0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سوپ جوجه برای روح
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب سوپ جوجه برای روح

۱۰۱ د استان برای گشایش د روازه های قلب به روی خوبی ها و تقویت روح
درباره سوپ جوجه برای روح

همهی ما به دنبال داستانهایی الهام بخش هستیم تا کمی سختی روزگار را بر خود آسان کنیم. داستانهایی واقعی که رخ دادهاند و برای ما نمود معجزه دارندو داستانهایی که میتوانیم باورشان کنیم و روز خود را با یاد آنها آغاز کنیم و یا شب را با یاد آنها به خواب برویم. این کتاب، شامل صد و یک داستان است که میتوانید روزی یک عدد از آنها را مطالعه کنید و روز خوبی را برای خود بسازید.

درباره‌ی کتاب سوپ جوجه برای روح اثر جک کنفیلد

جک کنفیلد و مارک ویکتور هانسن، نویسندگان کتاب سوپ جوجه برای روح دربارهی این کتاب نوشتهاند: «همهی ما میدانیم که برای پایاندادن به درد و رنجهای عاطفی که اغلب آدمها در دامش اسیر هستند به چهچیزی نیاز داریم. عزت نفس بالا و اثربخشی شخصی خصوصیاتی هستند که هرکس بخواهد میتواند به آنها دست پیدا کند. فقط کافیست برایشان وقت بگذارد.

انتقال جان و روح یک سخنرانی زنده به یک اثر مکتوب، کار سختیست. داستانهایی را که هر روز تعریف میکنیم، چندبار بازنویسی کردهایم تا به آنها جان ببخشیم. وقتی این داستانها را میخوانید، لطفا هر چیزی را که تا حالا در کلاسهای تندخوانی یاد گرفتهاید، فراموش کنید. سرعت مطالعهتان را کم کنید. با دل و جانتان به واژهها گوش دهید. از هر داستان لذت ببرید. بگذارید بر جانتان بنشینند. بعد از خواندن هر داستان، از خودتان بیرسید، «اين داستان چهچیزی را در من برانگیخت؟ چه توصیهای برای زندگیام دارد؟». با هر داستان ارتباط برقرار کنید. بعضی داستانها ممکن است تکاندهنده باشند. بعضی از این داستانها ممکن است اثرگذاری بیشتری نسبت به بقیهی داستانها داشته باشند. در بعضیهایشان شاید معنای عمیقتری پیدا کنید و بعضیهایشان باعث گریهتان شوند یا شما را بخندانند. بعضی از داستانها باعث دلگرمیتان میشوند و برخی ممکن است همان چیزی باشند که دنبالش بودهاید. نمیشود گفت کدامشان واکنش درستی به آن داستان است. بگذارید این اتفاق بیفتد و در مسیر طبیعی خودش جلو برود. عجله نداشته باشید که کتاب را تمام کنید. سر حوصله مطالعهاش کنید. از آن لذت ببرید. با تمام وجود بخوانیدش. این کتاب نتیجهی هزاران ساعت تلاش ما برای گلچین «بهترین بهترینها» و حاصل چهل سال تجربهی ماست.

مروری بر فصل‌های کتاب سوپ جوجه برای روح

کتاب سوپ جوجه برای روح با عنوان فرعی 101 داستان برای گشاشیش دروازههای قلب به روی خوبیها و تقویت روح دارای هفت بخش اصلی است. نویسندههای کتاب در هر بخش داستانهای متفاوت و زیبایی را برای خوانندکان قرار دادهاند. این هفت بخش عبارتاند از:

بخش اول: در باب عشق

بخش دوم: در باب عشقورزیدن به خود

بخش سوم: در باب فرزندپروری

بخش چهارم: در باب یاد گرفتن

بخش پنجم: زندکی با رویاهایتان

بخش ششم: موانع را پشت سر بگذارید

بخش هفتم: همهی جهات را دیدن

در بخشی از کتاب سوپ جوجه برای روح می‌خوانیم

لطیفترین نیاز

گربهی سیاه و پیر ما هر از گاهی سراغمان میآمد و جوری رفتار میکرد انگار نیاز خاصی دارد. نیازی بسیار متفاوت با غذا یا حتی آزادی. در آغوشمان میخزید و اگر برایش آغوش نمیگشودیم، با حسرت مینشست و نگاهمان میکرد. وقتی در آغوشش میگرفتیم، قبل از آنکه دست نوازش بر بدنش بکشیم، وول میخورد و بعد، آرام میگرفت. کم کم صدایش به خرخری آسوده تبدیل میشد. بعد با چشمان هوشیارش به ما نگاه می کرد و همان نگاه پرآرامش گربهها را به ما تحویل میداد.

مدتی بعد اگر همچنان او را در آغوش خودمان نگه میداشتیم، یا چرت کوتاهی میزد یا بعد از مدتی، با آسودگی آغوشمان را ترک می کرد و میرفت دنبال کار خودش. همان طور که دخترم به سادگی و زیبایی توضیح میدهد، گربهی سیاهمان نیاز به نوازش دارد!

من هم به نوازش احتیاج دارم. میدانم همسرم هم همینطور و فرزندانمان. آنها بعضیوقتها احتیاج دارند در آغوششان بگیریم یا دستشان را در دست نگه داریم یا نوازششان کنیم. نه به این دلیل که چیزی از ما میخواهند؛ بلکه به این خاطر که این نیاز ذاتیشان است.

خیلی کارهاست که دوست دارم برای بچههایم انجام دهم؛ ولی اگر قرار باشد بین این کارها یکی را انتخاب کنم، قطعا نوازش کردن آنهاست. بچهها هم مثل گربهها به دست نوازش ما احتیاج دارند.

ترجمهی کتاب سوپ جوجه برای روح به فارسی

انتشارات نگاه نوین کتاب سوپ جوجه برای روح را با ترجمه‌ی مهدی نکوئی عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. دکتر مهدی نکوئی مشاور، پزشک و مشاور ایرانی متولد سال 1361 است. او کودکی خود را در تهران گذراند و دانش‌آموز ممتاز دبیرستان البرز بود. مدارک تحصیلی او بسیار شایان و شایسته هستند. او فارغ التحصیل رشته‌ی دندان پزشکی از دانشگاه تهران است و همچنین مدرک روان‌شناسی از دانشگاه علامه طباطبایی دارد. مهدی نکوئی دارای دکترای مدیریت از یکی از موسسات فرانسه است و علاوه بر همه‌ی این مدارک او تحصیلات حوزوی هم دارد و شاگرد استاید بزرگی مانند علامه محمد تقی جعفری بوده است. او تاکنون چندین جلد کتاب روان‌شناسی را به فارسی برگردانده است که از جمله‌ی این کتاب‌ها می‌توان به بیندیشید و ثروتمند شوید، قورباغه را قورت بده، بخواهید و به شما داده می‌شود و سوپ جوجه برای روح اشاره کرد.

چرا باید کتاب سوپ جوجه برای روح را خواند؟

دلایل بی شماری برای خواندن این کتاب وجود دارد. برای مثال این کتاب مدت‌ها است که در فهرست کتاب‌های پرفروش روانشناسی و خودشناسی قرار دارند. کتاب سوپ جوجه برای روح راوی داستان‌های واقعی است که خواننده را برای ادامه‌ی مسیرش آماده می‌کند. این کتاب مناسب هدیه دادن به مادر، خانواده و عزیزتان است، زیرا که سراسر این کتاب را انرژی خوب و مثبت فرا گرفته است. کتاب سوپ جوجه برای روح در دسته‌ی کتاب‌های داستان‌هایی کوتاه برای گشایش دروازه‌های قلب به روی خوبی‌ها قرار دارد. کتاب سوپ جوجه برای روح مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است. تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 160 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 8 روز بخوانید. کتاب سوپ جوجه برای روح حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع داستان‌هایی کوتاه برای گشایش دروازه‌های قلب به روی خوبی‌ها را بخوانند مفید خواهد بود.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب سوپ جوجه برای روح اثر جک کنفیلد بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی داستان‌هایی کوتاه برای گشایش دروازه‌های قلب به روی خوبی‌ها می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۴۹ مگابایت
تعداد صفحات
296 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۵۲:۰۰
نویسنده مارک ویکتور هانسن
نویسنده دومجک کنفیلد
مترجممهدی نکوئی
ناشرانتشارات نگاه نوین
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Chicken soup for the soul : 101 stories to open the heart & rekindle the spirit,
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۶/۰۵
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
40,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۴۹ مگابایت
۲۹۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 33 مخاطب
5
ستاره
48 ٪
4
ستاره
27 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
12 ٪
21 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

فقط به خاطر اینکه عادت دارم کتاب رو تموم کنم تا آخرش رو گوش دادم. تو این کتاب کفگیر آقای کنفیلد به ته دیگ خورده بود و سراسر روایت اتفاق های ناخوشایند افراد دیگر است که نکته مثبتی در آن دیده اند. اوایل که روحیه ام را داشت خراب می کرد :))

5

دوستان این که رو بشدت بهتون توش یاد میکنم دکتر سیدا مرد اول حافظه ایران تاکید دارند همه مطالعه کنند فوق العاده است مطمئن باشید بیش از یکبار می خونیدش . دریچه ای جدید به زندگیتان

2

برا من سواله که این کتاب چجوری معروف شده با اینکه چیز زیاد جالبی توش ارائه نشده واقعا بعضی ها چجوری شانس میارن با چهارتا جمله چرت و پرت یه کتاب میسازند

4

خیلی گرونه ترجیح میدم برم اصل کتاب رو بخرم حداکثر ۵هزارتومن ارزش داره

1

سلام از جمله کتاب های مسخره بود که تا به حال خوندم. بعضی ها برای کسب پول دست به چه کارهایی می زنند واقعا اینا ملت را چی فرض کردند

1

از نظر من اصلا کتاب جالبی نیست. متاسفم که برای همچین چیزی پول دادم.

4

خیلی توصیه نمیکنم.نمیدونم چرا این کتاب انقدر معروف شده الکی

5

ثبت نکات کوتاه و بسیار مفید. خیلی لذت بردم بعد از مدتها.

3

عشق ،عشق،عشق بسیار عالی بود قدرت عشق واقعا زیاده

5

داستا ن های قشنگی داشت. ولی سطح عالی و خوبی نبود

نمایش 11 نقد دیگر
4
(35)
30,000
٪50
15,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سوپ جوجه برای روح
٪50
سوپ جوجه برای روح
۱۰۱ د استان برای گشایش د روازه های قلب به روی خوبی ها و تقویت روح
انتشارات نگاه نوین
4
(35)
30,000
٪50
15,000
تومان