر
4.2
(21)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
31,000
٪50
15,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سوپ جوجه برای روح زنان
٪50
سوپ جوجه برای روح زنان
داستان هایی برای گشودن قلب ها و بهبود روحیه ی خانم ها
شادن پژواک
4.2
(21)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
31,000
٪50
15,500
تومان