0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سوپ جوجه برای روح
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح

داستان هایی برای گشودن قلب و تلطیف روح
درباره سوپ جوجه برای روح

ما در دنیای پراسترس و پر دغدغه‌ای زندگی می‌کنیم. زندگی در عصر ما با سرعت زیادی پیش می‌رود و این تصور را برای بسیاری از ما به وجود آورده است که اگر لحظه‌ای بایستیم عقب مانده‌ایم. این موضوع باعث غافل شدن اکثریت افراد از جزئیات معنا بخش زندگی شده است. کتاب سوپ جوجه برای روح کتابی است که شما را وادار می‌کند که لحظه‌ای بایستید و دوباره نگاهی به زندگی‌تان بیندازید.

درباره کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح

کتاب سوپ جوجه برای روح، داستان‌هایی برای گشودن قلب و تلطیف روح که عنوان اصلی آن «chiken soup for the soul: 101 stories to open the heartand rekindle the spirit» است اولین بار در سال ۱۹۹۳ منتشر شد. جک کنفیلد و مارک ویکتور هانسن نویسندگان این کتاب مشهور هستند. در این کتاب ۱۰۱ داستان مختلف در قالب هفت فصل آمده است که هرکدام الهام‌بخش و جالب هستند و می‌توانند تلنگری به روح بزنند. این داستان‌ها عواطف مختلف انسانی را در خواننده برمی‌انگیزند و او را وادار می‌کنند بار دیگر چیزهایی را به یاد بیاورد که قبلاً فراموش کرده بود. داستان‌های این کتاب می‌توانند جواب بسیاری از سؤالات زندگی را هم بدهند.

 از زمان انتشار این کتاب تا امروز بیش از هشت میلیون نسخه از آن فروخته‌شده است و افراد زیادی معتقدند کتاب سوپ جوجه برای روح معلم خوبی برای یادآوری عشق ورزیدن و مهربانی است. کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح به بیش از سی زبان زنده دنیا برگردانده شده است و هنوز هم خوانندگان زیادی در سراسر جهان دارد. دانلود کتاب سوپ جوجه برای روح رایگان به زبان انگلیسی ممکن است.

فهرست کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح

بخش اول- درباره عشق

بخش دوم- بیاموزیم که خودمان را دوست داشته باشیم

بخش سوم- درباره‌ی چگونه پدر و مادر بودن

بخش چهارم- در مورد آموختن

بخش پنجم- رؤیایت را زندگی کن

بخش ششم- غلبه بر موانع

بخش هفتم- گلچین حکمت

ترجمه و انتشار کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح در ایران

سوپ جوجه برای روح در ایران ترجمه‌های مختلفی دارد. اولین باری که این کتاب در ایران چاپ شد به نام کتب غذای روح جک کنفیلد شناخته شد. پس از آن نسخه‌های دیگری از این کتاب به بازار آمدند. یکی از مهم‌ترین ترجمه‌ها ترجمه‌ی دکتر مهدی نکوئی است نگاه نوین ناشر آن است. ترجمه‌ی دیگری که به نام تفکر مثبت هم شناخته می‌شود، ترجمه‌ی سهیلا مختاری از این کتاب است. همچنین می‌توانید ترجمه‌ی گلسانا احمدی را در بازار کتاب ایران تهیه کنید. نسخه‌ی صوتی ترجمه‌ی خانم احمدی را انتشارات شادن پژواک منتشر کرده است. خوانش این نسخه را اعظم حبیبی، غلامرضا صادقی و محسن زرآبادی پور بر عهده داشته‌اند. دانلود کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح با ترجمه گلسانا احمدی در همین صفحه از فیدیبو ممکن است.

درباره جک کنفیلد  و مارک ویکتور هانسن نویسندگان کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح

جک کنفیلد و مارک ویکتور هنسن دو نویسنده‌ی انگیزشی آمریکایی هستند که مجموعه کتاب‌های سوپ جوجه برای روح را نوشته‌اند. کنفیلد متولد ۱۹۴۴ است و به‌عنوان کارآفرین فعالیت می‌کند. او در تگزاس بزرگ شده و در موسسه‌ی نظامی لینسلی تحصیل کرده است و بعدها دکترایش را هم گرفت.

مارک ویکتور هانسن هم بزرگ‌شده‌ی ایلینوی است و در رشته‌ی ارتباطات در دانشگاه ایالتی تحصیل‌ کرده است. او و کنفیلد شهرتشان را مدیون سوپ جوجه برای روح هستند. موسسه‌ی سوپ جوجه برای روح با انتشار این کتاب کلید خورد اما امروز چندین و چند جلد کتاب و محصولات مختلف دیگر دارد. کتاب‌هایی مانند کتاب سوپ جوجه برای روح زن و شوهرها، کتاب سوپ جوجه برای روح زنان، سوپ جوجه برای روح نوجوانان و ... تعدادی از این کتاب‌ها هستند. محصولات این موسسه شهرت زیادی دارند و دانلود رایگان کتاب سوپ جوجه برای تقویت روح زنان به زبان انگلیسی در سایت‌های مختلفی ممکن است.

چرا باید کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح را خواند؟

تقویت روح در کنار تقویت جسم، لازم و ضروری است. در دنیای پرشتاب و استرس امروزی همه‌ی ما نیاز داریم لحظاتی به خودمان و اطرافیانمان اهمیت بدهیم و کمی به این موضوع بیندیشیم که این همه دویدن برای رسیدن به چه چیزی است؟ جک کنفیلد در کتاب سوپ جوجه برای روح با داستان‌های الهام بخشش این فرصت را ایجاد کرده که از دریچه‌ی جدیدی به ابعاد مختلف زندگی نگاه کنیم و سعی کنیم بیش از پیش از آن لذت ببریم. سوپ جوجه برای روح همان کاری را برای روانتان می‌کند که یک سوپ مرغ گرم و خوش‌طعم برای جسم. این کتاب قابلیتش را دارد شما را آرام کند و ذهنتان را التیام ببخشد. می‌توانید هر داستان این کتاب را هر شب قبل از خواب بشنوید و خوابی آرام را تجربه کنید. سوپ جوجه برای روح به آن‌هایی که دوستشان دارید و فکر می‌کنید این روزها در روزمرگی‌هایشان غرق شده‌اند توصیه کنید.

در بخشی از کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح می‌شنویم

یادگیری به یادآوردن چیزی است که در واقع می‌دانیم. انجام دادنش نمایش آن دانش است. با آموختن آن به دیگران متذکر می‌شوید که آن‌ها هم به‌اندازه‌ی شما می‌دانند. همه‌ی شما، دانش آموز و کننده و آموزگارید، ریچارد باخ

حالا خودم را دوست دارم

 روزی می‌بینید که تصویر کودکی از خودش شکل می‌گیرد و گاهی خواهید دید که دستاوردهای چشمگیری دارد؛ اما از همه‌ی این‌ها مهم‌تر این است که روزی خواهید دید که شروع به لذت بردن از زندگی می‌کند.

وین دایر

وقتی فهمیدم یک جوان به چیزی بیش از یک معلم احتیاج دارد خیالم راحت شد. من ریاضی را به‌خوبی می‌دانم و آن را خیلی خوب تدریس می‌کنم. قبل‌تر فکر می‌کردم که همین کافی است. حالا برای کودکان تدریس می‌کنم، اما نه ریاضی. این حقیقت را پذیرفته‌ام که فقط می‌توانم با نیمی از آن‌ها به موفقیت برسم. از وقتی فهمیدم که نیازی نیست جواب همه‌ی سؤال‌ها را بدانم به نظر می‌رسد بیشتر از وقتی‌که سعی می‌کردم دانای کل باشم جواب برای پاسخ دادن دارم. ادی کوچکترینشان بود که باعث شد به این نتیجه برسم. روزی از او پرسیدم که چرا فکر می‌کند عملکردش از سال قبل بهتر است؟ با جوابش معنای جدیدی به دیدگاه من داد. گفت: چون الان وقتی با تو هستم، خودم رو بیشتر از تو دوست دارم

نقل قولی از یک معلم، توسط اریک شستروم در کتاب انسان فریبکار

تمام چیزهای خوب

اون تو مدرسه‌ی سنت مری موریس مینه سوتا کلاس سوم بود و منم تو همون مدرسه معلم بودم. تمام ۲۴ شاگردم پیش من عزیز بودند اما مارک اکلوند کسی بود که یک در میلیون از اون پیدا می‌شد. ظاهر بسیار مرتبی داشت و همیشه شاد و خوشحال بود. حتی بدبیاری‌های گاه و بیگاهش هم به نظر خوشایند میومدن. مارک بی‌وقفه حرف می‌زد. من بارها و بارها سعی کردم بهش یادآوری کنم که صحبت کردن بدون اجازه ممنوعه.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
439.۵۶ مگابایت
مدت زمان
۰۷:۵۹:۴۳
نویسنده مارک ویکتور هانسن
نویسنده دومجک کنفیلد
مترجمگلسانا احمدی
راویاعظم حبیبی
راوی دومغلامرضا صادقی
راوی سوم محسن زرآبادی پور
ناشرشادن پژواک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۰/۰۲
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۳۹.۵۶ مگابایت
۰۷:۵۹:۴۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 28 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
21 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
7 ٪
19 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

به نظرم لازمه که هر از گاهی چنین داستانهایی رو گوش بدهیم تا یادمون بیاد که واقعا خیلی کارهای کوچکی هست که ادمهای اطرافمون رو بهتر و گاهی شادتر و امیدوارتر میکنه و زندگی خودمون رو هم از این چرخه ی زیبا، زیباتر و انسانی تر و شادتر میکنه...

3

یک سری مجموعه داستان کوتاه روانشناسی و انگیزشی که با صدای گوینده های مختلف روبرو هستیم تو هر بخش که برای تنوع و انرژی انتقالی ایده خوبی بود. بخش اول قسمت نوزدهم دارای ایراد صوتی بود، صدای دو راوی از دو داستان مختلف روی هم پخش می شد.

5

بخش هایی از این کتاب رو سالها پیش در دوران دانشجویی مترجمی زبان انگلیسی برای یادگیری باید ترجمه میکردیم. فوق العاده آموزنده و پر از درس زندگی بود، شیفته این مطالبش شده بودم که چقدر قدرتمندِ در عین سادگی.

2

سلام با احترام به نظرات دوستان من اصلا دوس نداشتم ... سطحی ... فقط نسخه نمونه جالب بود . الان تقریبا ۶۰ درصدشو شنیدم ،واقعا کتابی نیس که بخوام لحظه شماری کنم برا داستان بعدش .با تشکر ? .

3

بنظرم بهترین اسم ممکن رو گذاشتن سوپ جوجه! با نخوندن کتاب هیچ چیزی رو از دست نمیدید. داستان های سطحی و تکراری

5

کتابی زیبا و امید بخش سالهای دور چاپی این کتاب رو خوندم و دوباره گوش دادن کتاب صوتیش هم خالی از لطف نبود

5

کتاب خیلی جذابیه و با صداهای دلنشین داسالن های کوتاهی که واقعا زیبا و آمورنده هستن من ازش خوشم اومد

5

من خیلی از این مدل داستان‌ها دوست دارم کلی انگیزه میده به آدم

5

بسیار زیبا و عالی بود من تو بخش هایی از داستان واقعا اشک ریختم سپاس و تشکر از شما

5

داستان های خوب و اموزنده خالی از لطف نیست گوش دادن

نمایش 9 نقد دیگر
3.9
(28)
31,000
٪50
15,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سوپ جوجه برای روح
٪50
سوپ جوجه برای روح
داستان هایی برای گشودن قلب و تلطیف روح
شادن پژواک
3.9
(28)
31,000
٪50
15,500
تومان